A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Гонтівський ліцей Чернівецької селищної ради Вінницької області

План роботи учнівського самоврядування

ПЛАН РОБОТИ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ НА 2024/2025 н. р. І СЕМЕСТР

ВЕРЕСЕНЬ

МІСЯЧНИК ОСНОВ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

 

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставленняособистості до себе. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.

Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність та здорове життя. Соціальна та громадянська компетентності.

Тема періоду: «Моя безпека – запорука мого здоров’я»

Мета: пропагування здорового способу життя; проведення оздоровчо-профілактичної роботи серед підлітків; формування усвідомлення учнями ролі фізичної досконалості у гармонійному розвиткові особистості.

Завдання періоду:

  1. Пропагування здорового способу життя.
  2. Проведення профілактичної роботи серед учнів щодо безпеки життєдіяльності.
  3. Формування усвідомлення учнями безпечної поведінки,   гармонійному розвиткові особистості.

Дата

Зміст виховної діяльності

Ключові компетентності

Змістові лінії

Відповідальний

  1.  

02.09

День знань. Створення  святкової атмосфери в ліцеї.

Обізнаність та самовираження у сфері культури. Соціальна та громадянська компетентні

Ціннісне ставлення особистості до культури та мистецтва. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

Міністерство культури

  1.  

04.09-06.09

Вибори лідера ліцею. Формування команди учнівського самоврядування ліцею. Формування активів класу

Соціальна та громадянська компетентності

Ціннісне ставлення до праці

Педагог-організатор

  1.  

05.09

Міжнародний день благодійності. Осінній благодійний ярмарок «Разом до перемоги» (збір коштів на підтримку ЗСУ, сімей ВПО, які потребують соціальної та матеріальної допомоги).

Соціальна та громадянська компетентності

Ціннісне ставлення особистості до суспільства й держави

Міністерство національних справ

  1.  

05.09-27.09

Участь в акції «Нам тут жити» від Фонду «Повернись живим».          

Соціальна та громадянська компетентності

Ціннісне ставлення особистості до суспільства й держави

Міністерство національних справ

  1.  

Вересень

Рейд «Стоп курінню!»       

Здоровий спосіб життя і екологічна грамотність

Ціннісне ставлення особистості до себе

Міністерство охорони здоров’я та спорту

  1.  

10.09

 

Олімпійський тиждень.

Інформаційний промінь «Олімпійські чемпіони України».

Екологічна грамотність і здоров’я життя

Ціннісне ставлення до себе

Міністерство охорони здоров’я та спорту

  1.  

13.09

День українського кіно. Кінотеатр під відкритим небом «Перлини українського кіно». 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Ціннісне ставлення до культури та мистецтва

Міністерство культури

  1.  

15.09

Тренінг для членів учнівського самоврядування «Лідер – це дія» до Дня демократії

Ініціативність та підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до суспільства й держави

Педагог-організатор, ЗДВР

  1.  

19.09  

Акція-емоція «Розділи почуття з смайликом» (до Дня народження смайла).

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Ціннісне ставлення особистості до культури та мистецтва

Міністерство культури

  1.  

21.09

Участь у Всеукраїнській освітній компанії «Голуб миру» (виготовлення голубів миру)

Соціальна та громадянська компетентності

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини та людей

Міністерство культури

  1.  

Два рази на місяць

Засідання учнівського парламенту

Ініціативність та підприємливість

Ціннісне ставлення до себе. Ціннісне ставлення особистості до суспільства й держави

Президент  учнівського самоврядування

  1.  

Вересень

Рейд-огляд збереження шкільних підручників учнями.

Уміння вчитися впродовж життя

Ціннісне ставлення особистості до праці

Міністерство праці та екології 

  1.  

27.09

Збір фото-колажів  до Всесвітнього Дня туризму «Я подорожую!!!»

Екологічна грамотність та здорове життя

Ціннісне ставлення до природи

Міністерство праці та екології

  1.  

29.09

Акція «Запали свічку пам’яті» до Дня пам’яті трагедії Бабиного Яру

Соціальна та громадянська компетентності

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Міністерство національних справ

  1.  

30.09

Літературні читання творів улюблених письменників до Всеукраїнського дня бібліотек «Книга – незбагненний світ».

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Ціннісне ставлення особистості до культури та мистецтва

Міністерство культури

  1.  

У кінці місяця

Інтерактивна панорама (Facebook) «Діти – лідери завтрашнього дня» (звіт за місяць про участь у конкурсах, засіданнях, клубах, змаганнях, олімпіадах та інше.)  

Уміння вчитися впродовж життя

Ціннісне ставлення особистості до себе

Міністерство інформації та зв’язку

  1.  

Протягом місяця

Створення і публікація дописів на Facebook сторінці закладу

Ініціативність і підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до праці

Міністерство інформації і зв’язку

  1.  

Вересень

Організація та участь у проведенні виховних тижнів:

І тиж. – Тиждень безпеки дорожнього руху «Увага! Діти на дорозі!»».

ІІ тиж. – Олімпійський тиждень.

ІІІ тиж.- Тиждень миру.

ІVтиж. – Тиждень протидії булінгу.

Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність і підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до праці

Шкільний парламент

  1.  

