План виховної роботи педагога-організатора
Річний План
виховної роботи
на 2024-2025 н. р.
педагога-організатора
Гонтівського ліцею
Мочалової Н.В.
Основними принципами виховання є:
- гуманістичний принцип, що полягає у визнанні людини найвищою цінністю, розумінні дитини, доброзичливому ставленні до неї, довірі, прийнятті дитини такою, якою вона є, зміні її поведінки через позитив;
- індивідуальний принцип утверджує унікальність і неповторність кожної дитини, визначає її інтереси, потреби у житті;
- альтруїстичний принцип виявляється у безкорисливій любові і турботі про іншу людину;
- принцип неперервності, який характеризує процес виховання як такий, що триває протягом усього життя людини;
- принцип цілісності за яким консолідує зусилля усіх суб’єктів виховання в одну систему;
- принцип наступності, що забезпечує передачу із покоління в покоління досвіду засвоєння гуманістичних цінностей, які є базисом виховання і розвитку дитячої особистості;
- принцип культуровідповідності за яким здійснюється виховання гуманістичних цінностей відповідно до культурних умов суспільства;
- принцип природовідповідності, тобто виховання дітей з урахуванням їх індивідуальних особливостей, темпераменту, якостей, нахилів, здібностей, вікових особливостей, природних умов, соціального оточення, народних традицій тощо;
- принцип педагогічної компетентності, що полягає у доцільному використанні педагогічних форм, методів, доборів змісту, педагогічній тактовності;
- принцип стимулювання визначається вірою у сили і здібності дитини, її здатність досягти високих результатів, заохочення до самоорганізації, самовиховання і самовдосконалення;
- принцип життєвої творчої самодіяльності передбачає становлення особистості учня як творця свого життя, який здатен приймати особисті рішення, і нести за них відповідальність, повноцінно жити й активно діяти, постійно самовдосконалюватися, адекватно і гнучко реагувати на соціальні зміни;
- принцип оздоровчої спрямованості визначає здоров’язбережувальні компетентності як основи формування в учнів закладів освіти відповідального ставлення до власного здоров’я;
- соціально-педагогічне партнерство як оптимізація спільної діяльності на основі діалогової взаємодії і узгодженої співпраці між різними соціальними інститутами у соціальному захисті, супроводі, соціально-педагогічній підтримці вразливих категорій сімей та дітей, інших цільових груп; координація дій педагогічних, виробничих колективів, сім’ї, громадськості з питань навчання і виховання дітей, підтримки формальної, неформальної та інформальної видів освіти, а також різних форм освіти: інституційної (очна, заочна, дистанційна, мережева) та індивідуальної (екстернатна, сімейна, педагогічний патронаж, на робочому місці);
- міжсекторальна взаємодія розкривається як регулярні спільні заходи організацій громадянського суспільства і владних структур у побудові загальнонаціональної системи виховання, реагуванні на глобалізаційні виклики, подоланні складних соціально-педагогічних явищ; як спільне здійснення соціально важливих програм; підтримка кращих соціально-педагогічних ініціатив; як участь громадськості у формуванні та реалізації державної сімейної та молодіжної політики.
Компетентнісний потенціал виховання |
||
№ п/п |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності
|
1 |
Спілкування державною (і рідною мовою у разі відмінності) мовами |
Ціннісне ставлення: – усвідомлення ролі рідної (державної) мови як механізму національної і етнічної самоідентифікації, збереження світового мовного різноманіття, способу збереження культурних традицій і стратегій, аудіо- та візуалізацію культурного різноманіття свого народу; - любов до українськоїмови; – усвідомленняроліукраїнськоїмовив особистому житті, а також у житті нації і держави; – спілкуванняукраїнськоюмовою у школі та поза школою
Практична здатність: – розумітиукраїнську мову; – послуговуватися державною мовою в різноманітнихжиттєвихситуаціях та дотримуватися мовного етикету; – застосовуватирізноманітнікомунікативністратегіїзалежновід мети спілкування; – формулювати чітко думки, дискутувати, наводити аргументи, відстоювативласну думку; – уміти правильно викоритовувати термінологічний апарат,спілкуватися в процесі начально-пізнавальної діяльності; –розвʼязувати конфлікти за допомогою спілкування; –популяризуватиідеїгуманізма, добра та краси;
|
2 |
Спілкування іноземними мовами |
Ціннісне ставлення: - усвідомлення ролі іноземної мови як механізму глобалізації, як запоруки зручності самореалізації в умовах закордоння; – ціннісне ставлення до культурних надбань різних народів, соціальної рівності; – позитивне сприйняття інакшості та інтерес до культурних відмінностей; – толерантне ставлення до представників різних народів і культур; – запобігання проявам ксенофобії, нетерпимості і расизму
Практична здатність: – готовність прийняти представників інших культур такими, якими вони є; – знати і за потреби спілкуватися мовами інших народів; – володіти навичками міжкультурної взаємодії; – запобігати міжетнічним і міжкультурним конфліктам; – уміти розв’язувати конфліктні ситуації та знаходити компроміси |
3 |
Математична компетентність
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення важливості математичного мислення та математичних знань у життєдіяльності людини; – розуміння цілісної картини світу, закономірності розвитку суспільства, людських відносин, небезпек у застосуванні маніпулятивних технологій; – дотримування логіки і послідовності у мисленні та діях; – протистояння маніпулятивним впливам
Практична здатність: – розвиватикритичне мислення; – аналізувати, систематизувати і сентизувати інформацію; – установлювати причиново-наслідкові зв’язки; – виокремлювати головні та другорядні цілі, ризики поведінки, ризиковані життєві ситуації й обирати шляхи їх вирішення
|
4 |
Компетентності у природничих науках і технологіях
|
Ціннісне ставлення: – розширення і поглиблення знань про предметний світ, сферу людських відносин та про себе; – критичнеоцінювання результатівлюдськоїдіяльностіуприродномусередовищі
Практична здатність: – готовність до саморозвитку і опануваннясучасними технологіями; – використовувати сучасні технології у своїй діяльності; – брати участь у дослідній і проектній діяльності |
5 |
Інформаційно-цифрова компетентність
|
Ціннісне ставлення: – здійснення пошукової діяльності та виконання задач за алгоритмом; – уміння працювати з різними Інтернет-ресурсами; – розпізнавання достовірних і недостовірних джерел інформації; – протистояння Інтернет-агресії, Інтернет-булінгу тощо
Практична здатність: – умітивикоритовуватирізні способи пошуку корисної інформації в довідникових джерелах (зокрема,за допомогою інформаційно-комунікативних технологій), критично мислити в процесі збору та обробки інформації; – дотримуватисяетикету; – критичновідбірати Інтернетінформацію; – дотримуватися правил безпеки в Інтернет мережі та здатність протистояти інтернет-ризикам та маніпулятивним технологіям у ЗМІ та рекламі, соціальних мережах, комп’ютерних іграх |
6 |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення метитацілівласного життя і діяльності, планування йорганізація життя; – визначення близьких, середніх і далеких перспектив, розроблення стратегії життя; – уміння працювати самостійно і вкоманді; – користування різнимиджереламиінформації; – розширення знаннєвої та емоційної сфери, власні уявлення про життя; – застосовуваннярізних поведінкових і комунікативнихстратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації
Практична здатність: – уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності; – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками; – готовністьудосконалювати свої моральні,морально-вольві якості та навички поведінки впродовжжиття; – розуміти необхідності роботи над собою |
7 |
Ініціативність і підприємливість
|
Ціннісне ставлення: – аналізування життєвих ситуацій; – презентування власної ідеї та ініціативи; – формулюваннявласнихпропозицій, рішень; – виявлення лідерських якостей; – усвідомлення ціннісного змісту грошей, праці і рівності прав людей, праці батьків; – засудження споживацького способу життя та трудової експлуатації дітей
Практична здатність: – готовністьбративідповідальністьза себе та інших; – розвивати моральні якостідля успішноїпрофесійноїкар’єри; – брати участь у шкільних заходах, волонтерській діяльності, у трудових десантах і благодійних акціях |
8 |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення змісту понять «громадянин»,«патріотизм», «військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини; – усвідомлення конституційного обовʼязку щодо громадянських прав та захисту суверенітету і територіальної цілісності України; – бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи військово-патріотичного спрямування; – участь у шкільному самоврядуванні і в дитячих громадських об’єднаннях
Практична здатність: – володітинавичками допомоги, самодопомоги, захисту та виживати в складних умовах; – готовність захищати Батьківщину; – дотримуватися конституційних норм, повага до державних символів, законів України; – гуманно ставитися до інших людей, бути здатнимдо альтруїзму, співчуваття, емпатії; – цінувати і поважати свободу інших, право на вибір та власну думку; – поважати гідність кожної людини |
9 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури
|
Ціннісне ставлення: – ідентифікація себе як представникапевноїкультури; – визначення ролі і місцяукраїнськоїкультури в загальноєвропейському і світовому контекстах; – використаннякультурногодосвіду в життєвихситуаціях; – долучення до творчості, висловлюючивласніідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючивідповіднізображувально-виражальнізасоби
Практична здатність: – поціновувати культурні здобутки людства та інтерес до них; – бути відкритим до культурного діалогу; – потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам |
10 |
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення природи, як джерела свідомості і духовності; – усвідомлення людини як частини і результату еволюції природи; – усвідомлення діяльності людини й її потреб як чинника руйнування довкілля; – формування ставлення до природи,як універсальної цінності; – визнання за об’єктами природи права на існування незалежно від привнесеної користі; – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного житття людини
Практична здатність: – уміти виокремлювати екологічний контекст будь-якого виду діяльності; – формувати практичні навички екологічно безпечної поведінки (вміти обирати діяльність, що наносить найменшої шкоди природі); – уміти застосовувати позитивні надбання народних традицій та етнічної культури у ставленні доприроди й побутовійдіяльності. |
Основними завданнями виховної роботи на 2024-2025 навчальний рік є:
- Виховання в учнів любові до свого народу, патріотичного ставлення до своєї держави, його мови, традицій, народних ремесел; виховання любові до праці, почуття дбайливого, бережливого ставлення до шкільного майна; виховання почуття відповідальності за доручену справу та бережливого ставлення до природи.
- Здійснення правового виховання дітей, ознайомлення їх з правовою відповідальністю, окремими статтями Кримінального Кодексу України, зацікавлення дітей читанням періодичної преси, переглядом телепередач з наступним обговоренням цих матеріалів на інформаційно-пізнавальних годинах.
- Зміцнення здоров’я дітей, сприяння їх сумлінному ставленню до уроків фізичної культури, спортивних секцій, ранкової зарядки; організація екскурсій та походів.
- Протидія булінгу та домашньому насильству, торгівлі людьми, запобігання вживання учнівською молоддю наркотичних і психотропних речовин.
- Виховання поваги до вчителів, батьків та старших людей, толерантне ставлення до людей різних соціальних категорій, людей з вадами.
- Організація виховної роботи школи в період воєнного стану; проведення бесід, круглих столів, тренінгів та інструктажів щодо дотримання вимог техногенної безпеки, дій у випадку сигналу «Повітряна тривога», перебування в укритті.
ПЛАН РОБОТИ ПЕДАГОГА-ОРГАНІЗАТОРА НА 2024/2025 Н. Р.
Складено за програмою «Основні орієнтири виховання»
та «НУШ. У поступі до цінностей»
І СЕМЕСТР
ВЕРЕСЕНЬ
МІСЯЧНИК ОСНОВ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.
Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність та здорове життя. Соціальна та громадянська компетентності.
Тема періоду: «Моя безпека – запорука мого здоров’я»
Мета: пропагування здорового способу життя; проведення оздоровчо-профілактичної роботи серед підлітків; формування усвідомлення учнями ролі фізичної досконалості у гармонійному розвиткові особистості.
Завдання періоду:
- Пропагування здорового способу життя.
- Проведення профілактичної роботи серед учнів щодо безпеки життєдіяльності.
- Формування усвідомлення учнями безпечної поведінки, гармонійному розвиткові особистості.
Змістові лінії |
Зміст виховної діяльності |
Дата |
Клас |
Формування ключових компетентностей |
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
І тиждень. Тиждень безпеки дорожнього руху «Увага! Діти на дорозі!» (02.09-06.09.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна і громадянська компетентності. Екологічна грамотність і здорове життя Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе |
||||
День знань. Свято Першого дзвоника «Завжди усміхайся нам, Україно ясна!» |
02.09 |
1-11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
||
Міжнародний день благодійності. Осінній благодійний ярмарок «Разом до перемоги» (збір коштів на підтримку ЗСУ, сімей ВПО, які потребують соціальної та матеріальної допомоги).
|
05.09 |
1-11 |
Ініціативність і підприємливість |
||
«Вибори органів учнівського самоврядування – 2024». |
04.09-06.09 |
1-11 |
Ініціативність і підприємливість |
||
Анкетування учнів «Шкільний лідер. Соціально-психологічний портрет» (з метою виявлення лідерських якостей учнів). |
16.09 |
5-11 |
Ініціативність і підприємливість |
||
ІІІ тиждень. Тиждень миру (16.09-20.09.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна і громадянська компетентності. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особисті до суспільства і держави. |
|||||
День миру (21.09). Участь у Всеукраїнській освітній компанії «Голуб миру» (виготовлення голубів миру). |
16.09-20.09 |
1-11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
||
Флешмоб «Мир над Україною». |
19.09 |
1-11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
||
Загальношкільна лінійка «Хай буде мир для України!» |
20.09 |
1-11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
||
День партизанської слави та річниці партизанського руху в Україні у період Другої світової війни 1939 – 1945 р.р.. Хронологічна презентація «День партизанської слави в Україні. Жовта стрічка». |
22.09 |
5-11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
||
День пам’яті трагедії Бабиного Яру. Усний журнал «Бабин Яр: людина, влада, історія». Інтерактивна виставка «Бабин Яр: пам'ять на тлі історії». |
29.09 |
1-11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
||
Акція «Запали свічку пам’яті» до Дня пам’яті трагедії Бабиного Яру. |
29.09 |
1-11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
||
Щоденна загальнонаціональна хвилина мовчання о 9:00. |
Протягом року
|
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
||
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Зустріч з рятувальниками «Професія – рятувальник». |
17.09 |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
|
Оформлення класних куточків. |
Вересень |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
||
Всесвітній день туризму. Квест «Мандруємо Україною разом». Змагання «Орієнтування на місцевості». |
27.09 |
1-6 7-11 |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
||
Збір фото-колажів до Всесвітнього Дня туризму «Я подорожую!!!»
|
27.09 |
1-11 |
Екологічна грамотність та здорове життя |
||
День українського кіно. Кінотеатр під відкритим небом «Перлини українського кіно» |
13.09 |
1-11 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
||
Акція-емоція «Розділи почуття з смайликом» (до Дня народження смайла) |
19.09 |
1-11 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
||
Проведення шкільного етапу гри «Що? Де? Коли?» |
27.09 |
9-11 |
Математична компетентність. Компетентності у природничих науках і технологіях |
||
Підготовка свята до Дня працівників освіти. |
Вересень |
1-11 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Акція «Кожен учень хоче знати, де свої таланти показати». Формування гуртків, узгодження плану їхньої роботи.
|
02.09-13.09 |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
|
Зустріч з працівниками Національної поліції України на тему: «Дотримання правил дорожнього руху». |
06.09 |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
||
ІІ тиждень. Олімпійський тиждень (09.09-13.09.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність і здорове життя. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. |
|||||
|
|||||
Онлайн-пост фотоколажів «Наші спортивні будні» |
09.09-13.09 |
1-11 |
Екологічна грамотність і здоровий спосіб життя |
||
Корисна перерва «Факти з історії олімпійських ігор. Видатні спортсмени України» |
10.09 |
1-4 |
Екологічна грамотність і здоровий спосіб життя. |
||
Рейд «Стоп курінню!» |
09.09-13.09 |
7-11 |
Здоровий спосіб життя і екологічна грамотність |
||
IV тиждень. Тиждень протидії булінгу (23.09-27.09.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе |
|||||
Спорт-челендж «Я обираю активний спосіб життя» (до Всесвітнього дня здоров’я та довкілля) |
26.09 |
1-4 |
Здоровий спосіб життя та екологічне виховання |
||
Інтерактивна відео-панорама (Facebook) «Діти – це лідери завтрашнього дня» (звіт за місяць про участь у конкурсах, засіданнях, клубах, змаганнях, олімпіадах та інше.) |
Вересень |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
МІСЯЧНИК ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави. Ціннісне ставлення особистості до культури та мистецтва.
Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Спілкування державною (і рідною мовою у разі відмінності) мовами.
Тема: «Народ мій є! Народ мій завжди буде! Ніхто не перекреслить мій народ!»
Мета: вироблення в учнів високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигу в ім'я процвітання держави та до її захисту; забезпечення розуміння ними загальнолюдської і народної моралі щодо оточуючого природного та соціального середовища; виховання в школярів патріотизму, колективізму, свідомої дисципліни та організованості; забезпечення усвідомлення ними громадянського обов'язку.
- Формувати національну свідомість.
- Виховувати повагу до історії, культури, звичаїв і традицій нашого народу.
- Усвідомлення себе як частини великого народу.
- Почуття відповідальності за націю, державу, її культурне і природне надбання.
Змістові лінії |
Зміст виховної діяльності |
Дата |
Клас |
Формування ключових компетентностей |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Виставка вшанування «Герої нескореної України». |
01.10 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Благодійний захід «Під покровом Героїв України». |
02.10 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
|
Відео-подяка до Дня захисників і захисниць України «Врятуєм Україну!» на Facebook сторінці |
01.10-04.10 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
|
Створення мотиваційного листівок для військових ЗСУ «Ви сила і мужність України». |
30.09-04.10 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
|
Перегляд фільмів проєкту «Харківщина зруйнована, але незламна». Цикл «Сліди/Scars». |
07.10-11.10 |
1-11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
|
IV тиждень. Тиждень української писемності та мови (21.10-25.10.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Спілкування державною мовою Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави |
||||
Квест-батл між учителями та учнівським самоврядуванням «Мовознавча країна» (до Дня української писемності та мови 27.10) |
22.10 |
5-8 |
Спілкування державною мовою |
|
Покладання квітів до місць поховань загиблих воїнів у Другій Світовій війні (до Дня визволення України від фашистських загарбників). |
28.10 |
9-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
|
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
Відео-привітання до Дня працівників освіти. |
До 06.09 |
1-11 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури. Інформаційно-цифрова грамотність |
Відео-презентація «10 фактів, які підлітки хочуть знати про кібербулінг» за матеріалами UNICEF. |
10.10 |
8-11 |
Уміння вчитися впродовж життя. Інформаційно-цифрова компетентність |
|
Створення онлайн колажів «Побажання для неї» (до Міжнародного дня дівчат) |
11.10 |
1-11 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Опитування «Як покращити роботу учнівського самоврядування?» |
25.10 |
1-11 |
Ініціативність та підприємливість |
Анкетування: «Моє ставлення до навчальних предметів». |
Жовтень |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
|
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Всесвітній день тварин. Участь у Всеукраїнському інтернет-конкурсі «Життя домашніх тварин». |
04.10 |
1-11 |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
Kahoot гра «Домашні тварини: правда чи ні». |
04.10 |
1-11 |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
|
Всеукраїнська благодійна акція «Happy Гав для Сірка». |
Жовтень |
1-11 |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
|
Участь у Всеукраїнській природоохоронній акції «Ліси для нащадків». |
Жовтень |
1-11 |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
|
Участь у Всеукраїнській природоохоронній акції «Птах року» |
Жовтень |
1-11 |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
|
Проведення благодійної акції «Чотирилапий друг» до Всесвітнього тварин. |
Жовтень |
1-11 |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
|
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Святковий концерт до Дня працівників освіти. |
04.10 |
1-11 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
ІІ тиждень. Тиждень шкільної бібліотеки «Читаюча шкільна родина – стратегічне завдання бібліотеки» (у рамках Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек) (07.10-11.10.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Обізнаність і самовираження у сфері культури Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
|
|
|
|
ІІІ тиждень. Тиждень протипожежної безпеки (14.10-18.10.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе |
||||
Інформаційна виставка «Твоя безпека – у твоїх руках» (на платформі Genially). |
16.10 |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
|
Конкурс стінгазет від класів «Разом ми – сім’я, де кожен – особистість». |
21.10-24.10 |
1-11 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури. |
|
Відео-презентація «Міністерства учнівського самоврядування». |
27.10 |
1-11 |
Ініціативність та підприємливість |
|
Гра «Весела перерва». |
29.10
|
1-11 |
Ініціативність та підприємливість |
МІСЯЧНИК ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. Ціннісне ставлення особистості до праці.
Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Уміння вчитися впродовж життя.
Тема: «Право створено на користь людству»
Мета: Формування правової культури та прищеплення учням поваги до прав і свобод людини і громадянина, Конституції України, державних символів (Герба, Прапора, Гімну); забезпечення знання та виконання ними законів України, норм та правил поведінки в школі.
Завдання періоду:
- Виховувати моральні якості, цінності, пріоритети.
- Вміння цінувати себе і кожного як неповторну особистість.
- Формувати правову культуру учнів, єдність моральної свідомості і поведінки.
- Розуміння правил взаємодії людей у суспільстві, толерантного ставлення до інших, необхідності дотримуватись конституційно-правових норм, своїх прав, обов´язків, свобод.
Змістові лінії |
Зміст виховної діяльності |
Дата |
Клас |
Формування ключових компетентностей |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
ІІІ тиждень. Тиждень Гідності та Свободи (18.11-22.11.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави |
|||
День Гідності та Свободи. Виставки малюнків «Україна починається з тебе» |
18.11-22.11 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
|
Документальна панорама пам’яті, віртуальні екскурсії місцями Революції Гідності «Вільні творять майбутнє». |
19.11-20.11 |
5-8 |
Соціальна та громадянська компетентності |
|
Хвилина вшанування «Герої не вмирають». |
21.11 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
|
День пам’яті жертв Голодомору. Загальношкільний мітинг-реквієм «Білим янголам скорботи…». |
24.11 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
|
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
Операція «Турбота». Уточнення та упорядкування списків учнів груп ризику та дітей, що потребують особливої педагогічної уваги. Провести індивідуальні бесіди з учнями, схильними до правопорушень |
08.11 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
ІІ тиждень. Тиждень толерантності (11.11-15.11.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
||||
Акція «Таємний друг» до Всесвітнього Дня доброти. |
13.11 |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
|
Тематичні перерви «Зроби свій вибір на користь життя». |
14.11 |
5-7 |
Уміння вчитися впродовж життя |
|
Фотоквест «Добро починається з тебе». |
15.11 |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
|
«Ні насиллю!» (до міжнародного дня боротьби за ліквідацію насилля над жінками) |
25.11 |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
|
Ціннісне ставлення особистості до праці |
IV тиждень. Тиждень профорієнтації (25.11-29.11.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність та підприємливість Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до праці |
|||
Оформлення куточків з профорієнтації «На допомогу випускнику» |
Листопад |
9, 11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
|
День батьківського самоврядування. Майстер-класи від батьків «Ярмарок професій». |
29.11 |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
|
Забезпечення участі старшокласників в онлайн Днях відкритих дверей навчальних закладів (за умови дотримання умов воєнного стану та протиепідемічних вимог) |
Протягом року |
8-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
|
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Міжнародний день запобігання експлуатації навколишнього середовища під час війни та збройних конфліктів. Тематичні інформаційні п’ятихвилинки Виставка малюнків «Природнє середовище у повоєнний час: небезпечні знахідки» |
06.11 |
1-6 |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Конкурс на кращу годівничку «Годівничка для синички – 2024» |
Листопад |
1-11 |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
|
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Квест – гра «Золота осінь». |
06.11 |
1-2 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Відеолінійка «Майдан – фортеця духу». |
18.11-22.11 |
1-11 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
Виставка фотогазет «Світ наших захоплень». |
25.11 |
1-11 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
Ціннісне ставлення особистості до себе |
І тиждень. Тиждень антиалкогольної та антинаркотичної пропаганди (04.11-08.11.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Здоровий спосіб життя та екологічна грамотність. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. |
|||
Виставка малюнків «Шкідливі звички-шлях у безодню!» |
06.11 |
1-11 |
Здорове життя та екологічна грамотність. Обізнаність та самовираження і сфері культури |
|
Онлайн-лепбук «Скажемо «НІ!» алкоголю, тютюну, наркотикам» |
07.11 |
1-11 |
Здорове життя та екологічна грамотність |
|
Проведення акції «16 днів проти насилля» |
25.11-10.12 |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
МІСЯЧНИК ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва. Ціннісне ставлення особистості до праці.
Компетентнісний потенціал виховання: Обізнаність та самовираження у сфері культури. Ініціативність та підприємливість.
Тема: «Діти – лідери завтрашнього дня»
Мета: Формування основ духовно-морального та фізичного розвитку особистості, усвідомлення цінності власного життя і збереження здоров’я (фізичного, психічного, соціального, духовного, культурного) кожної людини. Розвиток творчих здібностей та талантів учнів. Формування життєвих компетенцій та активної життєвої позиції.
Завдання періоду:
- Розвивати пізнавальну активність учнів, їх загальну ерудицію;
- Створювати умови для самореалізації учнів, розвивати прагнення до саморозвитку;
- Формувати вміння жити і працювати в колективі
- Виховувати соціально активну молодь.
Змістові лінії |
Зміст виховної діяльності |
Дата |
Клас |
Формування ключових компетентностей |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Заходи до Дня Збройних Сил України. Челендж подяки « Ми будемо боротися, доки стане сил!» |
06.12 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
ІІ тиждень. Всеукраїнський тиждень правових знань (09.12-13.12.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. |
||||
День вшанування пам’яті ліквідаторів ЧАЕС. 3D-тур «Годинник життя безупинно іде. Чорнобиль». |
14.12 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
|
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
І тиждень. Тиждень милосердя і турботи (02.12-06.12.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей. |
|||
Раптівка (флешмоб) «Добро крокує по планеті» |
02.12 |
7-9 |
Уміння вчитися впродовж життя |
|
Операція «Скарбничка добрих справ» до Міжнародного дня інвалідів (різдвяні подарунки, листівки, сувеніри). |
03.12 |
1-11 |
Ініціативність і підприємливість |
|
Перегляд соціального короткометражного фільму «Інвалідність – не вирок». |
03.12 |
7-8 |
Уміння вчитися впродовж життя |
|
Святковий благодійний торжок смаколиків до Дня благодійності. |
05.12 |
1-11 |
Ініціативність і підприємливість |
|
Профілактика комп’ютерного насильства та проявів агресії в кіберпросторі та соцмережах. Про важливість взаємин у темі кібербезпеки.
|
Грудень |
1-11 |
Інформаційно-цифрова компетентність |
|
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Майстер-класи із виготовлення оберегів, вітальних листівок для воїнів ЗСУ. |
04.12-06.12 |
1-11 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Благодійна акція «Тепла хвиля» (плетіння маскувальних сіток для потреб ЗСУ, приготування смаколиків для воїнів, відвідування захисників, які перебувають на лікуванні у медичних установах). |
Грудень |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
|
Рейд «Скажемо «Ні» запізненням». |
Грудень |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
|
Онлайн-перекличка обдарованих учнів ліцею «Разом у Новий рік!» (створити відео з досягненнями учнів ліцею та розмістити на сайті й соцмережах закладу) |
До 30.12 |
1-11 |
Інформаційно-цифрова компетентність |
|
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Екологічний десант «Нагодуй птахів». |
Грудень |
1-11 |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Дебати «Природа, людина: пошук гармонії». |
Грудень |
8-11 |
Компетентності у природних науках та технологіях. Екологічна грамотність і здорове життя |
|
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Заходи до Дня Святого Миколая. Арт-майстерні «Від Миколая до Різдва». |
Грудень |
1-11 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
Святкове привітання від Святого Миколая для класних колективів «В український рідний край поспішає Миколай». |
06.12 |
1-11 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
|
Виставка фото-колажів «А хустка в нас завжди була в пошані» до Дня української хустки. |
07.12 |
1-11 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
|
Підготовка та проведення новорічних заходів «Пригоди друзів у пошуку Нового року». |
27.12 |
1-11 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
|
Ціннісне ставлення особистості до себе |
ІІІ тиждень. Тиждень доброчесності (16.12-20.12.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя. Соціальна та громадянська компетентності. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей. |
|||
Конкурс на кращий проєкт «Скажемо списуванню «Ні!» |
16.12 |
5-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
|
Виготовлення колажів «Не бери чужого» |
18.12 |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
|
Виставка малюнків «Чесність – це шлях до успіху» |
19.12 |
1-4 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
|
Рейд «Щоденник». Перевірка за веденням щоденників здобувачів освіти |
Грудень |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
СІЧЕНЬ
МІСЯЧНИК ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави. Ціннісне ставлення особистості до себе.
Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Уміння вчитися впродовж життя.
Тема: «Будьмо гідними називати себе українцями».
Мета: вироблення в учнів високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигу в ім'я процвітання держави та до її захисту; забезпечення розуміння ними загальнолюдської і народної моралі щодо оточуючого природного та соціального середовища; виховання в школярів патріотизму, колективізму, свідомої дисципліни та організованості; забезпечення усвідомлення ними громадянського обов'язку.
Завдання:
- Формувати національну свідомість.
- Виховувати повагу до історії, культури, звичаїв і традицій нашого народу.
- Усвідомлення себе як частини великого народу.
- Почуття відповідальності за націю, державу, її культурне і природне надбання.
Змістові лінії |
Зміст виховної діяльності |
Дата |
Клас |
Формування ключових компетентностей |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Фотовиставка «Вертаємо своє» (до Дня кіборгів). |
16.01 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
ІІ тиждень. Тиждень українознавства (20.01-24.01.2025) Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Спілкування державою мовою. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей. |
||||
Челендж «Я знаю українські прислів’я! А ти?» |
20.01 |
1-11 |
Спілкування державною мовою |
|
Живий ланцюг «Єднаймось!» до Дня Соборності України. |
22.01 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності. Спілкування державною мовою |
|
ІІІ тиждень. Тиждень національної пам’яті (27.01-30.01.2025) Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. |
||||
Урок-пам’яті «Міжнародний День памяті жертв Голокосту: не дитячі історії». |
27.01 |
5-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
|
Виставка інфографіки «Крути-бій за майбутнє». |
29.01 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності. Спілкування державною мовою |
|
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
Всесвітній день «Дякую». Відео подяки ЗСУ від учнівського активу «Сказати "Дякую" зовсім нескладно». |
13.01 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентність. Ініціативність та підприємливість |
Заняття школи активу. Тренінгове заняття «Зроби ліцей краще!» |
20.01 |
5-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
|
Акція «Почни свій день з обіймів» до Міжнародного дня обіймів. |
21.01 |
1-11 |
Ініціативність та підприємливість |
|
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Рейди-перевірки по ремонту шкільного обладнання, книг, підручників. |
13.01-22.01 |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Майстер клас з плетіння браслетів. |
20.01-22.01 |
1-5 |
Соціальна та громадянська компетентності |
|
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Екологічний проект «Зелений пакет для дітей» - сортування макулатури, батарейок та кришечок. |
13.01-17.01 |
1-11 |
Екологічна грамотність та зорове життя |
Загальношкільна акція годівничка «Допоможемо пташкам прожити, щоб зимою не тужити». |
27.01-31.01 |
1-11 |
Екологічна грамотність та зорове життя |
|
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Інтернет-форум «Мистецтво, що звертається до серця». |
24.01 |
5-9 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури. Інформаційно-цифрова компетентність |
Конкурс малюнків «Гідні пам’яті нащадків». |
27.01-31.01 |
1-11 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
Ціннісне ставлення особистості до себе |
І тиждень. Тиждень здоров’я, безпеки та добробуту (13.01-17.01.2025) Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність та здорове життя. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. |
|||
Заняття «На варті свого здоров’я». |
13.01 |
3-4 |
Екологічна грамотність та здорове життя |
|
Перегляд фільму «Казка про безпечний Інтернет». |
24.01 |
1-4 |
Уміння вчитися впродовж життя |
|
Профілактичний рейд «Урок» |
Січень |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
МІСЯЧНИК НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави.
Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Інформаційно-цифрова компетентність. Спілкування іноземними мовами.
Тема: «Патріотизм — це не любов до ідеї, а любов до Батьківщини»
Мета: виховання в учнів громадянської відповідальності за рідну землю, природні багатства країни; забезпечення розуміння ними загальнолюдської і народної моралі щодо оточуючого природного та соціального середовища; виховання в школярів патріотизму, колективізму, свідомої дисципліни та організованості; вироблення в учнів високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигу в ім'я процвітання держави та до її захисту; забезпечення усвідомлення ними громадянського обов'язку.
Завдання періоду:
- Допомагати учням усвідомити себе як частину нації;
- Спонукати до самовдосконалення громадянина – патріота, вироблення громадянського обов’язку, готовності стати на захист Батьківщини,
- Виховувати почуття господаря держави;
- Вивчати минуле народу, берегти свій дім, батьків, рід, народ, батьківщина.
Змістові лінії |
Зміст виховної діяльності |
Дата |
Клас |
Формування ключових компетентностей |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
День Єднання. Загальношкільна фото-виставка «Діти єднають Україну». |
16.02 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
ІІІ тиждень. Тиждень пам’яті Героїв України (17.02-21.02.2025) Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. |
||||
Загальношкільний захід вшанування 11 річниці подвигу учасників Революції Гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні. |
20.02 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
|
Тиха акція на згадку про загиблих під час Революції Гідності «Ангели пам’яті». |
18.02-20.02 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
|
Веб-квест «Що я знаю про українську мову?» (на платформі Genially) до Міжнародного дня рідної мови:
|
21.02 |
1-11 |
Спілкування державною мовою |
|
Третя річниця повномасштабного вторгнення Росії в Україну. День жалоби. Лінійка скорботи за загиблими випускниками та земляками «Пам’ять про тих, хто згасли мов зорі». |
24.02 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
|
Інформаційний дайджест «Сонце правди» (до річниці повномасштабного вторгнення росії в Україну. |
24.02 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
|
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
Благодійна акція «Нашим захисникам з любов'ю» (валентинки формату А3 з привітанням для воїнів та теплі речі (шкарпетки, рукавички) від кожного класу). |
До 14.02 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності. Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Святковий захід «Серце до серця». |
14.02 |
1-11 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
«Пошта кохання» (сервіс обміну валентинками) до Дня Святого Валентина. |
14.02 |
1-11 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
День української жінки. Флешмоб «Перемога цінніша за тюльпани». |
25.02 |
1-11 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
ІV тиждень. Тиждень початкових класів ( 24.02-28.02.2025) (за окремим планом) Компетентнісний потенціал виховання: Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей. Програма «Основні орієнтири виховання»: Спілкування державною мовою. Математична компетентність. Компетентності у природничих науках і технологіях. |
||||
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Залучити учнів до роботи у «Книжковій лікарні» та проведення рейдів по збереженню підручників та шкільного майна. |
12.02-13.02 |
1-11 |
Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Акція «Погодуй пташку взимку – вона тобі віддячить влітку». |
12.02 |
1-11 |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Акція «Ні забрудненню!» зі збору макулатури.
|
Лютий |
1-11 |
Екологічна грамотність і здорове життя
|
|
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
ІІ тиждень. Тиждень іноземних мов і зарубіжної літератури (10.02-14.02.2025) Компетентнісний потенціал виховання: Спілкування іноземними мовами. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення до культури і мистецтва. |
|||
Оформлення фото-зони «Are you an English man?» |
10.02-14.02 |
1-11 |
Спілкування іноземними мовами |
|
Ціннісне ставлення особистості до себе |
І тиждень. ІТ тиждень (інформатики) (03.02-07.02.2025) Компетентнісний потенціал виховання: Інформаційно-цифрова компетентність. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. |
|||
Онлайн-пам’ятка «Ми – за безпечний Інтернет». |
03.02 |
1-11 |
Інформаційно-цифрова компетентність |
|
Quizizz-гра «Сучасні загрози». |
05.02 |
1-11 |
Інформаційно-цифрова компетентність |
|
Фестиваль дитячої художньої творчості «Таланти третього тисячоліття». |
20.02 |
1-11 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури. |
|
Акція «Ні забрудненню!» зі збору макулатури. |
Лютий |
1-11 |
Екологічна грамотність і здорове життя |
БЕРЕЗЕНЬ
МІСЯЧНИК ПРЕВЕНТИВНОГО ВИХОВАННЯ
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.
Компетентнісний потенціал виховання: Спілкування державною мовою. Уміння вчитися впродовж життя.
Тема: «Не намагайся бути ідеальним. Просто спробуй бути кращим, ніж ти був учора».
Мета: створення належних педагогічних передумов для розкриття індивідуальних особливостей кожного учня; виявлення та сприяння розвитку інтелектуально обдарованих школярів; сприяння самовираженню учнів у різних видах діяльності, задоволенню їх потреб, інтересів та стимулювання творчого самовдосконалення; підвищення інтересу до поглибленого вивчення базових дисциплін, виявлення рівня сформованості вмінь дослідницької роботи через гуртки, факультативи, олімпіади тощо; виховання компетентної особистості здатної здійснювати самостійний вибір та приймати відповідальні рішення.
Завдання:
- забезпечити теоретичну та практичну реалізацію заходів превентивного характеру, спрямованих на попередження подолання відхилень у поведінці школярів;
- Запобігати розвитку різних форм учнівської асоціативної поведінки;
- Прищеплювати моральні почуття, переконання і потреби поведінки згідно з моральними нормами.
Змістові лінії |
Зміст виховної діяльності |
Дата |
Клас |
Формування ключових компетентностей |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
І тиждень. Шевченківський тиждень (03.03-07.03.2025) Компетентнісний потенціал виховання: Спілкування державною мовою. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до держави і суспільства. |
|||
Гра «Факти чи фейки про Кобзаря» |
04.03 |
5-7 |
Спілкування державною мовою. |
|
Захід-слайд історичних фактів «Добровольчі батальйони в історії України» до Дня українського добровольця |
14.03 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
|
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
Гра «Так чи ні?» з Lego: «Що робить людину щасливою?» до Міжнародного дня щастя. |
20.03 |
1-4 |
Ініціативність і підприємливість |
«День добрих сюрпризів» присвячений Міжнародному дню щастя. |
20.03 |
5-11 |
Ініціативність та підприємливість |
|
Зустрічі з успішними людьми, випускниками закладу. |
Березень |
1-11 |
Ініціативність та підприємливість |
|
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Участь в конкурсі-огляді технічної творчості учнів шкіл та позашкільних закладів «Наш пошук і творчість тобі, Україно!» |
Березень |
1-11 |
Ініціативність та підприємливість |
Участь у Всеукраїнському інтернет-конкурсі до Дня народження Тараса Шевченка від освітнього проєкту «На Урок». |
Березень |
1-11 |
Спілкування державною мовою |
|
Ціннісне ставлення особистості до природи |
День зустрічі птахів. Операція «Дахи для птахів».
|
Березень |
1-11 |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
Виступ агітаційної команди до Всесвітнього дня водних ресурсів «Вода – безцінний дар природи». |
21.03 |
5-11 |
Компетентності в природничих науках та технологіях |
|
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
ІІ тиждень. Тиждень мистецтва (10.03-14.03.2025) Компетентнісний потенціал виховання: Обізнаність і самовираження у сфері культури. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва. |
|||
Шкільний фотоконкурс «Міс україночка». |
03.03-07.03 |
1-11 |
Інформаційно-цифрова компетентність. Обізнаність та самовираження у сфері культури. |
|
Міжнародний день жіночої солідарності та миру. «Доньки України що змінили світ» - виховний захід. |
08.03 |
1-11 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
Ціннісне ставлення особистості до себе |
ІІІ тиждень. Цивільного захисту (17.03-21.03.2025) Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність і здорове життя. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. |
|||
Круглий стіл з працівниками ДСНС «Безпечна прогулянка в період війни». |
18.03 |
1-4 |
Екологічна грамотність і здорове життя |
|
ІV тиждень. Тиждень здорового способу життя (31.03-04.04.2025) Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність і здорове життя. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. |
||||
Конкурс стіннівок, буклетів: «Здоров’я маємо – не дбаємо, а погубивши –плачемо…» |
31.03-04.04 |
1-11 |
Екологічна грамотність і здорове життя |
|
Складання плану роботи на весняні канікули. |
До 24.03 |
1-11 |
Ініціативність та підприємливість |
|
Слайд-плакат «Безпечний Інтернет. Які матеріали можуть допомогти навчити дітей правил кібербезпеки». |
Березень |
1-11 |
Інформаційно-цифрова компетентність |
КВІТЕНЬ
МІСЯЧНИК ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА БЛАГОУСТРОЮ
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до природи. Ціннісне ставлення особистості до праці.
Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність та здорове життя. Компетентності в природничих науках і технологіях. Математична компетентність.
Тема: «У природи чисте серце».
Мета: формування в учнів екологічної культури, усвідомлення себе частиною природи; виховання почуття відповідальності за природу як національне багатство, як основу життя на Землі; залучення вихованців до активної екологічної діяльності; виховання в учнів нетерпимого ставлення до тих, хто завдає шкоди природі.
Завдання:
- Формувати пізнавальний інтерес до природи, почуття особистої причетності до збереження природних багатств.
- Активну життєву позицію щодо оздоровлення довкілля, екологічну культуру особистості.
- Виховувати в учнів відповідальне і творче ставлення до праці як можливості виявити свої потенційні здібності.
- Формувати почуття господаря й господарської відповідальності, підприємливість, професійне самовизначення.
Змістові лінії |
Зміст виховної діяльності |
Дата |
Клас |
Формування ключових компетентностей |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Інформаційна хвилина «11 квітня – Всесвітній день визволення в’язнів концтаборів» |
11.04 |
5-11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Історичний репортаж «Чорнобиль в серці України, а тінь його по всій Землі» (до річниці Чорнобильської катастрофи). |
До 26.04 |
1-11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
|
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
Благодійні акції «Відкрий серце – подаруй любов» (допомога літнім людям та сім’ям ВПО), «Від маленького серця для великого миру» (на підтримку ЗСУ), «Подарунки діточкам» (виготовлення сувенірів для вихованців реабілітаційного центру). |
Квітень |
1-11 |
Ініціативність та підприємливість |
Фото-флешмоб «Найрідніші» до Міжнародного дня братів і сестер |
10.04 |
1-11 |
Ініціативність і підприємливість |
|
Челедж фотолистів «Смачної паски». |
До 20.04 |
1-11 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
|
Відео-флешмоб «Волонтери – люди доброї волі» до Дня вдячності волонтерам. |
До 20.04 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності. Інформаційно-цифрова компетентність |
|
Квест «Цікаві факти про волонтерство в Україні». |
До 20.04 |
5-9 |
Соціальна та громадянська компетентності |
|
Ціннісне ставлення особистості до праці |
І тиждень. Тиждень трудового навчання і технологій (07.04-11.04.2025) Компетентнісний потенціал виховання: Компетентності у технологіях. Ініціативність та підприємливість. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до праці. |
|||
Майстер-клас створення оберегу «Лялька-мотанка». |
09.04 |
8-11 |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
|
Участь в конкурсі-огляді технічної творчості учнів шкіл та позашкільних закладів «Наш пошук і творчість тобі, Україно!» |
Квітень |
1-11 |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
|
ІІ тиждень. Тиждень математики (14.04-18.04.2025) Компетентнісний потенціал виховання: Математична компетентність Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до праці. |
||||
Фольклорно-етнографічна виставка «Благословення сходить з небес! Христос Воскрес!» |
До 20.04 |
1-11 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
|
Квест «Народжені вільними» до Дня лідерства. |
21.04 |
8-11 |
Ініціативність і підприємливість |
|
Організувати виставки робіт учнів та батьків «Сімейна творчість». |
29.04 |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
|
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Акція «Чотирилапий друг» до Міжнародного дня безпритульних тварин |
04.04 |
1-11 |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
ІІІ тиждень. Тиждень природничих наук (21.04-25.04.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Компетентності у природничих науках і технологіях. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до природи. |
||||
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Фото вернісаж «Про шкільне життя з гумором» до Дня сміху. |
01.04 |
1-11 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
Конкурс жартівливих листівок «Смійтеся на здоров’я». |
01.04 |
1-11 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
|
ІV тиждень. Тиждень дитячого читання «Читацька родина єднається заради вільної України» (28.04-02.05.2025) Компетентнісний потенціал виховання: Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва. Програма «Основні орієнтири виховання»: Обізнаність та самовираження у сфері культури. Спілкування державною мовою. |
||||
Майстер-клас з виготовлення книжкових закладок «У книжковім дивосвіті виростають творчі діти». |
28.04 |
1-11 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Заходи проти паління, наркоманії. Зустрічі з працівниками районної лікарні. |
01.04 |
7-11 |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Перегляд фільму: «Правда про наркотики». |
02.04 |
7-11 |
Екологічна грамотність і здорове життя |
|
Гра-мандрівка «До країни Здоров’я» до Всесвітнього дня здоров’я. |
07.04 |
1-4 |
Екологічна грамотність і здорове життя |
ТРАВЕНЬ
МІСЯЧНИК РОДИННО-ПОБУТОВОЇ КУЛЬТУРИ
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей.
Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність та підприємливість.
Тема: «Без сім’ї і свого роду – немає нації, народу».
Мета: залучити батьків, усіх дорослих членів родини у виховний процес як рівноправних учасників; формування педагогічної культури сучасної сім’ї та допомога батькам у їхній психолого–педагогічній самостійності; розвиток інтересів до традицій свого народу, своєї родини.
Завдання:
- формування педагогічної культури сучасної сім’ї, моральних цінностей з позиції добра, справедливості, правди, людяності;
- виховання гуманних взаємин між членами кожної родини, важливості ролі сім’ї у житті суспільства;
- виховання національної свідомості та самосвідомості, культури поведінки в сім’ї;
- залучення до традицій родинно-побутової культури українців, активної участі у всенародних і сімейних святах;
- розвиток інтересів до традицій свого народу, своєї родини; наслідування кращих моральних «зразків
Змістові лінії |
Зміст виховної діяльності |
Дата |
Клас |
Формування ключових компетентностей |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
І тиждень. Тиждень пам’яті та примирення (05.05-09.05.2025) Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до держави і суспільства. |
|||
Акція «Маки пам’яті». |
08.05 |
1-11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
|
Покладання квітів до пам’ятників воїнам ІІ світової війни. |
08.05 |
1-11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
|
Флешмоб «З Україною в серці вишиванку ношу» (до Дня вишиванки). |
15.05 |
1-11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
|
Уроки історії «Пам'яті безвинно звинувачених» до Дня памяті жерт депортації кримсько-татарського народу |
17.05 |
5-11 |
Спілкування державною мовою. Соціальна та громадянська компетентності |
|
Радіолінійка до Дня вшанування захисників Маріуполя. |
20.05 |
5-11 |
Спілкування державною мовою. Соціальна та громадянська компетентності |
|
Відеопрезентація «Українці– нація ГЕРОЇВ» (до Дня Героїв в Україні 23.05 |
23.05 |
1-11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
|
Підготовка до участі та участь у Всеукраїнській дитячо-юнацькій військово-патріотичній грі «Сокіл» («Джура») |
Травень |
8-11 |
Спілкування державною мовою. Соціальна та громадянська компетентності |
|
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
Відео-флешмоб «Мої рідні у Другій світовій війні, АТО, війні з росією…» |
08.05 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Сімейний челендж «Кожна родина – частинка України» (створення фотоколажу/відео зі своїми родинами, написання есе про сімейні традиції). |
До 11.05 |
1-11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
|
Інтерв’ю родинних історій від шкільного самоврядування «Молодь багата мудрістю батьків» |
До 11.05 |
1-11 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
|
Години спілкування «Обійми свою родину» поради розроблені за рекомендаціями МОН та ЮНІСЕФ. |
12.05.- 16.05 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
|
Благодійна акція «Монетки дітям» для дітей з реабілітаційного центру і ВПО |
19.05-24.05 |
1-11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
|
ІІІ тиждень. Тиждень учнівського самоврядування (19.05-24.05.2025) Компетентнісний потенціал виховання: Ініціативність та підприємливість Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до праці. |
||||
Зйомки відеоролика «Моя школа найкраща». |
21.05 |
1-11 |
Ініціативність і підприємливість |
|
Провести заключну перевірку стану підручників і підбити підсумки конкурсу «Живи, книго!." |
19.05-30.05 |
1-11 |
Ініціативність і підприємливість |
|
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Конкурс «Намалюй свою весну». |
05.05-09.05 |
1-4 |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
Участь у Всеукраїнській трудовій акції «Турбота молоді – тобі, Україно!» |
Травень |
5-11 |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
|
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Стріт-арт «У рідному краю цвітуть вишиванки». |
15.05 |
1-110 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
Проєкт «Креативні перерви». |
19.05-24.05 |
1-11 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
|
Конкурс малюнків «Мене захищає солдат» |
26.05-30.05 |
1-11 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
|
Підготовка та проведення свята Останнього дзвоника. |
30.05 |
1-11 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
|
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Сюжетно-рольова гра «Тривога» |
09.05 |
1-4 |
Уміння вчитися впродовж життя |
ІІ тиждень. Всеукраїнський тиждень безпеки дорожнього руху (12.05-16.05.2025) Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність і здорове життя. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. |
||||
Організація зустрічей з працівниками Національної поліції України на тему: «Дотримання правил дорожнього руху». |
13.05 |
1-11 |
Екологічна грамотність і здорове життя |
|
Вуличний марафон «Дорожні знаки та їх значення» |
14.05 |
5-7 |
Екологічна грамотність і здорове життя |
|
ІV тиждень. Тиждень безпеки життєдіяльності (26.05-30.05.2025) Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. |
||||
Інформаційний калейдоскоп на тему: «Пожежна безпека. Причини виникнення пожеж». Перегляд тематичного відео. |
28.05 |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
ЧЕРВЕНЬ
МІСЯЧНИК ОЗДОРОВЛЕННЯ
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе.
Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність і здорове життя. Уміння вчитися впродовж життя.
Тема: «У зоровому тілі – здоровий дух!»
Мета: сприяти підвищенню рівня здоров'я учнів та безпеки їхнього навколишнього середовища; популяризація здорового способу життя, виховання свідомості про безпекові правила та ризики, які можуть впливати на здоров'я учнів, а також на підвищення ролі фізичної активності та збалансованого харчування в повсякденному житті школярів, виховання свідомих та відповідальних особистостей, які дбають про своє здоров'я та довкілля, та забезпечення безпеки як в умовах навчального закладу, так і поза ним.
Завдання:
- Висвітлення тем про вплив наркотиків, алкоголю, куріння, а також виклики, пов'язані зі здоров'ям підлітків.
- Фізична активність. Організація спортивних змагань, фізичних вправ та рухових ігор, спрямованих на підтримання фізичної форми учнів і популяризацію рухової активності.
- Навчання учнів правилам особистої безпеки, безпечному пересуванню на дорозі, профілактика домашніх нещасних випадків та знання алгоритмів дій у випадку надзвичайних ситуацій.
- Залучення батьків, місцевих громадських організацій та лікарів до участі в заходах місячника оздоровлення для створення позитивного та сприятливого середовища для здорового розвитку дітей.
- Забезпечення психологічної підтримки учнів, надання консультацій з питань здоров'я та безпеки, підтримка індивідуальних потреб дітей у становленні здорової особистості.
Змістові лінії |
Зміст виховної діяльності |
Дата |
Клас |
Формування ключових компетентностей |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
День вшанування дітей, які загинули внаслідок агресії РФ проти України. Акція вшанування пам’яті. |
04.06 |
1-8, 10 |
Соціальна та громадянська компетентності. Спілкування державною мовою |
Флешмоб до Дня Конституції України «Є право – значить є надія». |
28.06 |
1-8, 10 |
Соціальна та громадянська компетентності. Спілкування державною мовою |
|
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
Свято до Дня захисту дітей «Діти, діти, добре з вами літом!» |
До 01.06 |
1-8, 10 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
«Фестиваль Зірок» - нагородження переможців Міжнародних та Всукраїнських конкурсів, олімпіад, змагань, МАН, лідерів самоврядування та інше. |
Червень |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Випускний вечір для 11 класу. |
Червень |
11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Урочисте вручення свідоцтво про базову загальну середню освіту. |
Червень |
9 |
Уміння вчитися впродовж життя |