План виховної роботи педагога-організатора
Річний План
виховної роботи
на 2023-2024 н. р.
педагога-організатора
Гонтівського ліцею
Мочалової Н.В.
Ніхто не знає, та і знать не може,
Що випаде на долю поколінь.
Виховуймо дітей ми наших гоже.
Бо все матеріальне – просто тлінь…
Надія Красоткіна
Основними принципами виховання є:
- гуманістичний принцип, що полягає у визнанні людини найвищою цінністю, розумінні дитини, доброзичливому ставленні до неї, довірі, прийнятті дитини такою, якою вона є, зміні її поведінки через позитив;
- індивідуальний принцип утверджує унікальність і неповторність кожної дитини, визначає її інтереси, потреби у житті;
- альтруїстичний принцип виявляється у безкорисливій любові і турботі про іншу людину;
- принцип неперервності, який характеризує процес виховання як такий, що триває протягом усього життя людини;
- принцип цілісності за яким консолідує зусилля усіх суб’єктів виховання в одну систему;
- принцип наступності, що забезпечує передачу із покоління в покоління досвіду засвоєння гуманістичних цінностей, які є базисом виховання і розвитку дитячої особистості;
- принцип культуровідповідності за яким здійснюється виховання гуманістичних цінностей відповідно до культурних умов суспільства;
- принцип природовідповідності, тобто виховання дітей з урахуванням їх індивідуальних особливостей, темпераменту, якостей, нахилів, здібностей, вікових особливостей, природних умов, соціального оточення, народних традицій тощо;
- принцип педагогічної компетентності, що полягає у доцільному використанні педагогічних форм, методів, доборів змісту, педагогічній тактовності;
- принцип стимулювання визначається вірою у сили і здібності дитини, її здатність досягти високих результатів, заохочення до самоорганізації, самовиховання і самовдосконалення;
- принцип життєвої творчої самодіяльності передбачає становлення особистості учня як творця свого життя, який здатен приймати особисті рішення, і нести за них відповідальність, повноцінно жити й активно діяти, постійно самовдосконалюватися, адекватно і гнучко реагувати на соціальні зміни;
- принцип оздоровчої спрямованості визначає здоров’язбережувальні компетентності як основи формування в учнів закладів освіти відповідального ставлення до власного здоров’я;
- соціально-педагогічне партнерство як оптимізація спільної діяльності на основі діалогової взаємодії і узгодженої співпраці між різними соціальними інститутами у соціальному захисті, супроводі, соціально-педагогічній підтримці вразливих категорій сімей та дітей, інших цільових груп; координація дій педагогічних, виробничих колективів, сім’ї, громадськості з питань навчання і виховання дітей, підтримки формальної, неформальної та інформальної видів освіти, а також різних форм освіти: інституційної (очна, заочна, дистанційна, мережева) та індивідуальної (екстернатна, сімейна, педагогічний патронаж, на робочому місці);
- міжсекторальна взаємодія розкривається як регулярні спільні заходи організацій громадянського суспільства і владних структур у побудові загальнонаціональної системи виховання, реагуванні на глобалізаційні виклики, подоланні складних соціально-педагогічних явищ; як спільне здійснення соціально важливих програм; підтримка кращих соціально-педагогічних ініціатив; як участь громадськості у формуванні та реалізації державної сімейної та молодіжної політики.
Компетентнісний потенціал виховання |
||
№ п/п |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності
|
1 |
Спілкування державною (і рідною мовою у разі відмінності) мовами |
Ціннісне ставлення: – усвідомлення ролі рідної (державної) мови як механізму національної і етнічної самоідентифікації, збереження світового мовного різноманіття, способу збереження культурних традицій і стратегій, аудіо- та візуалізацію культурного різноманіття свого народу; - любов до українськоїмови; – усвідомленняроліукраїнськоїмовив особистому житті, а також у житті нації і держави; – спілкуванняукраїнськоюмовою у школі та поза школою
Практична здатність: – розумітиукраїнську мову; – послуговуватися державною мовою в різноманітнихжиттєвихситуаціях та дотримуватися мовного етикету; – застосовуватирізноманітнікомунікативністратегіїзалежновід мети спілкування; – формулювати чітко думки, дискутувати, наводити аргументи, відстоювативласну думку; – уміти правильно викоритовувати термінологічний апарат,спілкуватися в процесі начально-пізнавальної діяльності; –розвʼязувати конфлікти за допомогою спілкування; –популяризуватиідеїгуманізма, добра та краси;
|
2 |
Спілкування іноземними мовами |
Ціннісне ставлення: - усвідомлення ролі іноземної мови як механізму глобалізації, як запоруки зручності самореалізації в умовах закордоння; – ціннісне ставлення до культурних надбань різних народів, соціальної рівності; – позитивне сприйняття інакшості та інтерес до культурних відмінностей; – толерантне ставлення до представників різних народів і культур; – запобігання проявам ксенофобії, нетерпимості і расизму
Практична здатність: – готовність прийняти представників інших культур такими, якими вони є; – знати і за потреби спілкуватися мовами інших народів; – володіти навичками міжкультурної взаємодії; – запобігати міжетнічним і міжкультурним конфліктам; – уміти розв’язувати конфліктні ситуації та знаходити компроміси |
3 |
Математична компетентність
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення важливості математичного мислення та математичних знань у життєдіяльності людини; – розуміння цілісної картини світу, закономірності розвитку суспільства, людських відносин, небезпек у застосуванні маніпулятивних технологій; – дотримування логіки і послідовності у мисленні та діях; – протистояння маніпулятивним впливам
Практична здатність: – розвиватикритичне мислення; – аналізувати, систематизувати і сентизувати інформацію; – установлювати причиново-наслідкові зв’язки; – виокремлювати головні та другорядні цілі, ризики поведінки, ризиковані життєві ситуації й обирати шляхи їх вирішення
|
4 |
Компетентності у природничих науках і технологіях
|
Ціннісне ставлення: – розширення і поглиблення знань про предметний світ, сферу людських відносин та про себе; – критичнеоцінювання результатівлюдськоїдіяльностіуприродномусередовищі
Практична здатність: – готовність до саморозвитку і опануваннясучасними технологіями; – використовувати сучасні технології у своїй діяльності; – брати участь у дослідній і проектній діяльності |
5 |
Інформаційно-цифрова компетентність
|
Ціннісне ставлення: – здійснення пошукової діяльності та виконання задач за алгоритмом; – уміння працювати з різними Інтернет-ресурсами; – розпізнавання достовірних і недостовірних джерел інформації; – протистояння Інтернет-агресії, Інтернет-булінгу тощо
Практична здатність: – умітивикоритовуватирізні способи пошуку корисної інформації в довідникових джерелах (зокрема,за допомогою інформаційно-комунікативних технологій), критично мислити в процесі збору та обробки інформації; – дотримуватисяетикету; – критичновідбірати Інтернетінформацію; – дотримуватися правил безпеки в Інтернет мережі та здатність протистояти інтернет-ризикам та маніпулятивним технологіям у ЗМІ та рекламі, соціальних мережах, комп’ютерних іграх |
6 |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення метитацілівласного життя і діяльності, планування йорганізація життя; – визначення близьких, середніх і далеких перспектив, розроблення стратегії життя; – уміння працювати самостійно і вкоманді; – користування різнимиджереламиінформації; – розширення знаннєвої та емоційної сфери, власні уявлення про життя; – застосовуваннярізних поведінкових і комунікативнихстратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації
Практична здатність: – уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності; – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками; – готовністьудосконалювати свої моральні,морально-вольві якості та навички поведінки впродовжжиття; – розуміти необхідності роботи над собою |
7 |
Ініціативність і підприємливість
|
Ціннісне ставлення: – аналізування життєвих ситуацій; – презентування власної ідеї та ініціативи; – формулюваннявласнихпропозицій, рішень; – виявлення лідерських якостей; – усвідомлення ціннісного змісту грошей, праці і рівності прав людей, праці батьків; – засудження споживацького способу життя та трудової експлуатації дітей
Практична здатність: – готовністьбративідповідальністьза себе та інших; – розвивати моральні якостідля успішноїпрофесійноїкар’єри; – брати участь у шкільних заходах, волонтерській діяльності, у трудових десантах і благодійних акціях |
8 |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення змісту понять «громадянин»,«патріотизм», «військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини; – усвідомлення конституційного обовʼязку щодо громадянських прав та захисту суверенітету і територіальної цілісності України; – бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи військово-патріотичного спрямування; – участь у шкільному самоврядуванні і в дитячих громадських об’єднаннях
Практична здатність: – володітинавичками допомоги, самодопомоги, захисту та виживати в складних умовах; – готовність захищати Батьківщину; – дотримуватися конституційних норм, повага до державних символів, законів України; – гуманно ставитися до інших людей, бути здатнимдо альтруїзму, співчуваття, емпатії; – цінувати і поважати свободу інших, право на вибір та власну думку; – поважати гідність кожної людини |
9 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури
|
Ціннісне ставлення: – ідентифікація себе як представникапевноїкультури; – визначення ролі і місцяукраїнськоїкультури в загальноєвропейському і світовому контекстах; – використаннякультурногодосвіду в життєвихситуаціях; – долучення до творчості, висловлюючивласніідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючивідповіднізображувально-виражальнізасоби
Практична здатність: – поціновувати культурні здобутки людства та інтерес до них; – бути відкритим до культурного діалогу; – потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам |
10 |
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення природи, як джерела свідомості і духовності; – усвідомлення людини як частини і результату еволюції природи; – усвідомлення діяльності людини й її потреб як чинника руйнування довкілля; – формування ставлення до природи,як універсальної цінності; – визнання за об’єктами природи права на існування незалежно від привнесеної користі; – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного житття людини
Практична здатність: – уміти виокремлювати екологічний контекст будь-якого виду діяльності; – формувати практичні навички екологічно безпечної поведінки (вміти обирати діяльність, що наносить найменшої шкоди природі); – уміти застосовувати позитивні надбання народних традицій та етнічної культури у ставленні доприроди й побутовійдіяльності. |
Основними завданнями виховної роботи на 2023-2024 навчальний рік є:
- Виховання в учнів любові до свого народу, патріотичного ставлення до своєї держави, його мови, традицій, народних ремесел; виховання любові до праці, почуття дбайливого, бережливого ставлення до шкільного майна; виховання почуття відповідальності за доручену справу та бережливого ставлення до природи.
- Здійснення правового виховання дітей, ознайомлення їх з правовою відповідальністю, окремими статтями Кримінального Кодексу України, зацікавлення дітей читанням періодичної преси, переглядом телепередач з наступним обговоренням цих матеріалів на інформаційно-пізнавальних годинах.
- Зміцнення здоров’я дітей, сприяння їх сумлінному ставленню до уроків фізичної культури, спортивних секцій, ранкової зарядки; організація екскурсій та походів.
- Протидія булінгу та домашньому насильству, торгівлі людьми, запобігання вживання учнівською молоддю наркотичних і психотропних речовин.
- Виховання поваги до вчителів, батьків та старших людей, толерантне ставлення до людей різних соціальних категорій, людей з вадами.
- Організація виховної роботи школи в період воєнного стану; проведення бесід, круглих столів, тренінгів та інструктажів щодо дотримання вимог техногенної безпеки, дій у випадку сигналу «Повітряна тривога», перебування в укритті.
ВЕРЕСЕНЬ
Місячник основ безпеки життєдіяльності
№ п/п |
Зміст виховної діяльності (тема) |
Форма виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Місце проведення |
Вікова категорія |
Термін виконання |
Примітка про виконання |
1. |
Свято Першого дзвоника «Переможно дзвоник вже звучить, пролетіло літо, наче мить». |
Свято старту |
Обізнаність та самовираження у сфері культури
|
Шкільне подвір’я або онлайн. |
1-10 класи |
01.09 |
|
2. |
Перший урок «Вільний народ єдиної країни». |
Перший урок |
Соціальна та громадянська компетентності |
Класні кімнати або онлайн |
1-10 класи |
01.09 |
|
3. |
Тиждень, присвячений Дню незалежності України «Ми українці – горді та незламні». |
Проходить за відповідним планом. |
Соціальна та громадянська компетентності, спілкування державною (і рідною мовою у разі відмінності) мовами |
Класні кімнати або онлайн. |
1-10 класи |
04.09-08.09 |
|
4. |
Міжнародний день благодійності. Акція «Простягни руку допомоги».
|
Благодійна акція |
Соціальна та громадянська компетентності |
Класні кімнати або онлайн |
1-9 класи |
05.09 |
|
5. |
День воєнної розвідки України. Круглий стіл «Війна. Що потрібно знати, щоб вберегти своє життя?». |
Круглий стіл, бесіда |
Соціальна та громадянська компетентності |
Класні кімнати або онлайн |
5-10 класи |
07.09 |
|
6. |
Міжнародний день грамотності. Написання диктанту. |
Інформацій-на хвилинка, Тренінг |
Спілкування державною (і рідною мовою у разі відмінності) мовами |
Класні кімнати або онлайн |
8-10 класи |
08.09 |
|
7. |
Квест, присвячений 32-ій річниці незалежності України «Відкриваємо мальовничі куточки України разом». |
Квест, флешмоб, холліфест |
Соціальна та громадянська компетентності, інформаційно-цифрова компетентність |
Шкільне подвір’я або онлайн. |
1-10 класи |
08.09 |
|
8. |
Всесвітній день боротьби з тероризмом. Круглий стіл «Не забудемо і не пробачимо». |
Круглий стіл, бесіда |
Інформаційно-цифрова компетентність, Соціальна та громадянська компетентності |
Класні кімнати або онлайн |
8-10 класи |
11.09 |
|
9. |
День українського кіно. Кінотеатр під відкритим небом. |
Кіносеанс |
Інформаційно-цифрова компетентність, обізнаність та самовираження у сфері культури |
Спортивний майданчик або онлайн |
5-10 класи |
12.09 |
|
10. |
День фізичної культури і спорту. Змагання «Ми спортивні і завзяті, будемо перемагати». |
Змагання |
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Спортивний майданчик |
1-4 класи 5-10 класи |
13.09 |
|
11. |
Міжнародний день демократії. |
Інформацій-на хвилинка |
Соціальна та громадянська компетентності |
Класні кімнати або онлайн |
7-10 класи |
15.09 |
|
12. |
Створення вітального відео до Міжнародного дня батька. |
Відео |
Обізнаність та самовираження у сфері культури
|
Онлайн |
1-5 класи |
18.09 |
|
13. |
День народження смайла. День боді арту. |
Боді арт |
Обізнаність та самовираження у сфері культури
|
Класні кімнати або онлайн |
1-10 класи |
19.09 |
|
14. |
Міжнародний день миру. Круглий стіл з елементами майстер-класу «Моя країна прагне миру…». Створення голубів миру. |
Круглий стіл, майстер-клас. |
Соціальна та громадянська компетентності |
Класні кімнати або онлайн |
1-4 класи 5-10 класи |
21.09 |
|
15. |
Година спілкування до Дня партизанської слави «На скрижалях історії написані героїв імена…». |
Година спілкування. |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Класні кімнати або онлайн |
7-10 класи |
22.09 |
|
16. |
Всесвітній день мрії. Створення стіни мрій. |
Хвилинка творчості |
Обізнаність та самовираження у сфері культури
|
Класні кімнати або онлайн |
1-10 класи |
25.09 |
|
17. |
Інформаційна хвилинка «Бабин Яр – геноцид, про який не мовчать….». |
Інформацій-на хвилинка. |
Інформаційно-цифрова компетентність
|
Класні кімнати або онлайн |
8-10 класи |
29.09 |
|
18. |
Літературні читання творів улюблених письменників до Всеукраїнського дня бібліотек «Книгу розгортаю – у чарівний світ потрапляю». |
Літературні читання. |
Обізнаність та самовираження у сфері культури
|
Класні кімнати або онлайн |
1-6 класи |
29.09 |
|
19. |
Всеукраїнський день прибирання |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Територія села |
5-10 класи |
16.09 |
|
20. |
|
|
|
|
|
|
|
ЖОВТЕНЬ
Місячник козацької звитяги
№ п/п |
Зміст виховної діяльності (тема) |
Форма виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Місце проведення |
Вікова категорія |
Термін виконання |
Примітка про виконання |
1. |
Свято до Дня працівника освіти «Естафета вітань для найкращих педагогів». День учнівського самоврядування. |
Виховний захід або створення вітального відео |
Обізнаність та самовираження у сфері культури
|
Шкільна їдальня або онлайн |
1-10 класи |
29.09 02.10. |
|
2. |
Виховний захід «Захисники України: незламність предків – нескореність сучасних героїв». |
Виховний захід |
Уміння вчитися впродовж життя. Соціальна та громадянська компетентності |
Шкільне подвір’я, стадіон |
1-10 класи |
(29.09) 02.10 |
|
3. |
Декада захисника України.
|
Проходить за окремим планом. |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Класні кімнати або онлайн |
1-10 класи |
02.10-15.10. |
|
4. |
Години спілкування до Дня людей похилого віку та Дня ветерана. Допомога одиноким жителям села. |
Години спілкування, волонтерсь-ка допомога. |
Уміння вчитися впродовж життя. Соціальна та громадянська компетентності |
Класні кімнати або онлайн |
1-10 класи |
03.10. |
|
5. |
Всесвітній день захисту тварин. Створення відеоролика «Мої домашні улюбленці». |
Створення відео |
Екологічна грамотність і здорове життя. Компетентності у природничих науках і технологіях |
Онлайн |
1-10 класи |
04.10 |
|
6. |
Конкурс «Школа має вокальний талант» |
Конкурс |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Класні кімнати або онлайн |
1-10 класи |
05.10. |
|
7. |
Створення виставки малюнків юних художників «Навколишній світ у картинній рамці» до Дня художника. |
Виставка |
Обізнаність та самовираження у сфері культури
|
Класні кімнати або оналйн |
1-10 класи |
06.10. |
|
8. |
День позитиву до Всесвітнього дня усмішки (банси, розваги, веселі перерви). Фоточелендж «Усміхайся! Тобі личить!» |
Фоточелендж |
Обізнаність та самовираження у сфері культури
|
Класні кімнати або оналйн |
1-10 класи |
09.10. |
|
9. |
Хвилинка інформації, присвячена 81-й річниці створення УПА. Конкурс стрілецької пісні. |
Хвилинка інформації. Конкурс. |
Інформаційно-цифрова компетентність |
Класи. |
5- 10 класи |
11.10 |
|
10. |
Всесвітній день здорового харчування. Фоточелендж «Мій здоровий сніданок» |
Фоточелендж |
Уміння вчитися впродовж життя. Компетентності Екологічна грамотність і здорове життя |
Класні кімнати або онлайн |
1-10 класи |
16.10
|
|
11. |
Круглий стіл «Сучасний герой для мене – це…».
|
Бесіда |
Уміння вчитися впродовж життя. Соціальна та громадянська компетентності |
Класні кімнати або онлайн |
7-10 класи |
17.10
|
|
12. |
Європейський День боротьби з торгівлею людьми. Година спілкування «Як не стати жертвою торгівлі людьми?» |
Година спілкування |
Уміння вчитися впродовж життя. Соціальна та громадянська компетентності
|
Класні кімнати або онлайн |
5-10 класи |
18.10
|
|
13. |
Інформаційна хвилинка до Міжнародного дня Організації Об’єднаних Націй. |
Хвилинка інформації. |
Інформаційно-цифрова компетентність. Спілкування іноземними мовами |
Коридор або онлайн |
5-10 класи |
19.10. |
|
14. |
Осінній ярмарок «Урожай збирай – до нас на ярмарок завітай».
|
Виховний захід, ярмарок |
Ініціативність і підприємливість. Обізнаність та самовираження у сфері культури. Математична компетентність. |
Шкільна їдальня. |
1-10 класи |
20.10 |
|
15. |
День української писемності та мови. Гра «Солов’їне шоу» |
Проходить за окремим планом |
Спілкування державною мовою |
Коридор або онлайн |
1-4 класи 5-10класи |
27.10 (23.10-27.10) |
|
16. |
Урок ментального здоров’я |
Виховний захід |
Екологічна грамотність і здорове життя. Соціальна та громадянська компетентності |
Класні кімнати |
1-6 класи 7-10 класи |
10-12.10 |
|
ЛИСТОПАД
Місячник правового виховання
№ п/п |
Зміст виховної діяльності (тема) |
Форма виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Місце проведення |
Вікова категорія |
Термін виконання |
Примітка про виконання |
1. |
Інформаційна хвилинка до Дня Європейського Союзу |
Інформацій-на хвилинка |
Соціальна та громадянська компетентності |
Класні кімнати або онлайн |
7-10 класи |
01.11 |
|
2. |
Виставка стінгазет від класів «Наша шкільна сім’я, в якій є «ми» і «я». |
Конкурс. |
Соціальна та громадянська компетентності, уміння вчитися впродовж життя |
Коридор. Класні кімнати або онлайн. |
1-10 класи |
03.11 |
|
3. |
Всесвітній день науки. Конкурс «Найерудованіший» |
Конкурс |
Уміння вчитися впродовж життя. |
Класні кімнати або онлайн |
5-9 класи |
10.11 |
|
4. |
Всесвітній день доброти. Година спілкування "Людина починається з добра". |
Година спілкування |
Уміння вчитися впродовж життя. |
Класні кімнати або онлайн |
1-5 класи |
13.11 |
|
5. |
Година спілкування з елементами тренінгу «Толерантність світу – основа миру». Перегляд короткометражного соціального фільму. |
Година спілкування, тренінг |
Соціальна та громадянська компетентності. Спілкування іноземними мовами |
Класні кімнати або онлайн |
6-10 класи |
16.11 |
|
6. |
Створення мотиваційного відео до Міжнародного дня відмови від паління «Паління: всі плюси та мінуси шкідливої звички». Перегляд соціальних роликів «Наше здоров’я – у наших руках». |
Відео, кіносеанс |
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Коридор. Класні кімнати або онлайн |
7-10 класи |
17.11 |
|
7. |
Всесвітній день дитини (конкурси, банси, ігри від учнівського самоврядування для 1-5 класів). Шкільний кінозал. Перегляд улюблених мультфільмів (1-5 класи). |
Ігри Кіносеанс |
Обізнаність та самовираження у сфері культури
|
Коридор або онлайн |
1-5 класи |
20.11 |
|
8. |
Привітання працівників сільського господарства з професійним святом. |
Вітальна естафета. |
Обізнаність та самовираження у сфері культури
|
|
8-10 класи |
20.11 |
|
9. |
Година спілкування до Дня Свободи і Гідності України «Шлях боротьби свідомих українців…». |
Година спілкування |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Класні кімнати або онлайн |
7-10 класи |
21.11 |
|
10. |
Свято Андрія Первозванного. Андріївські вечорниці «На вечорниці завітай – свою пару відшукай» |
Година спілкування |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Класні кімнати або онлайн |
7-10 класи |
30.11 |
|
11. |
Участь в акції «Запали свічку», створення відеозвіту |
Акція, Відеозвіт |
Соціальна та громадянська компетентності |
Онлайн |
1-10 класи. |
25.11 |
|
12. |
Інформаційна хвилинка до Дня пам’яті жертв Голодоморів «Мерехтить свічка на вікні – пам’ять про померлих у ті дні…». |
Інформацій-на хвилинка |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Класні кімнати або онлайн |
1-10 класи. |
27.11 |
|
13. |
Створення малюнків від класів «Ми відповідаємо за тих, кого приручили…» до Всесвітнього дня домашніх тварин. |
Конкурс малюнків |
Компетентності у природничих науках і технологіях
|
Онлайн |
1-4 класи |
30.11 |
|
ГРУДЕНЬ
Місячник превентивного виховання
№ п/п |
Зміст виховної діяльності (тема) |
Форма виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Місце проведення |
Вікова категорія |
Термін виконання |
Примітка про виконання |
1. |
Виступ агітбригади до Міжнародного дня боротьби зі СНІДОМ. |
Виступ агітбригади або створення відеоролика |
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Коридор або онлайн |
7-10 класи |
01.12 |
|
2. |
Години спілкування до Міжнародного дня інвалідів. Перегляд соціального короткометражного мультфільму «Мотузки». |
Години спілкування |
Екологічна грамотність і здорове життя. Соціальна та громадянська компетентності |
Класні кімнати або онлайн |
3-6 класи |
04.12 |
|
3. |
Година спілкування з волонтерами «Волонтери – воїни фронту допомоги» |
Година спілкування |
Соціальна та громадянська компетентності, уміння вчитися впродовж життя |
Клас або онлайн |
7-10 класи |
05.12 |
|
4. |
День Збройних Сил України. Привітання чоловіків та хлопців зі святом. Гра «Випробування для найсміливіших». |
Вітальна естафета. |
Обізнаність та самовираження у сфері культури
|
Коридор або онлайн |
5-10 класи |
06.12 |
|
5. |
День Святого Миколая. Театралізоване дійство «Дива у ніч на Миколая». |
Виховний захід |
Обізнаність та самовираження у сфері культури
|
Коридор або онлайн |
1-4 класи |
06.12 |
|
6. |
День української хустки. Фоточелендж «Хустку одягаю – перемогу закликаю». |
Фоточелендж |
Обізнаність та самовираження у сфері культури
|
Коридор або онлайн |
1-10 класи |
07.12 |
|
7. |
Правовий турнір до Міжнародного дня захисту прав людини «Знай свої права і виконуй обов’язки».
|
Правовий турнір. |
Інформаційно-цифрова компетентність. Спілкування іноземними мовами. |
Класні кімнати або онлайн |
7-10 клас |
08.12 |
|
8. |
День благодійництва. Збирання подарункових наборів для захисників.
|
Акція |
Соціальна та громадянська компетентності, уміння вчитися впродовж життя |
|
1-10 клас |
11.12 |
|
9. |
Час релаксу від учнівського самоврядування. Перегляд новорічних фільмів. |
Година релаксу.
|
Уміння вчитися впродовж життя
|
Шкільна їдальня. |
5-10 класи |
15.12 |
|
10. |
190 років від дня народження Марко Вовчок (Марії Олександрівни Вілінської) (1833–1907), української письменниці, перекладачки. |
Інформацій-на хвилинка |
Обізнаність та самовираження у сфері культури
|
Коридор |
8-10 клас |
18.12 |
|
11. |
Конкурс новорічних композицій від класів. |
Конкурс |
Ініціативність і підприємливість, уміння вчитися впродовж життя |
Класні кімнати |
1-10 класи |
18.12 -22.12 |
|
12. |
Майстер-клас від учнівського самоврядування зі створення новорічних листівок, іграшок та подарунків до Дня подарунків. |
Майстер-клас. |
Ініціативність і підприємливість
|
Кабінет учнівського комітету. |
1-4 класи |
19.12 |
|
13. |
Театралізоване дійство «Дива у новорічну ніч». |
Вистава, Маскарад |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Шкільна їдальня. |
5-10 класи |
22.12 |
|
СІЧЕНЬ
Місячник духовного виховання
№ п/п |
Зміст виховної діяльності (тема) |
Форма виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Місце проведення |
Вікова категорія |
Термін виконання |
Примітка про виконання |
1. |
Новорічні посівання «Наша школа засіває, із Різдвом усіх вітає». |
Новорічні посівання. |
Обізнаність та самовираження у сфері культури. |
с. Гонтівка |
5-10 класи |
|
|
2. |
Всесвітній день «дякую». Конкурс есе «Я хочу сказати дякую….» |
Конкурс |
Соціальна та громадянська компетентності |
Класні кімнати |
7-10 класи |
11.01.
|
|
3. |
День пам'яті кіборгів. Круглий стіл «Не вистояли стіни – кіборби вистояли…» |
Круглий стіл |
Соціальна та громадянська компетентності |
Класні кімнати |
7-10 класи |
16.01.
|
|
4. |
Всесвітній день снігу. Конкурс «Сніговичок нашого класу» |
Конкурс |
Уміння вчитися впродовж життя |
Подвір’я школи |
1-6 класи |
19.01.
|
|
5. |
Інформаційна хвилинка до Дня Соборностi України «Соборна, єдина, незламна моя Україна». Створення ланцюга єднання. |
Інформацій-на хвилинка. |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Класні кімнати |
1-10 класи |
23.01.
|
|
6. |
Година спілкування до Міжнародного дня захисту персональних даних. |
Година спілкування |
Інформаційно-цифрова компетентність |
Класні кімнати або онлайн. |
7-10 класи |
26.01. |
|
7. |
Година пам’яті до Дня пам'ятi Героїв Крут «300 юних Ангелів». |
Година пам’яті |
Соціальна та громадянська компетентності. Спілкування державною (і рідною мовою у разі відмінності) мовами |
Класні кімнати або онлайн |
7-10 класи |
29.01.
|
|
8. |
Перегляд документального кінофільму про бій під Крутами «Крути. 1918». |
Перегляд кінофільму. |
Соціальна та громадянська компетентності. |
Класні кімнати. |
7-10 класи |
29.01.
|
|
9. |
Міжнародний день без Інтернету. Челендж «День без гаджетів» |
Челендж |
Інформаційно-цифрова компетентність |
|
1-10 класи |
30.01. |
|
ЛЮТИЙ
Місячник військово-патріотичного виховання
№ п/п |
Зміст виховної діяльності (тема) |
Форма виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Місце проведення |
Вікова категорія |
Термін виконання |
Примітка про виконання |
1. |
Вечір прощання з колядою. Свято Стрітення Господнього. |
Виховний захід. |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Класні кімнати або онлайн |
1-10 класи |
02.02. |
|
2. |
Інформаційна хвилинка до Всесвітнього дня боротьби проти раку |
Інформацій-на хвилинка |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Класні кімнати або онлайн |
8-10 класи |
05.02
|
|
3. |
Круглий стіл до Дня безпечного Інтернету «Інтернет – наш друг у пошуку інформації чи загроза для персональних даних?» |
Круглий стіл |
Інформаційно-цифрова компетентність. Компетентності у природничих науках і технологіях |
Класні кімнати або онлайн |
5-10 класи |
08.02.
|
|
4. |
Гра «Тендітність чи мужність?» до Дня закоханих. |
Гра. |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Класні кімнати або онлайн |
7-10 класи |
14.02.
|
|
5. |
День єднання. Флешмоб «Гімн співаємо – ворога перемагаємо». |
Флешмоб |
Соціальна та громадянська компетентності |
Класні кімнати або онлайн |
1-10 класи |
16.02. |
|
6. |
Тиждень добрих справ до Всесвітнього дня доброти «Добро починається з тебе…». |
Проходить за окремим планом. |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Класні кімнати або онлайн |
1-10 класи |
12.02.-16.02 |
|
7. |
День Державного Герба України. Гра «Чи знаєш ти символи України» |
Гра. |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Класні кімнати або онлайн |
1-5 класи |
19.02. |
|
8. |
Вечір пам’яті Героїв Небесної Сотні. Виховний захід «Небесні воїни з крилами Ангелів». |
Вечір пам’яті. |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Класні кімнати або онлайн |
7-10 класи |
20.02.
|
|
9. |
Зустріч учнівської молоді з військово-службовцями, які брали участь в АТО та війні. |
Зустріч. |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Класні кімнати або онлайн |
7-10 класи |
20.02.
|
|
10. |
Виставка малюнків, присвячених героям Небесної Сотні «Герої очима дітей». |
Виставка малюнків. |
Соціальна та громадянська компетентності, обізнаність та самовираження у сфері культури |
Коридор або онлайн
|
6-10 класи |
18.02-23.02
|
|
11. |
Конкурс стінгазет, малюнків та кросвордів до Міжнародного дня рідної мови. |
Конкурс. |
Спілкування державною (і рідною мовою у разі відмінності) мовами |
Кабінет української мови або онлайн |
1-5 класи |
18.02-23.02
|
|
12. |
Конкурс знавців української мови до Міжнародного дня рідної мови.
|
Конкурс |
Спілкування державною (і рідною мовою у разі відмінності) мовами |
Кабінет української мови або онлайн |
5-10 класи |
23.02
|
|
13. |
День української жінки. Створення вітального відео для захисниць України. |
Вечір пам’яті |
Соціальна та громадянська компетентності |
Класні кімнати або онлайн |
7-10 класи |
25.02. |
|
14. |
Початок війни Росії проти України. Вечір пам’яті «Мирний ранок, що став початком війни…». |
Вечір пам’яті |
Соціальна та громадянська компетентності |
Класні кімнати або онлайн |
7-10 класи |
26.02. |
|
БЕРЕЗЕНЬ
Місячник боротьби з туберкульозом
№ п/п |
Зміст виховної діяльності (тема) |
Форма виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Місце проведення |
Вікова категорія |
Термін виконання |
Примітка про виконання |
1. |
Всесвітній день цивільної оборони. Години спілкування «Правила поведінки у надзвичайних ситуаціях». Навчальна евакуація учнів школи. |
Години спілкування |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
Класні кімнати і онлайн |
1-10 класи |
01.03. |
|
2. |
Фотофлешмоб «Краса природи у світлинах» до Всесвітнього дня дикої природи. |
Фотофлеш-моб. |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
Онлайн |
1-10 класи |
03.03. |
|
3. |
Літературні читання до Всесвітнього дня письменника (7-9). Створення ілюстрацій до творів улюблених письменників (1-6 класи). |
Літературні читання. |
Обізнаність та самовираження у сфері культури, уміння вчитися впродовж життя |
Класні кімнати або онлайн |
1-10 класи |
04.03. |
|
4. |
Привітання педагогів та учениць школи з Міжнародним днем жінки та весни «Для вас сьогодні перші проліски розквітли…». |
Вітання. |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Шкільна їдальня і онлайн |
5-10 класи |
08.03.
|
|
5. |
Шевченківський тиждень. Літературні читання «Слова Пророка звучать крізь століття» до 210-ї річниці з дня народження Тараса Шевченка. Створення відеоролика «Педагоги та учні школи декламують Шевченка». |
Літературні читання онлайн |
Обізнаність та самовираження у сфері культури
|
Онлайн |
1-10 класи |
09.03-15.03. |
|
6. |
Виставка стінгазет, присвячених життю та творчості Тараса Шевченка. |
Виставка. |
Обізнаність та самовираження у сфері культури
|
Коридор або онлайн |
1-10 класи |
09.03-15.03. |
|
7. |
День Державного Гімну України. |
Інформацій-на хвилинка |
Соціальна та громадянська компетентності |
Коридор або онлайн |
1-10 класи |
11.03. |
|
8. |
Квест «Мандруємо стежками життя та творчості Тараса Шевченка?». |
Квест |
Обізнаність та самовираження у сфері культури
|
Класні кімнати або онлайн |
5-10 класи |
12.03. |
|
9. |
Години спілкування і читання віршів для підтримки добровольців (6-9 класи) до Дня добровольця. Малюнки «Вони не вагались ні дня, ні хвилини» (1-5 класи). |
Читання |
Соціальна та громадянська компетентності |
Класні кімнати або онлайн |
1-10 класи |
14.03. |
|
10. |
Піжамна вечірка і перегляд улюблених фільмів та мультфільмів до Міжнародного дня сну. |
Кіносеанс. |
Ініціативність і підприємливість
|
Класні кімнати або онлайн |
1-6 класи |
15.03.
|
|
11. |
Літературні читання поезій Ліни Костенко «Я долю вибрала собі сама…» |
Літературні читання |
Обізнаність та самовираження у сфері культури, Ініціативність і підприємливість |
Класні кімнати або онлайн |
5-10 класи |
19.03.
|
|
12. |
Міжнародний день ляльок. Вистава від лялькового театру учнів початкових класів. |
Вистава |
Обізнаність та самовираження у сфері культури, Ініціативність і підприємливість |
Класні кімнати або онлайн |
1-4 класи |
21.03.
|
|
13. |
Виступ агітбригади до Всесвітнього дня боротьби з туберкульозом. Перегляд фільму «Туберкульоз. Що потрібно знати, щоб уберегтись?». |
Виступ агітбригади. |
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Класні кімнати або онлайн |
8-10 класи |
22.03.
|
|
14. |
Поїздка на виставу до Міжнародного дня театру. |
Екскурсія. |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
м. Вінниця |
5-10 класи |
25.03-31.03. |
|
КВІТЕНЬ
Місячник здорового способу життя
№ п/п |
Зміст виховної діяльності (тема) |
Форма виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Місце проведення |
Вікова категорія |
Термін виконання |
Примітка про виконання |
1. |
Конкурс гуморесок до Міжнародного дня сміху «Сміх продовжує життя». |
Конкурс |
Обізнаність та самовираження у сфері культури
|
Шкільна їдальня або онлайн. |
5-10 класи |
01.04. |
|
2. |
«Тиждень стилю» до Всесвітнього дня сміху. |
Проходить за окремим планом. Фотозвіт |
Ініціативність і підприємливість |
Класні кімнати або онлайн. |
1-10 класи |
01.04.-05.04. |
|
3. |
Міжнародний день дитячої книги. Створення лепбуків «Улюблені книги нашого класу» |
Конкурс |
Ініціативність і підприємливість |
Класні кімнати або онлайн. |
1-6 класи |
02.04. |
|
4. |
Інформаційні хвилинки до Дня створення НАТО та Міжнародного дня Інтернету. |
Інформацій-на хвилинка |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
Коридор або онлайн |
5-10 класи |
04.04. |
|
5. |
Міжнародний день спорту. Змагання. |
Змагання |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Коридор або онлайн |
7-10 класи |
05.04. |
|
6. |
Всесвітній День здоров’я. Виступ агіт- бригади «Здоров’я – найцінніше в світі. Бережімо його, діти!». |
Виступ агатбригади Відеозвіт |
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Коридор або онлайн |
5-10 класи |
08.04. |
|
7. |
Фотофлешмоб «Здоровий спосіб життя у світлинах» до Всесвітнього дня здоров’я. |
Фотофлеш-моб. |
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Онлайн. |
1-10 класи |
08.04. |
|
8. |
Голина спілкування до Дня авіації та космонавтики. |
Година спілкування |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
Кородор або онлайн |
7-10 класи |
12.04. |
|
9. |
Екочелендж до Всесвітнього дня довкілля «Прибери свою планету» |
Екочелендж, відеозвіт |
Екологічна грамотність і здорове життя
|
|
1-10 класи |
19.04. |
|
10. |
Прибирання шкільної території до Всесвітнього дня довкілля |
Прибирання території |
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Шкільне подвір’я |
1-10 класи |
19.04. |
|
11. |
Всесвітній день Землі. Гра «Моя земля, тобі любов свою дарую я…».
|
Гра |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
Класні кімнати або онлайн |
5-6 класи |
22.04. |
|
12. |
День пам’яті жертв Чорнобильської трагедії. Виховна година «Чорнобилем постукала у вікна гірка біда…» |
Виховна година. |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Класні кімнати або онлайн |
7-10 класи |
26.04.
|
|
13. |
Перегляд та обговорення документального кінофільму про Чорнобильську трагедію (8-9 класи). Перегляд мультфільму «Казка про Чорнобиль» (1-5 класи). |
Перегляд фільму. |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Класні кімнати. |
8-10 класи |
26.04.
|
|
14. |
День у ритмі танцю до Всесвітнього дня танцю «Танцюють всі!» |
Танцювальна естафета |
Обізнаність та самовираження у сфері культури, уміння вчитися впродовж життя |
Подвір’я |
1-10 класи |
29.04. |
|
ТРАВЕНЬ
Місячник трудового виховання
№ п/п |
Зміст виховної діяльності (тема) |
Форма виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Місце проведення |
Вікова категорія |
Термін виконання |
Примітка про виконання |
1. |
Всесвітній день свободи преси. Конкурс есе «Я пишаюсь тим, що українець…»
|
Конкурс |
Інформаційно-цифрова компетентність, спілкування державною (і рідною мовою у разі відмінності) мовами |
Класні кімнати або онлайн |
7-10 класи |
02.05. |
|
2. |
Година спілкування «Сміливі борці з вогнем» до Міжнародного дня пожежників. |
Година спілкування |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Класні кімнати або онлайн |
5-10 клас |
03.05. |
|
3. |
День пам'ятi та примирення. Виховний захід «Пам’ятаємо. Перемагаємо». |
Виховний захід. |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Шкільна їдальня або оналйн |
7-10 клас |
08.05. |
|
4. |
Перегляд та обговорення документального кінофільму про Другу світову війну. |
Кіносеанс |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Шкільна їдальня або онлайн |
8-10 класи |
08.05.
|
|
5. |
День Матері. Тематичне свято «До тебе, матусю, сьогодні горнуся…». Створення вітальних відеороликів. |
Виховний захід. |
Обізнаність та самовираження у сфері культури. |
Шкільна їдальня, онлайн |
1-4 класи |
10.05. |
|
6. |
Фотофлешмоб «Сім’я – моя опора і надія» до Міжнародного дня сім'ї. |
Фотофлеш-моб. |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Онлайн. |
1-10 класи |
15.05. |
|
7. |
Флешмоб до Дня вишиванки. Парад вишиванок «Грає барвами життя вишиваночка моя». Фоточелендж «Одягни вишиванку, країно моя!» |
Флешмоб, фото-челендж |
Соціальна та громадянська компетентності. Спілкування державною (і рідною мовою у разі відмінності) мовами |
Шкільне подвір’я або онлайн |
1-10 класи |
16.05.
|
|
8. |
День Європи в Україні. Години спілкування. |
Години спілкування |
Соціальна та громадянська компетентності, спілкування іноземними мовами |
Класні кімнати |
1-10 класи |
20. 05. |
|
9. |
День Героїв в Україні. Година подяки «Я захищав свою країну, щоб ви у мирі тут жили…» |
Година спілкування |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Класні кімнати або онлайн. |
5-10 класи |
23.05.
|
|
10. |
Інформаційна хвилинка до Дня філолога, перегляд відео «Українська мова – це наша національна зброя». |
Інформацій-на хвилинка, відеосеанс |
Спілкування державною (і рідною мовою у разі відмінності) мовами |
Класні кімнати або онлайн. |
5-10 класи |
24.05.
|
|
11. |
Свято Останнього дзвоника «Сьогодні разом на лінійці, а завтра в кожного свій шлях…». |
Виховний захід |
Обізнаність та самовираження у сфері культури. |
Подвір’я школи або онлайн |
1-10 класи |
31.05. |
|