Протягом року

Організувати волонтерську діяльність здобувачів освіти, надати допомогу вимушено переміщеним особам, а також допомогу щодо інтеграції у суспільство дітей із соціально-незахищених категорій.

Ініціативність і підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Педагог-організатор, ЗДВР, шкільний парламент

  1.  

Протягом місяця

Акція : «Кожен учень хоче знати, де свої таланти показати» (залучення дітей до відвідування гуртків, секцій, клубів за інтересами)

Уміння вчитися впродовж життя

Ціннісне ставлення особистості до праці

Міністерство освіти і науки, педагог-організатор

 

 

 

ЖОВТЕНЬ

МІСЯЧНИК ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставленняособистості до суспільства та держави. Ціннісне ставленняособистості до культури та мистецтва.

Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Спілкування державною (і рідною мовою у разі відмінності) мовами.

Тема: «Народ мій є! Народ мій завжди буде! Ніхто не перекреслитьмій народ!»

Мета: вироблення в учнів високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигу в ім'я процвітання держави та до її захисту; забезпечення розуміння ними загальнолюдської і народної моралі щодо оточуючого природного та соціального середовища; виховання в школярів патріотизму, колективізму, свідомої дисципліни та організованості; забезпечення усвідомлення ними громадянського обов'язку.

Завдання періоду:

  1. Формувати національну свідомість.
  2. Виховувати повагу до історії, культури, звичаїв і традицій нашого народу.
  3. Усвідомлення себе як частини великого народу.
  4. Почуття відповідальності за націю, державу, її культурне і природне надбання.

Дата

Зміст виховної діяльності

Ключові компетентності

Змістові лінії

Відповідальний

  1.  

02.10  

Благодійний захід «Під покровом Героїв України».      

 

Соціальна та громадянська компетентності

Ціннісне ставлення до суспільства і держави 

Міністерство національних справ

  1.  

01.10-04.10           

Відео-подяка до Дня захисників і захисниць України «Врятуєм Україну!» на Facebook сторінці

Соціальна та громадянська компетентності

Ціннісне ставлення до суспільства і держави 

Міністерство інформації та зв’язку

  1.  

30.09-04.10

Створення мотиваційного листівок для військових ЗСУ «Ви сила і мужність України».

Соціальна та громадянська компетентності

Ціннісне ставлення до суспільства і держави 

Міністерство праці та екології

  1.  

04.10  

Kahoot гра «Домашні тварини: правда чи ні».

Екологічна грамотність і здорове життя. Компетентності у природничих науках і технологіях

Ціннісне ставлення особистості до природи

Міністерство інформації і зв’язку, Міністерство праці та екології

  1.  

04.10

Всеукраїнська благодійна акція «Happy Гав для Сірка».

Екологічна грамотність і здорове життя.

Ціннісне ставлення особистості до природи

Міністерство праці та екології

  1.  

06.10

Відео-привітання до Дня працівників освіти.

Обізнаність та самовираження у сфері культури. Інформаційно-цифрова грамотність

Ціннісне ставлення особистості до людей

Міністерство культури, Міністерство інформації і зв’язку

  1.  

10.10  

Відео-презентація «10 фактів, які підлітки хочуть знати про кібербулінг» за матеріалами UNICEF.

Уміння вчитися впродовж життя. Інформаційно-цифрова компетентність

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей

Міністерство інформації і зв’язку

  1.  

11.10

Створення онлайн колажів «Побажання для неї» (до Міжнародного дня дівчат).

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей

Міністерство культури

  1.  

22.10

Квест-батл між учителями та учнівським самоврядуванням «Мовознавча країна»(до Дня української писемності та мови 27.10)

Спілкування державною мовою

Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави

Міністерство національних справ

  1.  

21.10-24.10

Конкурс стінгазет від класів «Разом ми – сім’я, де кожен – особистість».

Обізнаність та  самовираження у сфері культури.

Ціннісне ставлення особистості до себе

Міністерство культури

  1.  

25.10

Опитування «Як покращити роботу учнівського самоврядування?»

Ініціативність та підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до праці

Президент шкільного парламенту, міністерство освіти та науки

  1.  

Жовтень

Огляд-конкурс класних куточків.

Компетентності у технологіях

Ціннісне ставлення особистості до праці

Міністерство праці та екології

  1.  

29.10.

 

Гра «Весела перерва».

Ініціативність та підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до себе

Міністерство охорони здоров’я та спорту

  1.  

27.10

Відео-презентація «Міністерства учнівського самоврядування»

Ініціативність та підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до себе

Президент шкільного парламенту, Міністерство інформації і зв’язку

  1.  

29.10

Засідання круглого стола «Волонтерський роботі немає меж».

Соціальна та громадянська компетентності.

Ціннісне ставлення особистості до праці

Міністерство національних справ

  1.  

Двічі на місяць

Засідання учнівського парламенту

Ініціативність та підприємливість

Ціннісне ставлення до себе. Ціннісне ставлення особистості до суспільства й держави

Педагог-організатор, президент учнівського самоврядування

  1.  

Жовтень

Анкетування: «Моє ставлення до навчальних предметів»

Уміння вчитися впродовж життя

Ціннісне ставлення особистості до праці

Міністерство освіти та науки

  1.  

Жовтень

Підготовка та участь в міському конкурсі «Молодь обирає здоров'я»

Екологічна грамотність та здорове життя

Ціннісне ставлення особистості до себе

Міністерство охорони здоровя та спорту

  1.  

У кінці місяця

Інтерактивна панорама (Facebook) «Діти – лідери завтрашнього дня» (звіт за місяць про участь у конкурсах, засіданнях, клубах, змаганнях, олімпіадах та інше.)

Уміння вчитися впродовж життя

Ціннісне ставлення особистості до себе

ЗДВР, педагог-організатор, УС 

  1.  

Протягом місяця

Створення і публікація дописів на Facebook сторінці закладу.

Ініціативність і підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до праці

Міністерство інформації і зв’язку

  1.  

Жовтень

Організація та участь у проведенні виховних тижнів:

І тиж. – Тиждень вдячності захисникам та захисницям України «Нація нескорених: від козаків до сьогодення».

ІІ тиж. – Тиждень шкільної бібліотеки «Вірю в твоє майбутнє, Україно!»

ІІІ тиж.- Тиждень протипожежної безпеки. 

ІVтиж. – Тиждень української писемності та мови.

Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність і підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до праці

Шкільний парламент

  1.  

Жовтень

Організація і проведення заходів на осінніх канікулах.

Ініціативність та підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до себе

Шкільний парламент, педагог-організатор, ЗДВР

 

 

 

 

ЛИСТОПАД

МІСЯЧНИК ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. Ціннісне ставленняособистості до суспільства і держави. Ціннісне ставлення особистості до праці. 

Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Уміння вчитися впродовж життя.  

Тема:«Право створено на користь людству»

Мета: Формування правової культури та прищеплення учням поваги до прав і свобод людини і громадянина, Конституції України, державних символів (Герба, Прапора, Гімну); забезпечення знання та виконання ними законів України, норм та правил поведінки в школі.

Завдання періоду:

  1. Виховувати моральні якості, цінності, пріоритети.
  2. Вміння цінувати себе і кожного як неповторну особистість.
  3. Формувати правову культуру учнів, єдність моральної свідомості і поведінки.
  4. Розуміння правил взаємодії людей у суспільстві, толерантного ставлення до інших, необхідності дотримуватись конституційно-правових норм, своїх прав, обов´язків, свобод.

Дата

Зміст виховної діяльності

Ключові компетентності

Змістові лінії

Відповідальний

  1.  

07.11

Онлайн-лепбук «Скажемо «НІ!» алкоголю, тютюну, наркотикам» у рамках тижня антиалкогольної та антинаркотичної пропаганди.

Здорове життя та екологічна грамотність

Ціннісне ставлення особистості до себе

Міністерство охорони здоров’я і спорту

  1.  

08.11

Операція «Турбота».

Соціальна та громадянська компетентності

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

Міністерство праці та екології

  1.  

13.11

Акція «Таємний друг» до Всесвітнього Дня доброти.

Уміння вчитися впродовж життя

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей

Міністерство культури

  1.  

14.11  

Тематичні перерви «Зроби свій вибір на користь життя».

Уміння вчитися впродовж життя

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей

Міністерство охорони здоров’я і спорту

  1.  

18.11-22.11

 

Проведення заходів до Дня Гідності і Свободи України (21.11):

Відео-лінійка «Майдан – фортеця духу».

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держав

Міністерство інформації і зв’язку

  1.  

21.11  

Хвилина вшанування «Герої не вмирають» (до Дня Гідності і Свободи України (21.11):

Соціальна та громадянська компетентності

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держав

Міністерство національних справ

  1.  

24.11

Участь у Всеукраїнській акції «Запали свічку пам’яті у своєму вікні «І пам’яті свіча не згасне…»

Соціальна та громадянська компетентності

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Міністерство національних справ

  1.  

Листопад

Аналіз  стану  відвідування  учнями   уроків.

Уміння вчитися впродовж життя

Ціннісне ставлення особистості до себе

Міністерство праці та екології

  1.  

Листопад

Рейди-перевірки запізнень учнів на навчання.

Уміння вчитися впродовж життя

Ціннісне ставлення особистості до себе

Міністерство освіти та науки

  1.  

Листопад

Робота з «важкими» учнями.

Уміння вчитися впродовж життя

 

Ціннісне ставлення особистості до себе

Міністерство освіти та науки

  1.  

Листопад

Допомога учням у підготовці до олімпіад, конкурсів, змагань та інше.

Ініціативність та підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до праці

Міністерство освіти та науки

  1.  

Два рази на місяць

Засідання учнівського парламенту

Ініціативність та підприємливість

Ціннісне ставлення до себе. Ціннісне ставлення особистості до суспільства й держави

Шкільний парламент

  1.  

Листопад

Організація та участь у проведенні виховних тижнів:

І тиж. – Тиждень антиалкогольної та антинаркотичної пропаганди.

ІІ тиж. – Тиждень толерантності.

ІІІ тиж.- Тиждень Гідності та Свободи.

ІVтиж. – Тиждень профорієнтації.

Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність і підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до праці

Шкільний парламент

  1.  

У кінці місяця

Інтерактивна панорама (Facebook) «Діти – лідери завтрашнього дня» (звіт за місяць про участь у конкурсах, засіданнях, клубах, змаганнях, олімпіадах та інше.)

Уміння вчитися впродовж життя

Ціннісне ставлення особистості до себе

Міністерство інформації і зв’язку

  1.  

Протягом місяця

Створення і публікація дописів на Facebook сторінці закладу.

Ініціативність і підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до праці

Міністерство інформації і зв’язку

 

 

 

ГРУДЕНЬ

МІСЯЧНИК ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва. Ціннісне ставлення особистості до праці.

Компетентнісний потенціал виховання: Обізнаність та самовираження у сфері культури. Ініціативність та підприємливість.

Тема: «Діти – лідери завтрашнього дня»

Мета: Формування основ духовно-морального та фізичного розвитку особистості, усвідомлення цінності власного життя і збереження здоров’я (фізичного, психічного, соціального, духовного, культурного) кожної людини. Розвиток творчих здібностей та талантів учнів. Формування життєвих компетенцій та активної життєвої позиції.

Завдання періоду:

  1. Розвивати пізнавальну активність учнів, їх загальну ерудицію;
  2. Створювати умови для самореалізації учнів, розвивати прагнення до саморозвитку;
  3. Формувати вміння жити і працювати в колективі
  4. Виховувати соціально активну молодь.

Дата

Зміст виховної діяльності

Ключові компетентності

Змістові лінії

Відповідальний

  1.  

02.12

Раптівка (флешмоб) «Добро крокує по планеті»         у рамках тижня милосердя і турботи

Уміння вчитися впродовж життя

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

Міністерство культури

  1.  

03.12

Операція «Скарбничка добрих справ»  до Міжнародного дня інвалідів (різдвяні подарунки, листівки, сувеніри) у рамках акції «16 днів проти насилля».

Ініціативність і підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей

Міністерство праці та екології

  1.  

06.12

Заходи до Дня Збройних Сил України. Челендж подяки « Ми будемо боротися, доки стане сил!»

Соціальна та громадянська компетентності

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Міністерство національних справ

  1.  

04.12-06.12

Майстер-класи із виготовлення оберегів, вітальних листівок для воїнів ЗСУ.          

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Ціннісне ставлення особистості до праці

Міністерство культури

  1.  

Грудень

Благодійна акція «Тепла хвиля» (плетіння маскувальних сіток для потреб ЗСУ, приготування смаколиків для воїнів, відвідування захисників, які перебувають на лікуванні у медичних установах).

Соціальна та громадянська компетентності

Ціннісне ставлення особистості до праці

Педагог-організатор, Шкільний парламент

  1.  

06.12  

Святкове привітання від Святого Миколая для класних колективів «В український рідний край поспішає Миколай».

Обізнаність і самовираження у сфері культури

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Міністерство культури

  1.  

07.12  

Виставка фото-колажів «А хустка в нас завжди була в пошані» до Дня української хустки.

Обізнаність і самовираження у сфері культури

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва     

Міністерство культури

  1.  

14.12  

3D-тур «Годинник життя безупинно іде. Чорнобиль».

Соціальна та громадянська компетентності

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Міністерство національних справ

  1.  

16.12

Конкурс на кращий проєкт «Скажемо списуванню «Ні!»   

Уміння вчитися впродовж життя 

Ціннісне ставлення до себе            

Міністерство освіти і науки

  1.  

18.12  

Виготовлення колажів «Не бери чужого».

Уміння вчитися впродовж життя

Ціннісне ставлення до себе

Міністерство інформації і зв’язку

  1.  

27.12

Підготовка та проведення новорічних заходів «Пригоди друзів у пошуку Нового року».            

Обізнаність і самовираження у сфері культури

Ціннісне ставлення до особистості до культури і мистецтва

Міністерство культури

  1.  

До 30.12

Онлайн-перекличка обдарованих учнів ліцею «Разом у Новий рік!» (створити відео з досягненнями учнів ліцею та розмістити на сайті і соцмережах закладу)

Інформаційно-цифрова компетентність

Ціннісне ставлення особистості до праці

Міністерство освіти і науки

  1.  

У кінці місяця

Інтерактивна панорама (Facebook) «Діти – лідери завтрашнього дня» (звіт за місяць про участь у конкурсах, засіданнях, клубах, змаганнях, олімпіадах та інше.)

Уміння вчитися впродовж життя

Ціннісне ставлення особистості до себе

ЗДВР, педагог-організатор, УС 

  1.  

Протягом місяця

Створення і публікація дописів на Facebook сторінці закладу.

Ініціативність і підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до праці

Міністерство інформації і зв’язку

  1.  

Грудень

Організація і проведення заходів на зимових канікулах.

Ініціативність та підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до себе

Шкільний парламент, педагог-організатор, ЗДВР

  1.  

Грудень

Бесіда з порушниками дисципліни

Уміння вчитися впродовж життя

Ціннісне ставлення особистості до себе

Міністерство освіти та науки

  1.  

Грудень

Засідання учнівського самоврядування «Шкільний парламент». Звіт роботи за І семестр 2024/2025 н. р.

Ініціативність та підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до праці

Шкільний парламент

  1.  

Грудень

Організація та участь у проведенні виховних тижнів:

І тиж. – Тиждень милосердя і турботи.

ІІ тиж. – Всеукраїнський тиждень правових знань.

ІІІ тиж.- Тиждень доброчесності.

ІV тиж. – Тиждень знань безпеки життєдіяльності.

Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність і підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до праці

Шкільний парламент

 

 

 

 

 

ІІ СЕМЕСТР

СІЧЕНЬ

МІСЯЧНИК ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави. Ціннісне ставлення особистості до себе.

Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Уміння вчитися впродовж життя.

Тема: «Будьмо гідними називати себе українцями».

Мета: вироблення в учнів високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигу в ім'я процвітання держави та до її захисту; забезпечення розуміння ними загальнолюдської і народної моралі щодо оточуючого природного та соціального середовища; виховання в школярів патріотизму, колективізму, свідомої дисципліни та організованості; забезпечення усвідомлення ними громадянського обов'язку.

Завдання:

  1. Формувати національну свідомість.
  2. Виховувати повагу до історії, культури, звичаїв і традицій нашого народу.
  3. Усвідомлення себе як частини великого народу.
  4. Почуття відповідальності за націю, державу, її культурне і природне надбання.

Дата

Зміст виховної діяльності

Ключові компетентності

Змістові лінії

Відповідальний

  1.  

13.01  

Всесвітній день «Дякую». Відео подяки ЗСУ від учнівського активу «Сказати "Дякую" зовсім нескладно». 

Соціальна та громадянська компетентність. Ініціативність та підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей

Міністерство інформації і зв’язку

  1.  

13.01

Заняття «На варті свого здоров’я».

Екологічна грамотність та здорове життя

Ціннісне ставлення особистості до себе

Міністерство охорони здоров’я і спорту

  1.  

16.01

Фотовиставка «Вертаємо своє» до Дня пам’яті кіборгів.

Соціальна та громадянська компетентності

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Міністерство національних справ

  1.  

13.01-22.01

Рейди-перевірки по ремонту шкільного обладнання, книг, підручників.

Уміння вчитися впродовж життя

Ціннісне ставлення особистості до праці

Міністерство освіти і науки

  1.  

13.01-17.01

Екологічний проект «Зелений пакет для дітей» - сортування макулатури, батарейок та кришечок.

Екологічна грамотність та зорове життя            

Ціннісне ставлення особистості до природи

Міністерство праці і екології

  1.  

20.01

Челендж «Я знаю українські прислів’я! А ти?»    у рамках тижня українознавства.

Спілкування державною мовою

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Міністерство освіти і науки

  1.  

20.01-22.01           

Майстер клас з плетіння браслетів.

Соціальна та громадянська компетентності

Ціннісне ставлення особистості до праці

Міністерство праці і екології

  1.  

24.01

Інтернет-форум «Мистецтво, що звертається до серця».        

Обізнаність та самовираження у сфері культури. Інформаційно-цифрова компетентність

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Міністерство інформації і зв’язку

  1.  

27.01-31.01           

Загальношкільна  акція годівничка «Допоможемо пташкам прожити, щоб зимою не тужити».

Екологічна грамотність та зорове життя

Ціннісне ставлення особистості до природи

Міністерство праці і екології

  1.  

29.01

Виставка інфографіки «Крути-бій за майбутнє».    

Соціальна та громадянська компетентності. Спілкування державною мовою 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Міністерство національних справ

  1.  

У кінці місяця

Інтерактивна панорама (Facebook) «Діти – лідери завтрашнього дня» (звіт за місяць про участь у конкурсах, засіданнях, клубах, змаганнях, олімпіадах та інше.)

Уміння вчитися впродовж життя

Ціннісне ставлення особистості до себе

ЗДВР, педагог-організатор, УС 

  1.  

Протягом місяця

Створення і публікація дописів на Facebook сторінці закладу.

Ініціативність і підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до праці

Міністерство інформації і зв’язку

  1.  

Двічі на місяць

Засідання учнівського самоврядування «Шкільний парламент». Планування роботи на ІІ семестр 2024/2025 н. р.

Ініціативність та підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до праці

Шкільний парламент

  1.  

Січень

Організація та участь у проведенні виховних тижнів:

І тиж. – Тиждень здоров’я, безпеки та добробуту.

ІІ тиж. – Тиждень українознавства.

ІІІ тиж.- Тиждень національної пам’яті.

Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність і підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до праці

Шкільний парламент

 

 

ЛЮТИЙ

МІСЯЧНИК НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави.

Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Інформаційно-цифрова компетентність. Спілкування іноземними мовами.

Тема: «Патріотизм — це не любов до ідеї, а любов до Батьківщини»

Мета: виховання в учнів громадянської відповідальності за рідну землю, природні багатства країни; забезпечення розуміння ними загальнолюдської і народної моралі щодо оточуючого природного та соціального середовища; виховання в школярів патріотизму, колективізму, свідомої дисципліни та організованості; вироблення в учнів високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигу в ім'я процвітання держави та до її захисту; забезпечення усвідомлення ними громадянського обов'язку.

Завдання періоду:

  1. Допомагати учням усвідомити себе як частину нації;
  2. Спонукати до самовдосконалення громадянина – патріота, вироблення громадянського обов’язку, готовності стати на захист Батьківщини,
  3. Виховувати почуття господаря держави;
  4. Вивчати минуле народу, берегти свій дім, батьків, рід, народ, батьківщина.

Дата

Зміст виховної діяльності

Ключові компетентності

Змістові лінії

Відповідальний

  1.  

03.02

Онлайн-пам’ятка «Ми – за безпечний Інтернет».     

Інформаційно-цифрова компетентність

Ціннісне ставлення до себе

Міністерство інформації і зв’язку

  1.  

12.02

Акція «Погодуй пташку взимку – вона тобі віддячить влітку».       

Екологічна грамотність і здорове життя          

Ціннісне ставлення до природи

Міністерство праці та екології

  1.  

14.02

Святковий захід «Серце до серця».

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей

Міністерство культури

  1.  

14.02

«Пошта кохання» (сервіс обміну валентинками) до Дня Святого Валентина.

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей

Міністерство інформації і зв’язку

  1.  

16.02

Інтерактивна вікторина «Україна! Країна любові та єднання».

Соціальна та громадянська компетентності

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави 

Міністерство освіти і науки

  1.  

18.02-20.02

Тиха акція на згадку про загиблих під час Революції Гідності «Ангели пам’яті».     

Соціальна та громадянська компетентності

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави 

Міністерство національних справ

  1.  

21.02

Веб-квест «Що я знаю про українську мову?» (на платформі Genially)

Спілкування державною мовою

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави 

Міністерство освіти і науки

  1.  

24.02

Інформаційний дайджест «Сонце правди» (до річниці повномасштабного вторгнення росії в Україну.           

Соціальна та громадянська компетентності

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Міністерство національних справ

  1.  

Лютий

Акція «Ні забрудненню!» зі збору макулатури.

Екологічна грамотність і здорове життя

Ціннісне ставлення особистості до природи

Міністерство праці та екології

  1.  

У кінці місяця

Інтерактивна панорама (Facebook) «Діти – лідери завтрашнього дня» (звіт за місяць про участь у конкурсах, засіданнях, клубах, змаганнях, олімпіадах та інше.)

Уміння вчитися впродовж життя

Ціннісне ставлення особистості до себе

ЗДВР, педагог-організатор, УС 

  1.  

Протягом місяця

Створення і публікація дописів на Facebook сторінці закладу.

Ініціативність і підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до праці

Міністерство інформації і зв’язку

  1.  

Двічі на місяць

Засідання учнівського самоврядування «Шкільний парламент».

Ініціативність та підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до праці

Шкільний парламент

  1.  

Лютий

Організація та участь у проведенні виховних тижнів:

І тиж. – Тиждень ІТ (інформатики).

ІІ тиж. – Тиждень іноземної мови та зарубіжної літератури.

ІІІ тиж.- Тиждень пам’яті Героїв України.

ІV тиж. – Тиждень початкових класів.

Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність і підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до праці

Шкільний парламент

 

БЕРЕЗЕНЬ

МІСЯЧНИК ПРЕВЕНТИВНОГО ВИХОВАННЯ  

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.

Компетентнісний потенціал виховання: Спілкування державною мовою. Уміння вчитися впродовж життя.

Тема:«Не намагайся бути ідеальним. Просто спробуй бути кращим, ніж ти був учора».

Мета:створення належних педагогічних передумов для розкриття індивідуальних особливостей кожного учня; виявлення та сприяння розвитку інтелектуально обдарованих школярів; сприяння самовираженню учнів у різних видах діяльності, задоволенню їх потреб, інтересів та стимулювання творчого самовдосконалення; підвищення інтересу до поглибленого вивчення базових дисциплін, виявлення рівня сформованості вмінь дослідницької роботи через гуртки, факультативи, олімпіади тощо; виховання компетентної особистості здатної здійснювати самостійний вибір та приймати відповідальні рішення.

Завдання:

  1. забезпечити теоретичну та практичну реалізацію заходів превентивного характеру, спрямованих на попередження подолання відхилень у поведінці школярів;
  2. Запобігати розвитку різних форм учнівської асоціативної поведінки;
  3. Прищеплювати моральні почуття, переконання і потреби поведінки згідно з моральними нормами.

Дата

Зміст виховної діяльності

Ключові компетентності

Змістові лінії

Відповідальний

  1.  

04.03  

Гра «Факти чи фейки про Кобзаря» до Шевченківських днів.

Спілкування державною мовою.

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Міністерство освіти і науки

  1.  

14.03  

Захід-слайд історичних фактів «Добровольчі батальйони в історії України».

Соціальна та громадянська компетентності

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Міністерство національних справ

  1.  

20.03

Гра «Так чи ні?» з Lego: «Що робить людину щасливою?» до Міжнародного дня щастя.     

Ініціативність і підприємливість      

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей 

Міністерство культури

  1.  

Березень

День зустрічі птахів. Операція «Дахи для птахів».

Компетентності у природничих науках і технологіях

Ціннісне ставлення особистості до природи

Міністерство праці та екології

  1.  

Березень

Слайд-плакат «Безпечний Інтернет. Які матеріали можуть допомогти навчити дітей правил кібербезпеки».

Інформаційно-цифрова компетентність

Ціннісне ставлення особистості до праці

Міністерство інформації та зв’язку

  1.  

17.03-21.03

Організація і проведення тижня цивільного захисту.

Уміння вчитися впродовж життя

Ціннісне ставлення особистості до себе

Міністерство охорони здоров’я і спорту

  1.  

31.03-04.04

Організація і приведення тижня здорового способу життя.

Екологічна грамотність і здорове життя

Ціннісне ставлення особистості до себе

Міністерство охорони здоров’я і спорту

  1.  

У кінці місяця

Інтерактивна панорама (Facebook) «Діти – лідери завтрашнього дня» (звіт за місяць про участь у конкурсах, засіданнях, клубах, змаганнях,олімпіадах)

Уміння вчитися впродовж життя

Ціннісне ставлення особистості до себе

ЗДВР, педагог-організатор, УС 

  1.  

Протягом місяця

Створення і публікація дописів на Facebook сторінці закладу.

Ініціативність і підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до праці

Міністерство інформації і зв’язку

  1.  

Березень

Засідання учнівського самоврядування «Шкільний парламент».

Ініціативність та підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до праці

Шкільний парламент

  1.  

Березень

Організація та участь у проведенні виховних тижнів:

І тиж. – Шевченківський тиждень.

ІІ тиж. – Тиждень мистецтва.

ІІІ тиж.- Тиждень цивільного захисту.

IV тиж. – Тиждень здорового способу життя.

Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність і підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до праці

Шкільний парламент

  1.  

Березень

Організація і проведення заходів на весняних канікулах.

Ініціативність та підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до себе

Шкільний парламент, педагог-організатор, ЗДВР

 

КВІТЕНЬ

МІСЯЧНИК ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА БЛАГОУСТРОЮ

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до природи. Ціннісне ставлення особистості до праці. 

Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність та здорове життя. Компетентності в природничих науках і технологіях. Математична компетентність.

Тема: «У природи чисте серце».

Мета: формування в учнів екологічної культури, усвідомлення себе частиною природи; виховання почуття відповідальності за природу як національне багатство, як основу життя на Землі; залучення вихованців до активної екологічної діяльності; виховання в учнів нетерпимого ставлення до тих, хто завдає шкоди природі.

Завдання:

  1. Формувати пізнавальний інтерес до природи, почуття особистої причетності до збереження природних багатств.
  2. Активну життєву позицію щодо оздоровлення довкілля,  екологічну культуру особистості.
  3. Виховувати в учнів відповідальне і творче ставлення до праці як можливості виявити свої потенційні здібності.
  4.  Формувати почуття господаря й господарської відповідальності, підприємливість, професійне самовизначення.

Дата

Зміст виховної діяльності

Ключові компетентності

Змістові лінії

Відповідальний

  1.  

01.04

Фото вернісаж «Про шкільне життя з гумором» до Дня сміху.      

Обізнаність і самовираження у сфері культури

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Міністерство культури

  1.  

Квітень

Благодійні акції «Відкрий серце – подаруй любов» (допомога літнім людям та сім’ям ВПО), «Від маленького серця для великого миру» (на підтримку ЗСУ), «Подарунки діточкам» (виготовлення сувенірів для вихованців реабілітаційного центру).        

Ініціативність та підприємливість      

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей

Міністерство праці та екології

  1.  

07.04  

Гра-мандрівка «До країни Здоров’я» до Всесвітнього дня здоров’я.

Екологічна грамотність і здорове життя

Ціннісне ставлення особистості до себе

Міністерство охорони здоров’я і спорту

  1.  

10.04

Фото-флешмоб «Найрідніші» до Міжнародного дня братів і сестер.

Ініціативність і підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей            

Міністерство інформації і зв’язку

  1.  

До 20.04

Челеджфотолистів «Смачної паски».       

Обізнаність і самовираження у сфері культури

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей

Міністерство культури

  1.  

21.04

Квест «Народжені вільними» до Дня лідерства.      

 

Ініціативність і підприємливість      

Ціннісне ставлення особистості до праці

Педагог-організатор, Шкільний парламент

  1.  

28.04  

Майстер-клас з виготовлення книжкових закладок «У книжковім дивосвіті виростають творчі діти».   

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Міністерство праці та екології

  1.  

Протягом місяця

Створення і публікація дописів на Facebook сторінці закладу.

Ініціативність і підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до праці

Міністерство інформації і зв’язку

  1.  

У кінці місяця

Інтерактивна панорама (Facebook) «Діти – лідери завтрашнього дня» (звіт за місяць про участь у конкурсах, засіданнях, клубах, змаганнях, олімпіадах та інше.)

Уміння вчитися впродовж життя

Ціннісне ставлення особистості до себе

ЗДВР, педагог-організатор, УС 

  1.  

Квітень

Фотовиставка «Школа пишається вами» 

Ініціативність та підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до себе. Ціннісне ставлення особистості до праці

Міністерство освіти і науки

  1.  

Два рази на місяць

Засідання учнівського самоврядування «Шкільний парламент».

Ініціативність та підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до праці

Шкільний парламент

  1.  

Квітень

Організація та участь у проведенні виховних тижнів:

І тиж. –  Тиждень трудового навчання і технологій.

ІІ тиж. – Тиждень математики.

ІІІ тиж.- Тиждень природничих наук.

IV тиж. – Тиждень дитячого читання «Читацька родина єднається заради України».

Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність і підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до праці

Шкільний парламент

 

 

 

 

ТРАВЕНЬ

МІСЯЧНИК РОДИННО-ПОБУТОВОЇ КУЛЬТУРИ

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей.

Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність та підприємливість. 

Тема: «Без сім’ї і свого роду – немає нації, народу».

Мета: залучити батьків, усіх дорослих членів родини у виховний процес як рівноправних  учасників; формування педагогічної культури сучасної сім’ї  та допомога батькам у  їхній психолого–педагогічній самостійності; розвиток інтересів до традицій свого  народу, своєї родини. 

Завдання: 

  1. формування педагогічної культури сучасної сім’ї, моральних цінностей з позиції добра, справедливості, правди, людяності;
  2. виховання гуманних взаємин між членами кожної родини, важливості ролі сім’ї у житті суспільства;
  3. виховання національної свідомості та самосвідомості, культури поведінки в сім’ї;
  4. залучення до традицій родинно-побутової культури українців, активної участі у всенародних і сімейних святах;
  5. розвиток інтересів до традицій свого народу, своєї родини; наслідування кращих моральних «зразків».

Дата

Зміст виховної діяльності

Ключові компетентності

Змістові лінії

Відповідальний

  1.  

08.05

Акція «Маки пам’яті».       

Соціальна і громадянська компетентності

Ціннісне ставлення особистості до держави і суспільства

Міністерство національних справ

  1.  

До 11.05

Сімейний челендж «Кожна родина – частинка України» (створення фотоколажу/відео зі своїми родинами, написання есе про сімейні традиції).

Соціальна і громадянська компетентності

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей

Міністерство культури

  1.  

12.05.-

16.05

Інфодайжест «Обійми свою родину» поради розроблені за рекомендаціями МОН та ЮНІСЕФ

 

Соціальна та громадянська компетентності

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей

Міністерство інформації і зв’язку

  1.  

15.05

Флешмоб «З Україною в серці вишиванку ношу» (до Дня вишиванки).

Соціальна і громадянська компетентності

Ціннісне ставлення особистості до держави і суспільства   

Міністерство культури

  1.  

19.05-30.05

Провести  заключну перевірку стану підручників і підбити підсумки конкурсу «Живи, книго!"              

Ініціативність і підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до праці

Міністерство праці та екології

  1.  

19.05-24.05

Благодійна акція «Монетки дітям» для дітей з реабілітаційного центру і ВПО.           

 

Соціальна і громадянська компетентності

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей         

Міністерство національних справ

  1.  

19.05-24.05

Проєкт «Креативні перерви».

Обізнаність і самовираження у сфері культури 

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Міністерство культури

  1.  

21.05

Зйомки відеоролика «Моя школа найкраща».   

Ініціативність і підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до праці

Міністерство освіти і науки

  1.  

23.05

Відеопрезентація «Українці– нація ГЕРОЇВ»      

Соціальна і громадянська компетентності

Ціннісне ставлення особистості до держави і суспільства

Міністерство національних справ

  1.  

28.05  

Інформаційний калейдоскоп на тему: «Пожежна безпека. Причини виникнення пожеж». Перегляд тематичного відео.

Уміння вчитися впродовж життя 

Ціннісне ставлення особистості до себе

Міністерство охорони здоров’я і спорту

  1.  

У кінці місяця

Інтерактивна панорама (Facebook) «Діти – лідери завтрашнього дня» (звіт за місяць про участь у конкурсах, засіданнях, клубах, змаганнях, олімпіадах та інше.)

Уміння вчитися впродовж життя

Ціннісне ставлення особистості до себе

ЗДВР, педагог-організатор, УС 

  1.  

Протягом місяця

Створення і публікація дописів на Facebook сторінці закладу.

Ініціативність і підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до праці

Міністерство інформації і зв’язку

  1.  

30.05

Фестиваль «Школа пишається вами» нагородження найактивніших учасників шкільного життя.

Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність і підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до себе

Міністерство освіти та науки

  1.  

Травень

Організація та участь у проведенні виховних тижнів:

І тиж. –  Тиждень пам’яті та примирення.

ІІ тиж. – Всеукраїнський тиждень безпеки дорожнього руху.

ІІІ тиж.- Тиждень учнівського самоврядування.

IV тиж. – Тиждень БЖД.

Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність і підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до праці

Шкільний парламент

  1.  

Травень

Звіт членів учнівського самоврядування про підсумки роботи за 2024/2025 навчальний рік

Ініціативність та підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до праці

Шкільний парламент

  1.  

Травень-червень

Операція «Канікули». Засідання учнівського самоврядування

Ініціативність та підприємливість

Ціннісне ставлення особистості до себе

Шкільний парламент

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора