A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Гонтівський ліцей Чернівецької селищної ради Вінницької області

План виховної роботи педагога-організатора

Річний План

виховної роботи

на 2024-2025 н. р.

педагога-організатора

Гонтівського ліцею

Мочалової Н.В.

 

 

Основними принципами виховання є:

 

- гуманістичний принцип, що полягає у визнанні людини найвищою цінністю, розумінні дитини, доброзичливому ставленні до неї, довірі, прийнятті дитини такою, якою вона є, зміні її поведінки через позитив;

- індивідуальний принцип утверджує унікальність і неповторність кожної дитини, визначає її інтереси, потреби у житті;

- альтруїстичний принцип виявляється у безкорисливій любові і турботі про іншу людину;

- принцип неперервності, який характеризує процес виховання як такий, що триває протягом усього життя людини;

- принцип цілісності за яким консолідує зусилля усіх суб’єктів виховання в одну систему;

- принцип наступності, що забезпечує передачу із покоління в покоління досвіду засвоєння гуманістичних цінностей, які є базисом виховання і розвитку дитячої особистості;

- принцип культуровідповідності за яким здійснюється виховання гуманістичних цінностей відповідно до культурних умов суспільства;

- принцип природовідповідності, тобто виховання дітей з урахуванням їх індивідуальних особливостей, темпераменту, якостей, нахилів, здібностей, вікових особливостей, природних умов, соціального оточення, народних традицій тощо;

- принцип педагогічної компетентності, що полягає у доцільному використанні педагогічних форм, методів, доборів змісту, педагогічній тактовності;

- принцип стимулювання визначається вірою у сили і здібності дитини, її здатність досягти високих результатів, заохочення до самоорганізації, самовиховання і самовдосконалення;

- принцип життєвої творчої самодіяльності передбачає становлення особистості учня як творця свого життя, який здатен приймати особисті рішення, і нести за них відповідальність, повноцінно жити й активно діяти, постійно самовдосконалюватися, адекватно і гнучко реагувати на соціальні зміни;

- принцип оздоровчої спрямованості визначає здоров’язбережувальні компетентності як основи формування в учнів закладів освіти відповідального ставлення до власного здоров’я;

- соціально-педагогічне партнерство як оптимізація спільної діяльності на основі діалогової взаємодії і узгодженої співпраці між різними соціальними інститутами у соціальному захисті, супроводі, соціально-педагогічній підтримці вразливих категорій сімей та дітей, інших цільових груп; координація дій педагогічних, виробничих колективів, сім’ї, громадськості з питань навчання і виховання дітей, підтримки формальної, неформальної та інформальної видів освіти, а також різних форм освіти: інституційної (очна, заочна, дистанційна, мережева) та індивідуальної (екстернатна, сімейна, педагогічний патронаж, на робочому місці);

- міжсекторальна взаємодія розкривається як регулярні спільні заходи організацій громадянського суспільства і владних структур у побудові загальнонаціональної системи виховання, реагуванні на глобалізаційні виклики, подоланні складних соціально-педагогічних явищ; як спільне здійснення соціально важливих програм; підтримка кращих соціально-педагогічних ініціатив; як участь громадськості у формуванні та реалізації державної сімейної та молодіжної політики.

 

Компетентнісний потенціал виховання

№ п/п

Ключова компетентність

Ціннісні ставлення та практичні здатності

 

1

Спілкування державною (і рідною мовою у разі відмінності) мовами

Ціннісне ставлення:

усвідомлення ролі рідної (державної) мови як механізму національної і етнічної самоідентифікації, збереження світового мовного різноманіття, способу збереження культурних традицій і стратегій, аудіо- та візуалізацію культурного різноманіття свого народу;

- любов до українськоїмови;

– усвідомленняроліукраїнськоїмовив особистому житті, а також у житті нації і держави;

– спілкуванняукраїнськоюмовою у школі та поза школою

 

Практична здатність:

– розумітиукраїнську мову;

– послуговуватися державною мовою в різноманітнихжиттєвихситуаціях та дотримуватися мовного етикету;

– застосовуватирізноманітнікомунікативністратегіїзалежновід мети спілкування;

– формулювати чітко думки, дискутувати, наводити аргументи, відстоювативласну думку;

– уміти правильно викоритовувати термінологічний апарат,спілкуватися в процесі начально-пізнавальної діяльності;

–розвʼязувати конфлікти за допомогою спілкування;

–популяризуватиідеїгуманізма, добра та краси;

  • протистояти засміченості мови, лайливим словам

2

Спілкування іноземними мовами

Ціннісне ставлення:

- усвідомлення ролі іноземної мови як механізму глобалізації, як запоруки зручності самореалізації в умовах закордоння;

ціннісне ставлення до культурних надбань різних народів, соціальної рівності;

– позитивне сприйняття інакшості та інтерес до культурних відмінностей;

– толерантне ставлення до представників різних народів і культур;

– запобігання проявам ксенофобії, нетерпимості і расизму

 

Практична здатність:

– готовність прийняти представників інших культур такими, якими вони є;

– знати і за потреби спілкуватися мовами інших народів;

– володіти навичками міжкультурної взаємодії;

– запобігати міжетнічним і міжкультурним конфліктам;

– уміти розв’язувати конфліктні ситуації та знаходити компроміси

3

Математична    компетентність

 

Ціннісне ставлення:

– усвідомлення важливості математичного мислення та математичних знань у життєдіяльності людини;

– розуміння цілісної картини світу, закономірності розвитку суспільства, людських відносин, небезпек у застосуванні маніпулятивних технологій;

– дотримування логіки і послідовності у мисленні та діях;

– протистояння маніпулятивним впливам

 

Практична здатність:

– розвиватикритичне мислення;

– аналізувати, систематизувати і сентизувати інформацію;

– установлювати причиново-наслідкові зв’язки;

– виокремлювати головні та другорядні цілі, ризики поведінки, ризиковані життєві ситуації й обирати шляхи їх вирішення

 

4

Компетентності у природничих науках і технологіях

 

Ціннісне ставлення:

– розширення і поглиблення знань про предметний світ, сферу людських відносин та про себе;

– критичнеоцінювання результатівлюдськоїдіяльностіуприродномусередовищі

 

Практична здатність:

– готовність до саморозвитку і опануваннясучасними технологіями;

– використовувати сучасні технології у своїй діяльності;

– брати участь у дослідній і проектній діяльності

5

Інформаційно-цифрова компетентність

 

Ціннісне ставлення:

– здійснення пошукової діяльності та виконання задач за алгоритмом;

– уміння працювати з різними Інтернет-ресурсами;

– розпізнавання достовірних і недостовірних джерел інформації;

– протистояння Інтернет-агресії, Інтернет-булінгу тощо

 

Практична здатність:

 умітивикоритовуватирізні способи пошуку корисної інформації в довідникових джерелах (зокрема,за допомогою інформаційно-комунікативних технологій), критично мислити в процесі збору та обробки інформації;

– дотримуватисяетикету;

– критичновідбірати Інтернетінформацію;

– дотримуватися правил безпеки в Інтернет мережі та здатність протистояти інтернет-ризикам та маніпулятивним технологіям у ЗМІ та рекламі, соціальних мережах, комп’ютерних іграх

6

Уміння вчитися впродовж життя

 

Ціннісне ставлення:

– визначення метитацілівласного життя і діяльності, планування йорганізація життя;

– визначення близьких, середніх і далеких перспектив, розроблення стратегії життя;

– уміння працювати самостійно і вкоманді;

– користування різнимиджереламиінформації;

– розширення знаннєвої та емоційної сфери, власні уявлення про життя;

– застосовуваннярізних поведінкових і комунікативнихстратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації

 

Практична здатність:

– уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності;

– прагнути оволодівати новими знаннями та навичками;

– готовністьудосконалювати свої моральні,морально-вольві якості та навички поведінки впродовжжиття;

– розуміти необхідності роботи над собою

7

Ініціативність і підприємливість

 

Ціннісне ставлення:

– аналізування життєвих ситуацій;

– презентування власної ідеї та ініціативи;

– формулюваннявласнихпропозицій, рішень;

– виявлення лідерських якостей;

– усвідомлення ціннісного змісту грошей, праці і рівності прав людей, праці батьків;

– засудження споживацького способу життя та трудової експлуатації дітей

 

Практична здатність:

– готовністьбративідповідальністьза себе та інших;

– розвивати моральні якостідля успішноїпрофесійноїкар’єри;

– брати участь у шкільних заходах, волонтерській діяльності, у трудових десантах і благодійних акціях

8

Соціальна та громадянська компетентності

 

Ціннісне ставлення:

– усвідомлення змісту понять «громадянин»,«патріотизм», «військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини;

– усвідомлення конституційного обовʼязку щодо громадянських прав та захисту суверенітету і територіальної цілісності України;

– бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи військово-патріотичного спрямування;

– участь у шкільному самоврядуванні і в дитячих громадських об’єднаннях

 

Практична здатність:

– володітинавичками допомоги, самодопомоги, захисту та виживати в складних умовах;

– готовність захищати Батьківщину;

– дотримуватися конституційних норм, повага до державних символів, законів України;

– гуманно ставитися до інших людей, бути здатнимдо альтруїзму, співчуваття, емпатії;

– цінувати і поважати свободу інших, право на вибір та власну думку;

– поважати гідність кожної людини

9

Обізнаність та  самовираження у сфері культури

 

Ціннісне ставлення:

– ідентифікація себе як представникапевноїкультури;

– визначення ролі і місцяукраїнськоїкультури в загальноєвропейському і світовому контекстах;

– використаннякультурногодосвіду в життєвихситуаціях;

– долучення до творчості, висловлюючивласніідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючивідповіднізображувально-виражальнізасоби

 

Практична здатність:

– поціновувати культурні здобутки людства та інтерес до них;

– бути відкритим до культурного діалогу;

– потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам

10

Екологічна грамотність і здорове життя

 

Ціннісне ставлення:

– усвідомлення природи, як джерела свідомості і духовності;

– усвідомлення людини як частини і результату еволюції природи;

– усвідомлення діяльності людини й її потреб як чинника руйнування довкілля;

– формування ставлення до природи,як універсальної цінності;

– визнання за об’єктами природи права на існування незалежно від привнесеної користі;

– усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного житття людини

 

Практична здатність:

– уміти виокремлювати екологічний контекст будь-якого виду діяльності;

– формувати практичні навички екологічно безпечної поведінки (вміти обирати діяльність, що наносить найменшої шкоди природі);

– уміти застосовувати позитивні надбання народних традицій та етнічної культури у ставленні доприроди й побутовійдіяльності.

 

 

 

Основними завданнями виховної роботи на 2024-2025 навчальний рік є:

  1. Виховання в учнів любові до свого народу, патріотичного ставлення до своєї держави, його мови, традицій, народних ремесел; виховання любові до праці, почуття дбайливого, бережливого ставлення до шкільного майна; виховання почуття відповідальності за доручену справу та бережливого ставлення до природи.
  2. Здійснення правового виховання дітей, ознайомлення їх з правовою відповідальністю, окремими статтями Кримінального Кодексу України, зацікавлення дітей читанням періодичної преси, переглядом  телепередач з наступним обговоренням цих матеріалів на інформаційно-пізнавальних годинах.
  3. Зміцнення здоров’я дітей, сприяння їх сумлінному ставленню до уроків фізичної культури, спортивних секцій, ранкової зарядки; організація екскурсій та походів.
  4. Протидія булінгу та домашньому насильству, торгівлі людьми, запобігання вживання  учнівською молоддю наркотичних і психотропних речовин.
  5.  Виховання поваги до вчителів, батьків та старших людей, толерантне ставлення до людей різних соціальних категорій, людей з вадами.
  6. Організація виховної роботи школи в період воєнного стану; проведення бесід, круглих столів, тренінгів та інструктажів щодо дотримання вимог техногенної безпеки, дій у випадку сигналу «Повітряна тривога», перебування в укритті.

 

ПЛАН РОБОТИ ПЕДАГОГА-ОРГАНІЗАТОРА НА 2024/2025 Н. Р.

Складено за програмою «Основні орієнтири виховання»

та «НУШ. У поступі до цінностей»

І СЕМЕСТР

ВЕРЕСЕНЬ

МІСЯЧНИК ОСНОВ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.

Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність та здорове життя. Соціальна та громадянська компетентності.

Тема періоду: «Моя безпека – запорука мого здоров’я»

Мета: пропагування здорового способу життя; проведення оздоровчо-профілактичної роботи серед підлітків; формування усвідомлення учнями ролі фізичної досконалості у гармонійному розвиткові особистості.

Завдання періоду:

  1. Пропагування здорового способу життя.
  2. Проведення профілактичної роботи серед учнів щодо безпеки життєдіяльності.
  3. Формування усвідомлення учнями безпечної поведінки,   гармонійному розвиткові особистості.

Змістові лінії

Зміст виховної діяльності

Дата

Клас

Формування ключових компетентностей

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

І тиждень. Тиждень безпеки дорожнього руху «Увага! Діти на дорозі!» (02.09-06.09.2024)

Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна і громадянська компетентності. Екологічна грамотність і здорове життя

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе

 

День знань. Свято Першого дзвоника «Завжди усміхайся нам, Україно ясна!»

02.09

1-11

Соціальна і громадянська компетентності

 

Міжнародний день благодійності. Осінній благодійний ярмарок «Разом до перемоги» (збір коштів на підтримку ЗСУ, сімей ВПО, які потребують соціальної та матеріальної допомоги).

 

05.09

1-11

Ініціативність і підприємливість

 

«Вибори органів учнівського самоврядування – 2024».

04.09-06.09

1-11

Ініціативність і підприємливість

 

Анкетування учнів «Шкільний лідер. Соціально-психологічний портрет» (з метою виявлення лідерських якостей учнів).

16.09

5-11

Ініціативність і підприємливість

 

ІІІ тиждень. Тиждень миру (16.09-20.09.2024)

Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна і громадянська компетентності.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особисті до суспільства і держави.

 

День миру (21.09). Участь у Всеукраїнській освітній компанії «Голуб миру» (виготовлення голубів миру).

16.09-20.09

1-11

Соціальна і громадянська компетентності

 

Флешмоб «Мир над Україною».

19.09

1-11

Соціальна і громадянська компетентності

 

Загальношкільна лінійка «Хай буде мир для України!»

20.09

1-11

Соціальна і громадянська компетентності

 

День партизанської слави та річниці партизанського руху в Україні у період Другої світової війни 1939 – 1945 р.р.. Хронологічна презентація «День партизанської слави в Україні. Жовта стрічка».

22.09

5-11

Соціальна і громадянська компетентності

 

День пам’яті трагедії Бабиного Яру.

Усний журнал «Бабин Яр: людина, влада, історія». Інтерактивна виставка «Бабин Яр: пам'ять на тлі історії».

29.09

1-11

Соціальна і громадянська компетентності

 

Акція «Запали свічку пам’яті» до Дня пам’яті трагедії Бабиного Яру.

29.09

1-11

Соціальна і громадянська компетентності

 

Щоденна загальнонаціональна хвилина мовчання о 9:00.

Протягом року

 

1-11

Уміння вчитися впродовж життя

 

Ціннісне

ставлення особистості до праці

Зустріч з рятувальниками «Професія – рятувальник».

17.09

1-11

Уміння вчитися впродовж життя 

 

Оформлення класних куточків.

Вересень

1-11

Уміння вчитися впродовж життя

 

Ціннісне ставлення особистості до природи

Всесвітній день туризму.

Квест «Мандруємо Україною разом».

Змагання «Орієнтування  на місцевості».

27.09

1-6

7-11

Компетентності у природничих науках і технологіях

 

Збір фото-колажів  до Всесвітнього Дня туризму «Я подорожую!!!»         

 

27.09  

1-11          

Екологічна грамотність та здорове життя          

 

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

День українського кіно. Кінотеатр під відкритим небом «Перлини українського кіно»

13.09

1-11

Обізнаність та самовираження у сфері культури

 

Акція-емоція «Розділи почуття з смайликом» (до Дня народження смайла)

19.09

1-11

Обізнаність та самовираження у сфері культури

 

Проведення шкільного етапу гри «Що? Де? Коли?»

27.09

9-11

Математична компетентність. Компетентності у природничих науках і технологіях

 

Підготовка свята до Дня працівників освіти.

Вересень

1-11

Обізнаність та самовираження у сфері культури

 

Ціннісне ставлення особистості до себе

Акція «Кожен учень хоче знати, де свої таланти показати». Формування гуртків, узгодження плану їхньої роботи.

 

02.09-13.09

1-11

Уміння вчитися впродовж життя

 

Зустріч з працівниками Національної поліції України на тему: «Дотримання правил дорожнього руху».

06.09

1-11

Уміння вчитися впродовж життя

 

ІІ тиждень. Олімпійський тиждень (09.09-13.09.2024)

Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність і здорове життя.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе.

 

 

 

Онлайн-пост фотоколажів «Наші спортивні будні»

09.09-13.09

1-11

Екологічна грамотність і здоровий спосіб життя

 

Корисна перерва «Факти з історії олімпійських ігор. Видатні спортсмени України»

10.09

1-4

Екологічна грамотність і здоровий спосіб життя.

 

Рейд «Стоп курінню!»

09.09-13.09

7-11

Здоровий спосіб життя і екологічна грамотність

 

IV тиждень. Тиждень протидії булінгу (23.09-27.09.2024)

Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе

 

Спорт-челендж «Я обираю активний спосіб життя» (до Всесвітнього дня здоров’я та довкілля)

26.09

1-4

Здоровий спосіб життя та екологічне виховання

 

Інтерактивна відео-панорама (Facebook) «Діти – це лідери завтрашнього дня» (звіт за місяць про участь у конкурсах, засіданнях, клубах, змаганнях, олімпіадах та інше.)

Вересень 

1-11

Уміння вчитися впродовж життя

 

 

 

ЖОВТЕНЬ

МІСЯЧНИК ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави. Ціннісне ставлення особистості до культури та мистецтва.

Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Спілкування державною (і рідною мовою у разі відмінності) мовами.

Тема: «Народ мій є! Народ мій завжди буде! Ніхто не перекреслить мій народ!»

Мета: вироблення в учнів високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигу в ім'я процвітання держави та до її захисту; забезпечення розуміння ними загальнолюдської і народної моралі щодо оточуючого природного та соціального середовища; виховання в школярів патріотизму, колективізму, свідомої дисципліни та організованості; забезпечення усвідомлення ними громадянського обов'язку.

Завдання періоду:

  1. Формувати національну свідомість.
  2. Виховувати повагу до історії, культури, звичаїв і традицій нашого народу.
  3. Усвідомлення себе як частини великого народу.
  4. Почуття відповідальності за націю, державу, її культурне і природне надбання.

Змістові лінії

Зміст виховної діяльності

Дата

Клас

Формування ключових компетентностей

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Виставка вшанування «Герої нескореної України».

01.10

1-11

Соціальна та громадянська компетентності

Благодійний захід «Під покровом Героїв України».

02.10

1-11

Соціальна та громадянська компетентності

Відео-подяка до Дня захисників і захисниць України «Врятуєм Україну!» на Facebook сторінці

01.10-04.10

1-11

Соціальна та громадянська компетентності

Створення мотиваційного листівок для військових ЗСУ «Ви сила і мужність України».

30.09-04.10

1-11

Соціальна та громадянська компетентності

Перегляд фільмів проєкту «Харківщина зруйнована, але незламна». Цикл «Сліди/Scars».

07.10-11.10

1-11

Соціальна і громадянська компетентності

IV тиждень. Тиждень української писемності та мови (21.10-25.10.2024)

Компетентнісний потенціал виховання: Спілкування державною мовою

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави

Квест-батл між учителями та учнівським самоврядуванням «Мовознавча країна» (до Дня української писемності та мови 27.10)

22.10

5-8

Спілкування державною мовою

Покладання квітів до місць поховань загиблих воїнів у Другій Світовій війні (до Дня визволення України від фашистських загарбників).

28.10

9-11

Соціальна та громадянська компетентності

Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей

Відео-привітання до Дня працівників освіти.                

До 06.09

1-11

Обізнаність та самовираження у сфері культури. Інформаційно-цифрова грамотність

Відео-презентація «10 фактів, які підлітки хочуть знати про кібербулінг» за матеріалами UNICEF.

10.10

8-11

Уміння вчитися впродовж життя. Інформаційно-цифрова компетентність

Створення онлайн колажів «Побажання для неї» (до Міжнародного дня дівчат)

11.10

1-11

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Ціннісне

ставлення особистості до праці

Опитування «Як покращити роботу учнівського самоврядування?»

25.10  

1-11

Ініціативність та підприємливість

Анкетування: «Моє ставлення до навчальних предметів».      

Жовтень

1-11

Уміння вчитися впродовж життя

Ціннісне ставлення особистості до природи

Всесвітній день тварин. Участь у Всеукраїнському інтернет-конкурсі «Життя домашніх тварин».

04.10

1-11

Компетентності у природничих науках і технологіях

Kahoot гра «Домашні тварини: правда чи ні».

04.10

1-11

Компетентності у природничих науках і технологіях

Всеукраїнська благодійна акція «Happy Гав для Сірка».

Жовтень

1-11

Екологічна грамотність і здорове життя.

Участь у Всеукраїнській природоохоронній акції «Ліси для нащадків».

Жовтень

1-11

Екологічна грамотність і здорове життя.

Участь у Всеукраїнській природоохоронній акції «Птах року»

Жовтень

1-11

Екологічна грамотність і здорове життя.

Проведення благодійної акції «Чотирилапий друг» до Всесвітнього тварин.

Жовтень

1-11

Екологічна грамотність і здорове життя.

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Святковий концерт до Дня працівників освіти.

04.10

1-11

Обізнаність та самовираження у сфері культури

ІІ тиждень. Тиждень шкільної бібліотеки «Читаюча шкільна родина – стратегічне завдання бібліотеки» (у рамках Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек)

(07.10-11.10.2024)

Компетентнісний потенціал виховання: Обізнаність і самовираження у сфері культури

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до себе

 

 

 

 

ІІІ тиждень. Тиждень протипожежної безпеки (14.10-18.10.2024)

Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе

Інформаційна виставка «Твоя безпека – у твоїх руках» (на платформі Genially).

16.10

1-11

Уміння вчитися впродовж життя

Конкурс стінгазет від класів «Разом ми – сім’я, де кожен – особистість».

21.10-24.10

1-11

Обізнаність та  самовираження у сфері культури.

Відео-презентація «Міністерства учнівського самоврядування».

27.10  

1-11

Ініціативність та підприємливість

Гра «Весела перерва».

29.10

 

1-11

Ініціативність та підприємливість      

 

ЛИСТОПАД

МІСЯЧНИК ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. Ціннісне ставлення особистості до праці. 

Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Уміння вчитися впродовж життя.  

Тема: «Право створено на користь людству»

Мета: Формування правової культури та прищеплення учням поваги до прав і свобод людини і громадянина, Конституції України, державних символів (Герба, Прапора, Гімну); забезпечення знання та виконання ними законів України, норм та правил поведінки в школі.

Завдання періоду:

  1. Виховувати моральні якості, цінності, пріоритети.
  2. Вміння цінувати себе і кожного як неповторну особистість.
  3. Формувати правову культуру учнів, єдність моральної свідомості і поведінки.
  4. Розуміння правил взаємодії людей у суспільстві, толерантного ставлення до інших, необхідності дотримуватись конституційно-правових норм, своїх прав, обов´язків, свобод.

Змістові лінії

Зміст виховної діяльності

Дата

Клас

Формування ключових компетентностей

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

ІІІ тиждень. Тиждень Гідності та Свободи (18.11-22.11.2024)

Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави

День Гідності та Свободи. 

Виставки малюнків «Україна починається з тебе»

18.11-22.11

1-11

Соціальна та громадянська компетентності

Документальна панорама пам’яті, віртуальні екскурсії місцями Революції Гідності «Вільні творять майбутнє».

19.11-20.11

5-8

Соціальна та громадянська компетентності

Хвилина вшанування «Герої не вмирають».

21.11

1-11

Соціальна та громадянська компетентності

День пам’яті жертв Голодомору. Загальношкільний мітинг-реквієм «Білим янголам скорботи…».

24.11

1-11

Соціальна та громадянська компетентності

Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей

Операція  «Турбота».

Уточнення  та  упорядкування  списків  учнів  груп  ризику  та  дітей,  що  потребують  особливої  педагогічної уваги.

Провести індивідуальні бесіди з учнями, схильними до правопорушень

08.11

1-11

Соціальна та громадянська компетентності

ІІ тиждень. Тиждень толерантності (11.11-15.11.2024)

Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей

Акція «Таємний друг» до Всесвітнього Дня доброти.

13.11

1-11

Уміння вчитися впродовж життя

Тематичні перерви «Зроби свій вибір на користь життя».

14.11

5-7

Уміння вчитися впродовж життя

Фотоквест «Добро починається з тебе».

15.11

1-11

Уміння вчитися впродовж життя

«Ні насиллю!» (до міжнародного дня боротьби за ліквідацію насилля над жінками)

25.11

1-11

Уміння вчитися впродовж життя

Ціннісне

ставлення особистості до праці

IV тиждень. Тиждень профорієнтації (25.11-29.11.2024)

Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність та підприємливість

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до праці

Оформлення куточків з профорієнтації «На допомогу випускнику»

Листопад

9, 11

Уміння вчитися впродовж життя

День батьківського самоврядування. Майстер-класи від батьків «Ярмарок професій».

29.11

1-11

Уміння вчитися впродовж життя

Забезпечення участі старшокласників в онлайн  Днях відкритих дверей навчальних закладів (за умови дотримання умов воєнного стану та протиепідемічних вимог)

Протягом року

8-11

Уміння вчитися впродовж життя

Ціннісне ставлення особистості до природи

Міжнародний день запобігання експлуатації навколишнього  середовища під час війни та збройних конфліктів. Тематичні інформаційні п’ятихвилинки Виставка малюнків «Природнє середовище у повоєнний час: небезпечні знахідки»

06.11

1-6

Екологічна грамотність і здорове життя

Конкурс на кращу годівничку «Годівничка для синички – 2024»

Листопад

1-11

Компетентності у природничих науках і технологіях

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Квест – гра «Золота осінь».

06.11

1-2

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Відеолінійка «Майдан – фортеця духу».

18.11-22.11

1-11

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Виставка фотогазет «Світ наших захоплень».

25.11

1-11

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Ціннісне ставлення особистості до себе

І тиждень. Тиждень антиалкогольної та антинаркотичної пропаганди (04.11-08.11.2024)

Компетентнісний потенціал виховання: Здоровий спосіб життя та екологічна грамотність.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе.

Виставка малюнків «Шкідливі звички-шлях у безодню!»

06.11

1-11

Здорове життя та екологічна грамотність. Обізнаність та самовираження і сфері культури

Онлайн-лепбук «Скажемо «НІ!» алкоголю, тютюну, наркотикам»

07.11

1-11

Здорове життя та екологічна грамотність

Проведення акції «16 днів проти насилля»

25.11-10.12

1-11

Уміння вчитися впродовж життя

 

ГРУДЕНЬ

МІСЯЧНИК ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва. Ціннісне ставлення особистості до праці.

Компетентнісний потенціал виховання: Обізнаність та самовираження у сфері культури. Ініціативність та підприємливість. 

Тема: «Діти – лідери завтрашнього дня»

Мета: Формування основ духовно-морального та фізичного розвитку особистості, усвідомлення цінності власного життя і збереження здоров’я (фізичного, психічного, соціального, духовного, культурного) кожної людини. Розвиток творчих здібностей та талантів учнів. Формування життєвих компетенцій та активної життєвої позиції.

Завдання періоду:

  1. Розвивати пізнавальну активність учнів, їх загальну ерудицію;
  2. Створювати умови для самореалізації учнів, розвивати прагнення до саморозвитку;
  3. Формувати вміння жити і працювати в колективі
  4. Виховувати соціально активну молодь.

Змістові лінії

Зміст виховної діяльності

Дата

Клас

Формування ключових компетентностей

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Заходи до Дня Збройних Сил України. Челендж подяки « Ми будемо боротися, доки стане сил!»

06.12

1-11

Соціальна та громадянська компетентності

ІІ тиждень. Всеукраїнський тиждень правових знань (09.12-13.12.2024)

Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.

День вшанування пам’яті ліквідаторів ЧАЕС.

3D-тур «Годинник життя безупинно іде. Чорнобиль».

14.12

1-11

Соціальна та громадянська компетентності

Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей

І тиждень. Тиждень милосердя і турботи (02.12-06.12.2024)

Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей.

Раптівка (флешмоб) «Добро крокує по планеті»

02.12

7-9

Уміння вчитися впродовж життя

Операція «Скарбничка добрих справ»  до Міжнародного дня інвалідів (різдвяні подарунки, листівки, сувеніри).

03.12

1-11

Ініціативність і підприємливість

Перегляд соціального короткометражного фільму «Інвалідність – не вирок».

03.12

7-8

Уміння вчитися впродовж життя

Святковий благодійний торжок смаколиків до Дня благодійності.

05.12

1-11

Ініціативність і підприємливість

Профілактика комп’ютерного насильства та проявів агресії в кіберпросторі та соцмережах. Про важливість взаємин у темі кібербезпеки.

 

Грудень

1-11

Інформаційно-цифрова компетентність

Ціннісне

ставлення особистості до праці

Майстер-класи із виготовлення оберегів, вітальних листівок для воїнів ЗСУ.

04.12-06.12

1-11

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Благодійна акція «Тепла хвиля» (плетіння маскувальних сіток для потреб ЗСУ, приготування смаколиків для воїнів, відвідування захисників, які перебувають на лікуванні у медичних установах).

Грудень

1-11

Соціальна та громадянська компетентності

Рейд «Скажемо «Ні» запізненням».

Грудень

1-11

Уміння вчитися  впродовж життя

Онлайн-перекличка обдарованих учнів ліцею «Разом у Новий рік!» (створити відео з досягненнями учнів ліцею та розмістити на сайті й соцмережах закладу)

До 30.12

1-11

Інформаційно-цифрова компетентність

Ціннісне ставлення особистості до природи

Екологічний десант «Нагодуй птахів».

Грудень

1-11

Екологічна грамотність і здорове життя

Дебати «Природа, людина: пошук гармонії».

Грудень

8-11

Компетентності у природних науках та технологіях. Екологічна грамотність і здорове життя 

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Заходи до Дня Святого Миколая. Арт-майстерні «Від Миколая до Різдва».

Грудень

1-11

Обізнаність і самовираження у сфері культури

Святкове привітання від Святого Миколая для класних колективів «В український рідний край поспішає Миколай».

06.12

1-11

Обізнаність і самовираження у сфері культури

Виставка фото-колажів «А хустка в нас завжди була в пошані» до Дня української хустки.

07.12

1-11

Обізнаність і самовираження у сфері культури

Підготовка та проведення новорічних заходів «Пригоди друзів у пошуку Нового року».

27.12

1-11

Обізнаність і самовираження у сфері культури

Ціннісне ставлення особистості до себе

ІІІ тиждень. Тиждень доброчесності (16.12-20.12.2024)

Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя. Соціальна та громадянська компетентності.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей.

Конкурс на кращий проєкт «Скажемо списуванню «Ні!»

16.12

5-11

Уміння вчитися впродовж життя

Виготовлення колажів «Не бери чужого»

18.12

1-11

Уміння вчитися впродовж життя

Виставка малюнків «Чесність – це шлях до успіху»

19.12

1-4

Обізнаність і самовираження у сфері культури

Рейд «Щоденник». Перевірка за веденням щоденників здобувачів освіти

Грудень

1-11

Уміння вчитися впродовж життя

 

 

ІІ СЕМЕСТР

СІЧЕНЬ

МІСЯЧНИК ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави. Ціннісне ставлення особистості до себе.

Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Уміння вчитися впродовж життя.  

Тема: «Будьмо гідними називати себе українцями».

Мета: вироблення в учнів високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигу в ім'я процвітання держави та до її захисту; забезпечення розуміння ними загальнолюдської і народної моралі щодо оточуючого природного та соціального середовища; виховання в школярів патріотизму, колективізму, свідомої дисципліни та організованості; забезпечення усвідомлення ними громадянського обов'язку.

Завдання:

  1. Формувати національну свідомість.
  2. Виховувати повагу до історії, культури, звичаїв і традицій нашого народу.
  3. Усвідомлення себе як частини великого народу.
  4. Почуття відповідальності за націю, державу, її культурне і природне надбання.

Змістові лінії

Зміст виховної діяльності

Дата

Клас

Формування ключових компетентностей

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Фотовиставка «Вертаємо своє» (до Дня кіборгів).

16.01

1-11

Соціальна та громадянська компетентності

ІІ тиждень. Тиждень українознавства (20.01-24.01.2025)

Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Спілкування державою мовою.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей.

Челендж «Я знаю українські прислів’я! А ти?»

20.01

1-11

Спілкування державною мовою

Живий ланцюг «Єднаймось!» до Дня Соборності України.

22.01

1-11

Соціальна та громадянська компетентності. Спілкування державною мовою 

ІІІ тиждень. Тиждень національної пам’яті (27.01-30.01.2025)

Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.

Урок-пам’яті  «Міжнародний День памяті жертв Голокосту: не дитячі історії».

27.01

5-11

Соціальна та громадянська компетентності

Виставка інфографіки «Крути-бій за майбутнє».

29.01

1-11

Соціальна та громадянська компетентності. Спілкування державною мовою 

Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей

Всесвітній день «Дякую». Відео подяки ЗСУ від учнівського активу «Сказати "Дякую" зовсім нескладно». 

13.01

1-11

Соціальна та громадянська компетентність. Ініціативність та підприємливість

Заняття школи активу. Тренінгове заняття «Зроби ліцей краще!»

20.01

5-11

Уміння вчитися впродовж життя

Акція «Почни свій день з обіймів» до Міжнародного дня обіймів.

21.01

1-11

Ініціативність та підприємливість

Ціннісне

ставлення особистості до праці

Рейди-перевірки по ремонту шкільного обладнання, книг, підручників.

13.01-22.01

1-11

Уміння вчитися впродовж життя

Майстер клас з плетіння браслетів.

20.01-22.01

1-5

Соціальна та громадянська компетентності

Ціннісне ставлення особистості до природи

Екологічний проект «Зелений пакет для дітей» - сортування макулатури, батарейок та кришечок.

13.01-17.01

1-11

Екологічна грамотність та зорове життя

Загальношкільна  акція годівничка «Допоможемо пташкам прожити, щоб зимою не тужити».

27.01-31.01

1-11

Екологічна грамотність та зорове життя

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Інтернет-форум «Мистецтво, що звертається до серця».

24.01

5-9

Обізнаність та самовираження у сфері культури. Інформаційно-цифрова компетентність

Конкурс малюнків «Гідні пам’яті нащадків».

27.01-31.01

1-11

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Ціннісне ставлення особистості до себе

І тиждень. Тиждень здоров’я, безпеки та добробуту (13.01-17.01.2025)

Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність та здорове життя.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе.

Заняття «На варті свого здоров’я».

13.01

3-4

Екологічна грамотність та здорове життя

Перегляд фільму «Казка про безпечний Інтернет».

24.01

1-4

Уміння вчитися впродовж життя

Профілактичний рейд «Урок»

Січень

1-11

Уміння вчитися впродовж життя

 

ЛЮТИЙ

МІСЯЧНИК НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави.

Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Інформаційно-цифрова компетентність. Спілкування іноземними мовами.

Тема: «Патріотизм — це не любов до ідеї, а любов до Батьківщини»

Мета: виховання в учнів громадянської відповідальності за рідну землю, природні багатства країни; забезпечення розуміння ними загальнолюдської і народної моралі щодо оточуючого природного та соціального середовища; виховання в школярів патріотизму, колективізму, свідомої дисципліни та організованості; вироблення в учнів високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигу в ім'я процвітання держави та до її захисту; забезпечення усвідомлення ними громадянського обов'язку.

Завдання періоду:

  1. Допомагати учням усвідомити себе як частину нації;
  2. Спонукати до самовдосконалення громадянина – патріота, вироблення громадянського обов’язку, готовності стати на захист Батьківщини,
  3. Виховувати почуття господаря держави;
  4. Вивчати минуле народу, берегти свій дім, батьків, рід, народ, батьківщина.

Змістові лінії

Зміст виховної діяльності

Дата

Клас

Формування ключових компетентностей

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

День Єднання. Загальношкільна фото-виставка «Діти єднають Україну».

16.02

1-11

Соціальна та громадянська компетентності

ІІІ тиждень. Тиждень пам’яті Героїв України (17.02-21.02.2025)

Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. 

Загальношкільний захід вшанування 11 річниці подвигу учасників Революції Гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні.

20.02

1-11

Соціальна та громадянська компетентності

Тиха акція на згадку про загиблих під час Революції Гідності «Ангели пам’яті».

18.02-20.02

1-11

Соціальна та громадянська компетентності

Веб-квест «Що я знаю про українську мову?» (на платформі Genially) до Міжнародного дня рідної мови:

 

21.02

1-11

Спілкування державною мовою

Третя річниця повномасштабного вторгнення Росії в Україну. День жалоби. Лінійка скорботи за загиблими випускниками та земляками  «Пам’ять про тих, хто згасли мов зорі».

24.02

1-11

Соціальна та громадянська компетентності

Інформаційний дайджест «Сонце правди» (до річниці повномасштабного вторгнення росії в Україну.

24.02

1-11

Соціальна та громадянська компетентності

Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей

Благодійна акція «Нашим захисникам з любов'ю» (валентинки формату А3 з привітанням для воїнів та теплі речі (шкарпетки, рукавички) від кожного класу).

До 14.02

1-11

Соціальна та громадянська компетентності. Обізнаність та самовираження у сфері культури

Святковий захід «Серце до серця».

14.02

1-11

Обізнаність та самовираження у сфері культури

«Пошта кохання» (сервіс обміну валентинками) до Дня Святого Валентина.

14.02

1-11

Обізнаність та самовираження у сфері культури

День української жінки. Флешмоб «Перемога цінніша за тюльпани».

25.02

1-11

Обізнаність та самовираження у сфері культури

ІV тиждень. Тиждень початкових класів ( 24.02-28.02.2025) (за окремим планом)

Компетентнісний потенціал виховання: Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Спілкування державною мовою. Математична компетентність. Компетентності у природничих науках і технологіях.

Ціннісне

ставлення особистості до праці

Залучити учнів до роботи у «Книжковій лікарні» та проведення рейдів по збереженню підручників та шкільного майна.

12.02-13.02

1-11

Ініціативність і підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до природи

Акція «Погодуй пташку взимку – вона тобі віддячить влітку».

12.02

1-11

Екологічна грамотність і здорове життя

Акція «Ні забрудненню!» зі збору макулатури.

 

Лютий

1-11

Екологічна грамотність і здорове життя

 

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

ІІ тиждень. Тиждень іноземних мов і зарубіжної літератури (10.02-14.02.2025)

Компетентнісний потенціал виховання: Спілкування іноземними мовами.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення до культури і мистецтва.

Оформлення фото-зони «Are you an English man?»

10.02-14.02

1-11

Спілкування іноземними мовами

Ціннісне ставлення особистості до себе

І тиждень. ІТ тиждень (інформатики) (03.02-07.02.2025)

Компетентнісний потенціал виховання: Інформаційно-цифрова компетентність.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе.

Онлайн-пам’ятка «Ми – за безпечний Інтернет».

03.02

1-11

Інформаційно-цифрова компетентність

Quizizz-гра «Сучасні загрози».

05.02

1-11

Інформаційно-цифрова компетентність

Фестиваль дитячої художньої творчості «Таланти третього тисячоліття».

20.02

1-11

Обізнаність та самовираження у сфері культури.

Акція «Ні забрудненню!» зі збору макулатури.

Лютий

1-11

Екологічна грамотність і здорове життя

 

БЕРЕЗЕНЬ 

МІСЯЧНИК ПРЕВЕНТИВНОГО ВИХОВАННЯ  

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. 

Компетентнісний потенціал виховання: Спілкування державною мовою. Уміння вчитися впродовж життя.

Тема: «Не намагайся бути ідеальним. Просто спробуй бути кращим, ніж ти був учора».

Мета: створення належних педагогічних передумов для розкриття індивідуальних особливостей кожного учня; виявлення та сприяння розвитку інтелектуально обдарованих школярів; сприяння самовираженню учнів у різних видах діяльності, задоволенню їх потреб, інтересів та стимулювання творчого самовдосконалення; підвищення інтересу до поглибленого вивчення базових дисциплін, виявлення рівня сформованості вмінь дослідницької роботи через гуртки, факультативи, олімпіади тощо; виховання компетентної особистості здатної здійснювати самостійний вибір та приймати відповідальні рішення.

Завдання:

  1. забезпечити теоретичну та практичну реалізацію заходів превентивного характеру, спрямованих на попередження подолання відхилень у поведінці школярів;
  2. Запобігати розвитку різних форм учнівської асоціативної поведінки;
  3. Прищеплювати моральні почуття, переконання і потреби поведінки згідно з моральними нормами.

Змістові лінії

Зміст виховної діяльності

Дата

Клас

Формування ключових компетентностей

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

І тиждень. Шевченківський тиждень (03.03-07.03.2025)

Компетентнісний потенціал виховання: Спілкування державною мовою.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до держави і суспільства.

Гра «Факти чи фейки про Кобзаря»

04.03

5-7

Спілкування державною мовою.

Захід-слайд історичних фактів «Добровольчі батальйони в історії України» до Дня українського добровольця

14.03

1-11

Соціальна та громадянська компетентності

Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей

Гра «Так чи ні?» з Lego: «Що робить людину щасливою?» до Міжнародного дня щастя.

20.03

1-4

Ініціативність і підприємливість

«День добрих сюрпризів» присвячений Міжнародному дню щастя.

20.03

5-11

Ініціативність та підприємливість

Зустрічі з успішними людьми, випускниками закладу.

Березень

1-11

Ініціативність та підприємливість

Ціннісне

ставлення особистості до праці

Участь в конкурсі-огляді технічної творчості учнів шкіл та позашкільних закладів «Наш пошук і творчість тобі, Україно!»

Березень

1-11

Ініціативність та підприємливість

Участь у Всеукраїнському інтернет-конкурсі до Дня народження Тараса Шевченка від освітнього проєкту «На Урок».

Березень

1-11

Спілкування державною мовою

Ціннісне ставлення особистості до природи

День зустрічі птахів. Операція «Дахи для птахів».

 

Березень

1-11

Компетентності у природничих науках і технологіях

Виступ агітаційної команди до Всесвітнього дня водних ресурсів «Вода – безцінний дар природи».

21.03

5-11

Компетентності в природничих науках та технологіях

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

ІІ тиждень. Тиждень мистецтва (10.03-14.03.2025)

Компетентнісний потенціал виховання: Обізнаність і самовираження у сфері культури.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва.

Шкільний фотоконкурс «Міс україночка».

03.03-07.03

1-11

Інформаційно-цифрова компетентність. Обізнаність та самовираження у сфері культури.

Міжнародний день жіночої солідарності та миру. «Доньки України що змінили світ» - виховний захід.

08.03

1-11

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Ціннісне ставлення

особистості до себе

ІІІ тиждень. Цивільного захисту (17.03-21.03.2025)

Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність і здорове життя.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе.

Круглий стіл з працівниками ДСНС «Безпечна прогулянка в період війни».

18.03

1-4

Екологічна грамотність і здорове життя

ІV тиждень. Тиждень здорового способу життя (31.03-04.04.2025)

Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність і здорове життя.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе.

Конкурс стіннівок, буклетів: «Здоров’я маємо – не дбаємо, а погубивши –плачемо…»

31.03-04.04

1-11

Екологічна грамотність і здорове життя

Складання плану роботи на весняні канікули.

До 24.03

1-11

Ініціативність та підприємливість

Слайд-плакат «Безпечний Інтернет. Які матеріали можуть допомогти навчити дітей правил кібербезпеки».

Березень

1-11

Інформаційно-цифрова компетентність

 

 

КВІТЕНЬ

МІСЯЧНИК ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА БЛАГОУСТРОЮ

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до природи. Ціннісне ставлення особистості до праці. 

Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність та здорове життя. Компетентності в природничих науках і технологіях. Математична компетентність.

Тема: «У природи чисте серце».

Мета: формування в учнів екологічної культури, усвідомлення себе частиною природи; виховання почуття відповідальності за природу як національне багатство, як основу життя на Землі; залучення вихованців до активної екологічної діяльності; виховання в учнів нетерпимого ставлення до тих, хто завдає шкоди природі.

Завдання:

  1. Формувати пізнавальний інтерес до природи, почуття особистої причетності до збереження природних багатств.
  2. Активну життєву позицію щодо оздоровлення довкілля,  екологічну культуру особистості.
  3. Виховувати в учнів відповідальне і творче ставлення до праці як можливості виявити свої потенційні здібності.
  4.  Формувати почуття господаря й господарської відповідальності, підприємливість, професійне самовизначення.

Змістові лінії

Зміст виховної діяльності

Дата

Клас

Формування ключових компетентностей

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Інформаційна хвилина  «11 квітня – Всесвітній день визволення в’язнів концтаборів»

11.04

5-11

Соціальна і громадянська компетентності

Історичний репортаж «Чорнобиль в серці України, а тінь його  по всій Землі» (до річниці Чорнобильської катастрофи).

До 26.04

1-11

Соціальна і громадянська компетентності

Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей

Благодійні акції «Відкрий серце – подаруй любов» (допомога літнім людям та сім’ям ВПО), «Від маленького серця для великого миру» (на підтримку ЗСУ), «Подарунки діточкам» (виготовлення сувенірів для вихованців реабілітаційного центру).

Квітень

1-11

Ініціативність та підприємливість

Фото-флешмоб «Найрідніші» до Міжнародного дня братів і сестер

10.04

1-11

Ініціативність і підприємливість

Челедж фотолистів «Смачної паски».

До 20.04

1-11

Обізнаність і самовираження у сфері культури

Відео-флешмоб «Волонтери – люди доброї волі» до Дня вдячності волонтерам.

До 20.04

1-11

Соціальна та громадянська компетентності. Інформаційно-цифрова компетентність

Квест «Цікаві факти про волонтерство в Україні».

До 20.04

5-9

Соціальна та громадянська компетентності

Ціннісне

ставлення

особистості до праці

І тиждень. Тиждень трудового навчання і технологій (07.04-11.04.2025)

Компетентнісний потенціал виховання: Компетентності у технологіях. Ініціативність та підприємливість.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до праці.

Майстер-клас створення оберегу «Лялька-мотанка».

09.04

8-11

Компетентності у природничих науках і технологіях

Участь в конкурсі-огляді технічної творчості учнів шкіл та позашкільних закладів «Наш пошук і творчість тобі, Україно!»

Квітень

1-11

Компетентності у природничих науках і технологіях

ІІ тиждень. Тиждень математики (14.04-18.04.2025)

Компетентнісний потенціал виховання: Математична компетентність

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до праці.

Фольклорно-етнографічна виставка «Благословення сходить з небес! Христос Воскрес!»

До 20.04

1-11

Обізнаність і самовираження у сфері культури

Квест «Народжені вільними» до Дня лідерства.

21.04

8-11

Ініціативність і підприємливість

Організувати виставки робіт учнів та батьків «Сімейна творчість».

29.04

1-11

Уміння вчитися впродовж життя

Ціннісне ставлення особистості до природи

Акція «Чотирилапий друг» до Міжнародного дня безпритульних тварин

04.04

1-11

Компетентності у природничих науках і технологіях

ІІІ тиждень. Тиждень природничих наук (21.04-25.04.2024)

Компетентнісний потенціал виховання: Компетентності у природничих науках і технологіях.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до природи.

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Фото вернісаж «Про шкільне життя з гумором» до Дня сміху.

01.04

1-11

Обізнаність і самовираження у сфері культури

Конкурс жартівливих листівок «Смійтеся на здоров’я».

01.04

1-11

Обізнаність і самовираження у сфері культури

ІV тиждень. Тиждень дитячого читання «Читацька родина єднається заради вільної України» (28.04-02.05.2025)

Компетентнісний потенціал виховання: Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Обізнаність та самовираження у сфері культури. Спілкування державною мовою.

Майстер-клас з виготовлення книжкових закладок «У книжковім дивосвіті виростають творчі діти».

28.04

1-11

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Ціннісне ставлення особистості до себе

Заходи проти паління, наркоманії. Зустрічі з працівниками районної лікарні.

01.04

7-11

Екологічна грамотність і здорове життя

Перегляд фільму: «Правда про наркотики».

02.04

7-11

Екологічна грамотність і здорове життя

Гра-мандрівка «До країни Здоров’я» до Всесвітнього дня здоров’я.

07.04

1-4

Екологічна грамотність і здорове життя

 

ТРАВЕНЬ

МІСЯЧНИК РОДИННО-ПОБУТОВОЇ КУЛЬТУРИ

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей.

Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність та підприємливість. 

Тема: «Без сім’ї і свого роду – немає нації, народу».

Мета: залучити батьків, усіх дорослих членів родини у виховний процес як рівноправних  учасників; формування педагогічної культури сучасної сім’ї  та допомога батькам у  їхній психолого–педагогічній самостійності; розвиток інтересів до традицій свого  народу, своєї родини. 

Завдання: 

  1. формування педагогічної культури сучасної сім’ї, моральних цінностей з позиції добра, справедливості, правди, людяності;
  2. виховання гуманних взаємин між членами кожної родини, важливості ролі сім’ї у житті суспільства;
  3. виховання національної свідомості та самосвідомості, культури поведінки в сім’ї;
  4. залучення до традицій родинно-побутової культури українців, активної участі у всенародних і сімейних святах;
  5. розвиток інтересів до традицій свого народу, своєї родини; наслідування кращих моральних «зразків
 

Змістові лінії

Зміст виховної діяльності

Дата

Клас

Формування ключових компетентностей

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

І тиждень. Тиждень пам’яті та примирення (05.05-09.05.2025)

Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до держави і суспільства.

Акція «Маки пам’яті».

08.05

1-11

Соціальна і громадянська компетентності

Покладання квітів до пам’ятників воїнам ІІ світової війни.

08.05

1-11

Соціальна і громадянська компетентності

Флешмоб «З Україною в серці вишиванку ношу» (до Дня вишиванки).

15.05

1-11

Соціальна і громадянська компетентності

Уроки історії «Пам'яті безвинно звинувачених» до Дня памяті жерт депортації кримсько-татарського народу

17.05

5-11

Спілкування державною мовою. Соціальна та громадянська компетентності

Радіолінійка до Дня вшанування захисників Маріуполя. 

20.05

5-11

Спілкування державною мовою. Соціальна та громадянська компетентності

Відеопрезентація «Українці– нація ГЕРОЇВ» (до Дня Героїв в Україні 23.05

23.05

1-11

Соціальна і громадянська компетентності

Підготовка до участі та участь у Всеукраїнській дитячо-юнацькій військово-патріотичній грі «Сокіл» («Джура»)

Травень

8-11

Спілкування державною мовою. Соціальна та громадянська компетентності

Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей

Відео-флешмоб «Мої рідні у Другій світовій війні, АТО, війні з росією…»

08.05

1-11

Соціальна та громадянська компетентності

Сімейний челендж «Кожна родина – частинка України» (створення фотоколажу/відео зі своїми родинами, написання есе про сімейні традиції).

До 11.05

1-11

Соціальна і громадянська компетентності

Інтерв’ю родинних історій від шкільного самоврядування «Молодь багата мудрістю батьків»

До 11.05

1-11

Обізнаність і самовираження у сфері культури

Години спілкування «Обійми свою родину» поради розроблені за рекомендаціями МОН та ЮНІСЕФ.

12.05.-

16.05

1-11

Соціальна та громадянська компетентності

Благодійна акція «Монетки дітям» для дітей з реабілітаційного центру і ВПО

19.05-24.05

1-11

Соціальна і громадянська компетентності

ІІІ тиждень. Тиждень учнівського самоврядування (19.05-24.05.2025)

Компетентнісний потенціал виховання: Ініціативність та підприємливість

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до праці.

Зйомки відеоролика «Моя школа найкраща».

21.05

1-11

Ініціативність і підприємливість

Провести  заключну перевірку стану підручників і підбити підсумки конкурсу «Живи, книго!."

19.05-30.05

1-11

Ініціативність і підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до природи

Конкурс «Намалюй свою весну».

05.05-09.05

1-4

Компетентності у природничих науках і технологіях

Участь  у Всеукраїнській трудовій акції «Турбота молоді – тобі, Україно!»

Травень

5-11

Компетентності у природничих науках і технологіях

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Стріт-арт «У рідному краю цвітуть вишиванки».

15.05

1-110

Обізнаність і самовираження у сфері культури 

Проєкт «Креативні перерви».

19.05-24.05

1-11

Обізнаність і самовираження у сфері культури 

Конкурс малюнків «Мене захищає солдат»

26.05-30.05

1-11

Обізнаність і самовираження у сфері культури 

Підготовка та проведення свята Останнього дзвоника.

30.05

1-11

Обізнаність і самовираження у сфері культури 

 

Ціннісне ставлення особистості до себе

Сюжетно-рольова гра «Тривога»

09.05

1-4

Уміння вчитися впродовж життя

ІІ тиждень. Всеукраїнський тиждень безпеки дорожнього руху (12.05-16.05.2025)

Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність і здорове життя.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе.

Організація зустрічей з працівниками Національної поліції України на тему: «Дотримання правил дорожнього руху».

13.05

1-11

Екологічна грамотність і здорове життя

Вуличний марафон «Дорожні знаки та їх значення»

14.05

5-7

Екологічна грамотність і здорове життя

ІV тиждень. Тиждень безпеки життєдіяльності (26.05-30.05.2025)

Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе.

Інформаційний калейдоскоп на тему: «Пожежна безпека. Причини виникнення пожеж». Перегляд тематичного відео.

28.05

1-11

Уміння вчитися впродовж життя

 

 

ЧЕРВЕНЬ

МІСЯЧНИК ОЗДОРОВЛЕННЯ

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе.

Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність і здорове життя. Уміння вчитися впродовж життя.

Тема: «У зоровому тілі – здоровий дух!»

Мета: сприяти підвищенню рівня здоров'я учнів та безпеки їхнього навколишнього середовища; популяризація здорового способу життя, виховання свідомості про безпекові правила та ризики, які можуть впливати на здоров'я учнів, а також на підвищення ролі фізичної активності та збалансованого харчування в повсякденному житті школярів, виховання свідомих та відповідальних особистостей, які дбають про своє здоров'я та довкілля, та забезпечення безпеки як в умовах навчального закладу, так і поза ним.

Завдання:

  1. Висвітлення тем про вплив наркотиків, алкоголю, куріння, а також виклики, пов'язані зі здоров'ям підлітків.
  2. Фізична активність. Організація спортивних змагань, фізичних вправ та рухових ігор, спрямованих на підтримання фізичної форми учнів і популяризацію рухової активності.
  3. Навчання учнів правилам особистої безпеки, безпечному пересуванню на дорозі, профілактика домашніх нещасних випадків та знання алгоритмів дій у випадку надзвичайних ситуацій.
  4. Залучення батьків, місцевих громадських організацій та лікарів до участі в заходах місячника оздоровлення для створення позитивного та сприятливого середовища для здорового розвитку дітей.
  5. Забезпечення психологічної підтримки учнів, надання консультацій з питань здоров'я та безпеки, підтримка індивідуальних потреб дітей у становленні здорової особистості.
  6.  

Змістові лінії

Зміст виховної діяльності

Дата

Клас

Формування ключових компетентностей

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

День вшанування дітей, які загинули внаслідок агресії РФ проти України. Акція вшанування пам’яті.

04.06

1-8, 10

Соціальна та громадянська компетентності. Спілкування державною мовою

Флешмоб до Дня Конституції України «Є право – значить є надія».

28.06

1-8, 10

Соціальна та громадянська компетентності. Спілкування державною мовою

Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей

Свято до Дня захисту дітей «Діти, діти, добре з вами літом!»

До 01.06

1-8, 10

Уміння вчитися впродовж життя

Ціннісне

ставлення особистості до праці

«Фестиваль Зірок» - нагородження переможців Міжнародних та Всукраїнських конкурсів, олімпіад, змагань, МАН, лідерів самоврядування та інше.

Червень

1-11

Уміння вчитися впродовж життя

Ціннісне ставлення особистості до себе

Випускний вечір для 11 класу.

Червень

11

Уміння вчитися впродовж життя

Урочисте вручення свідоцтво про базову загальну середню освіту.

Червень

9

Уміння вчитися впродовж життя

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора