План роботи учнівського самоврядування
ПЛАН РОБОТИ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ НА 2024/2025 н. р. І СЕМЕСТР
ВЕРЕСЕНЬ
МІСЯЧНИК ОСНОВ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставленняособистості до себе. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.
Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність та здорове життя. Соціальна та громадянська компетентності.
Тема періоду: «Моя безпека – запорука мого здоров’я»
Мета: пропагування здорового способу життя; проведення оздоровчо-профілактичної роботи серед підлітків; формування усвідомлення учнями ролі фізичної досконалості у гармонійному розвиткові особистості.
Завдання періоду:
- Пропагування здорового способу життя.
- Проведення профілактичної роботи серед учнів щодо безпеки життєдіяльності.
- Формування усвідомлення учнями безпечної поведінки, гармонійному розвиткові особистості.
№ |
Дата |
Зміст виховної діяльності |
Ключові компетентності |
Змістові лінії |
Відповідальний |
|
02.09 |
День знань. Створення святкової атмосфери в ліцеї. |
Обізнаність та самовираження у сфері культури. Соціальна та громадянська компетентні |
Ціннісне ставлення особистості до культури та мистецтва. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Міністерство культури |
|
04.09-06.09 |
Вибори лідера ліцею. Формування команди учнівського самоврядування ліцею. Формування активів класу |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до праці |
Педагог-організатор |
|
05.09 |
Міжнародний день благодійності. Осінній благодійний ярмарок «Разом до перемоги» (збір коштів на підтримку ЗСУ, сімей ВПО, які потребують соціальної та матеріальної допомоги). |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства й держави |
Міністерство національних справ |
|
05.09-27.09 |
Участь в акції «Нам тут жити» від Фонду «Повернись живим». |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства й держави |
Міністерство національних справ |
|
Вересень |
Рейд «Стоп курінню!» |
Здоровий спосіб життя і екологічна грамотність |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство охорони здоров’я та спорту |
|
10.09
|
Олімпійський тиждень. Інформаційний промінь «Олімпійські чемпіони України». |
Екологічна грамотність і здоров’я життя |
Ціннісне ставлення до себе |
Міністерство охорони здоров’я та спорту |
|
13.09 |
День українського кіно. Кінотеатр під відкритим небом «Перлини українського кіно». |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення до культури та мистецтва |
Міністерство культури |
|
15.09 |
Тренінг для членів учнівського самоврядування «Лідер – це дія» до Дня демократії |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства й держави |
Педагог-організатор, ЗДВР |
|
19.09 |
Акція-емоція «Розділи почуття з смайликом» (до Дня народження смайла). |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до культури та мистецтва |
Міністерство культури |
|
21.09 |
Участь у Всеукраїнській освітній компанії «Голуб миру» (виготовлення голубів миру) |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини та людей |
Міністерство культури |
|
Два рази на місяць |
Засідання учнівського парламенту |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення до себе. Ціннісне ставлення особистості до суспільства й держави |
Президент учнівського самоврядування |
|
Вересень |
Рейд-огляд збереження шкільних підручників учнями. |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство праці та екології |
|
27.09 |
Збір фото-колажів до Всесвітнього Дня туризму «Я подорожую!!!» |
Екологічна грамотність та здорове життя |
Ціннісне ставлення до природи |
Міністерство праці та екології |
|
29.09 |
Акція «Запали свічку пам’яті» до Дня пам’яті трагедії Бабиного Яру |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство національних справ |
|
30.09 |
Літературні читання творів улюблених письменників до Всеукраїнського дня бібліотек «Книга – незбагненний світ». |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до культури та мистецтва |
Міністерство культури |
|
У кінці місяця |
Інтерактивна панорама (Facebook) «Діти – лідери завтрашнього дня» (звіт за місяць про участь у конкурсах, засіданнях, клубах, змаганнях, олімпіадах та інше.) |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство інформації та зв’язку |
|
Протягом місяця |
Створення і публікація дописів на Facebook сторінці закладу |
Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство інформації і зв’язку |
|
Вересень |
Організація та участь у проведенні виховних тижнів: І тиж. – Тиждень безпеки дорожнього руху «Увага! Діти на дорозі!»». ІІ тиж. – Олімпійський тиждень. ІІІ тиж.- Тиждень миру. ІVтиж. – Тиждень протидії булінгу. |
Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Шкільний парламент |
|
Протягом року |
Організувати волонтерську діяльність здобувачів освіти, надати допомогу вимушено переміщеним особам, а також допомогу щодо інтеграції у суспільство дітей із соціально-незахищених категорій. |
Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Педагог-організатор, ЗДВР, шкільний парламент |
|
Протягом місяця |
Акція : «Кожен учень хоче знати, де свої таланти показати» (залучення дітей до відвідування гуртків, секцій, клубів за інтересами) |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство освіти і науки, педагог-організатор |
МІСЯЧНИК ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставленняособистості до суспільства та держави. Ціннісне ставленняособистості до культури та мистецтва.
Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Спілкування державною (і рідною мовою у разі відмінності) мовами.
Тема: «Народ мій є! Народ мій завжди буде! Ніхто не перекреслитьмій народ!»
Мета: вироблення в учнів високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигу в ім'я процвітання держави та до її захисту; забезпечення розуміння ними загальнолюдської і народної моралі щодо оточуючого природного та соціального середовища; виховання в школярів патріотизму, колективізму, свідомої дисципліни та організованості; забезпечення усвідомлення ними громадянського обов'язку.
- Формувати національну свідомість.
- Виховувати повагу до історії, культури, звичаїв і традицій нашого народу.
- Усвідомлення себе як частини великого народу.
- Почуття відповідальності за націю, державу, її культурне і природне надбання.
№ |
Дата |
Зміст виховної діяльності |
Ключові компетентності |
Змістові лінії |
Відповідальний |
|
02.10 |
Благодійний захід «Під покровом Героїв України».
|
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Міністерство національних справ |
|
01.10-04.10 |
Відео-подяка до Дня захисників і захисниць України «Врятуєм Україну!» на Facebook сторінці |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Міністерство інформації та зв’язку |
|
30.09-04.10 |
Створення мотиваційного листівок для військових ЗСУ «Ви сила і мужність України». |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Міністерство праці та екології |
|
04.10 |
Kahoot гра «Домашні тварини: правда чи ні». |
Екологічна грамотність і здорове життя. Компетентності у природничих науках і технологіях |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Міністерство інформації і зв’язку, Міністерство праці та екології |
|
04.10 |
Всеукраїнська благодійна акція «Happy Гав для Сірка». |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Міністерство праці та екології |
|
06.10 |
Відео-привітання до Дня працівників освіти. |
Обізнаність та самовираження у сфері культури. Інформаційно-цифрова грамотність |
Ціннісне ставлення особистості до людей |
Міністерство культури, Міністерство інформації і зв’язку |
|
10.10 |
Відео-презентація «10 фактів, які підлітки хочуть знати про кібербулінг» за матеріалами UNICEF. |
Уміння вчитися впродовж життя. Інформаційно-цифрова компетентність |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Міністерство інформації і зв’язку |
|
11.10 |
Створення онлайн колажів «Побажання для неї» (до Міжнародного дня дівчат). |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Міністерство культури |
|
22.10 |
Квест-батл між учителями та учнівським самоврядуванням «Мовознавча країна»(до Дня української писемності та мови 27.10) |
Спілкування державною мовою |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави |
Міністерство національних справ |
|
21.10-24.10 |
Конкурс стінгазет від класів «Разом ми – сім’я, де кожен – особистість». |
Обізнаність та самовираження у сфері культури. |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство культури |
|
25.10 |
Опитування «Як покращити роботу учнівського самоврядування?» |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Президент шкільного парламенту, міністерство освіти та науки |
|
Жовтень |
Огляд-конкурс класних куточків. |
Компетентності у технологіях |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство праці та екології |
|
29.10.
|
Гра «Весела перерва». |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство охорони здоров’я та спорту |
|
27.10 |
Відео-презентація «Міністерства учнівського самоврядування» |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Президент шкільного парламенту, Міністерство інформації і зв’язку |
|
29.10 |
Засідання круглого стола «Волонтерський роботі немає меж». |
Соціальна та громадянська компетентності. |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство національних справ |
|
Двічі на місяць |
Засідання учнівського парламенту |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення до себе. Ціннісне ставлення особистості до суспільства й держави |
Педагог-організатор, президент учнівського самоврядування |
|
Жовтень |
Анкетування: «Моє ставлення до навчальних предметів» |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство освіти та науки |
|
Жовтень |
Підготовка та участь в міському конкурсі «Молодь обирає здоров'я» |
Екологічна грамотність та здорове життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство охорони здоров’я та спорту |
|
У кінці місяця |
Інтерактивна панорама (Facebook) «Діти – лідери завтрашнього дня» (звіт за місяць про участь у конкурсах, засіданнях, клубах, змаганнях, олімпіадах та інше.) |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
ЗДВР, педагог-організатор, УС |
|
Протягом місяця |
Створення і публікація дописів на Facebook сторінці закладу. |
Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство інформації і зв’язку |
|
Жовтень |
Організація та участь у проведенні виховних тижнів: І тиж. – Тиждень вдячності захисникам та захисницям України «Нація нескорених: від козаків до сьогодення». ІІ тиж. – Тиждень шкільної бібліотеки «Вірю в твоє майбутнє, Україно!» ІІІ тиж.- Тиждень протипожежної безпеки. ІVтиж. – Тиждень української писемності та мови. |
Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Шкільний парламент |
|
Жовтень |
Організація і проведення заходів на осінніх канікулах. |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Шкільний парламент, педагог-організатор, ЗДВР |
МІСЯЧНИК ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. Ціннісне ставленняособистості до суспільства і держави. Ціннісне ставлення особистості до праці.
Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Уміння вчитися впродовж життя.
Тема:«Право створено на користь людству»
Мета: Формування правової культури та прищеплення учням поваги до прав і свобод людини і громадянина, Конституції України, державних символів (Герба, Прапора, Гімну); забезпечення знання та виконання ними законів України, норм та правил поведінки в школі.
Завдання періоду:
- Виховувати моральні якості, цінності, пріоритети.
- Вміння цінувати себе і кожного як неповторну особистість.
- Формувати правову культуру учнів, єдність моральної свідомості і поведінки.
- Розуміння правил взаємодії людей у суспільстві, толерантного ставлення до інших, необхідності дотримуватись конституційно-правових норм, своїх прав, обов´язків, свобод.
№ |
Дата |
Зміст виховної діяльності |
Ключові компетентності |
Змістові лінії |
Відповідальний |
|
07.11 |
Онлайн-лепбук «Скажемо «НІ!» алкоголю, тютюну, наркотикам» у рамках тижня антиалкогольної та антинаркотичної пропаганди. |
Здорове життя та екологічна грамотність |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство охорони здоров’я і спорту |
|
08.11 |
Операція «Турбота». |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Міністерство праці та екології |
|
13.11 |
Акція «Таємний друг» до Всесвітнього Дня доброти. |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Міністерство культури |
|
14.11 |
Тематичні перерви «Зроби свій вибір на користь життя». |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Міністерство охорони здоров’я і спорту |
|
18.11-22.11
|
Проведення заходів до Дня Гідності і Свободи України (21.11): Відео-лінійка «Майдан – фортеця духу». |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держав |
Міністерство інформації і зв’язку |
|
21.11 |
Хвилина вшанування «Герої не вмирають» (до Дня Гідності і Свободи України (21.11): |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держав |
Міністерство національних справ |
|
24.11 |
Участь у Всеукраїнській акції «Запали свічку пам’яті у своєму вікні «І пам’яті свіча не згасне…» |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство національних справ |
|
Листопад |
Аналіз стану відвідування учнями уроків. |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство праці та екології |
|
Листопад |
Рейди-перевірки запізнень учнів на навчання. |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство освіти та науки |
|
Листопад |
Робота з «важкими» учнями. |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство освіти та науки |
|
Листопад |
Допомога учням у підготовці до олімпіад, конкурсів, змагань та інше. |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство освіти та науки |
|
Два рази на місяць |
Засідання учнівського парламенту |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення до себе. Ціннісне ставлення особистості до суспільства й держави |
Шкільний парламент |
|
Листопад |
Організація та участь у проведенні виховних тижнів: І тиж. – Тиждень антиалкогольної та антинаркотичної пропаганди. ІІ тиж. – Тиждень толерантності. ІІІ тиж.- Тиждень Гідності та Свободи. ІVтиж. – Тиждень профорієнтації. |
Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Шкільний парламент |
|
У кінці місяця |
Інтерактивна панорама (Facebook) «Діти – лідери завтрашнього дня» (звіт за місяць про участь у конкурсах, засіданнях, клубах, змаганнях, олімпіадах та інше.) |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство інформації і зв’язку |
|
Протягом місяця |
Створення і публікація дописів на Facebook сторінці закладу. |
Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство інформації і зв’язку |
МІСЯЧНИК ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва. Ціннісне ставлення особистості до праці.
Компетентнісний потенціал виховання: Обізнаність та самовираження у сфері культури. Ініціативність та підприємливість.
Тема: «Діти – лідери завтрашнього дня»
Мета: Формування основ духовно-морального та фізичного розвитку особистості, усвідомлення цінності власного життя і збереження здоров’я (фізичного, психічного, соціального, духовного, культурного) кожної людини. Розвиток творчих здібностей та талантів учнів. Формування життєвих компетенцій та активної життєвої позиції.
Завдання періоду:
- Розвивати пізнавальну активність учнів, їх загальну ерудицію;
- Створювати умови для самореалізації учнів, розвивати прагнення до саморозвитку;
- Формувати вміння жити і працювати в колективі
- Виховувати соціально активну молодь.
№ |
Дата |
Зміст виховної діяльності |
Ключові компетентності |
Змістові лінії |
Відповідальний |
|
02.12 |
Раптівка (флешмоб) «Добро крокує по планеті» у рамках тижня милосердя і турботи |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Міністерство культури |
|
03.12 |
Операція «Скарбничка добрих справ» до Міжнародного дня інвалідів (різдвяні подарунки, листівки, сувеніри) у рамках акції «16 днів проти насилля». |
Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Міністерство праці та екології |
|
06.12 |
Заходи до Дня Збройних Сил України. Челендж подяки « Ми будемо боротися, доки стане сил!» |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство національних справ |
|
04.12-06.12 |
Майстер-класи із виготовлення оберегів, вітальних листівок для воїнів ЗСУ. |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство культури |
|
Грудень |
Благодійна акція «Тепла хвиля» (плетіння маскувальних сіток для потреб ЗСУ, приготування смаколиків для воїнів, відвідування захисників, які перебувають на лікуванні у медичних установах). |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Педагог-організатор, Шкільний парламент |
|
06.12 |
Святкове привітання від Святого Миколая для класних колективів «В український рідний край поспішає Миколай». |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Міністерство культури |
|
07.12 |
Виставка фото-колажів «А хустка в нас завжди була в пошані» до Дня української хустки. |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Міністерство культури |
|
14.12 |
3D-тур «Годинник життя безупинно іде. Чорнобиль». |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство національних справ |
|
16.12 |
Конкурс на кращий проєкт «Скажемо списуванню «Ні!» |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення до себе |
Міністерство освіти і науки |
|
18.12 |
Виготовлення колажів «Не бери чужого». |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення до себе |
Міністерство інформації і зв’язку |
|
27.12 |
Підготовка та проведення новорічних заходів «Пригоди друзів у пошуку Нового року». |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення до особистості до культури і мистецтва |
Міністерство культури |
|
До 30.12 |
Онлайн-перекличка обдарованих учнів ліцею «Разом у Новий рік!» (створити відео з досягненнями учнів ліцею та розмістити на сайті і соцмережах закладу) |
Інформаційно-цифрова компетентність |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство освіти і науки |
|
У кінці місяця |
Інтерактивна панорама (Facebook) «Діти – лідери завтрашнього дня» (звіт за місяць про участь у конкурсах, засіданнях, клубах, змаганнях, олімпіадах та інше.) |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
ЗДВР, педагог-організатор, УС |
|
Протягом місяця |
Створення і публікація дописів на Facebook сторінці закладу. |
Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство інформації і зв’язку |
|
Грудень |
Організація і проведення заходів на зимових канікулах. |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Шкільний парламент, педагог-організатор, ЗДВР |
|
Грудень |
Бесіда з порушниками дисципліни |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство освіти та науки |
|
Грудень |
Засідання учнівського самоврядування «Шкільний парламент». Звіт роботи за І семестр 2024/2025 н. р. |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Шкільний парламент |
|
Грудень |
Організація та участь у проведенні виховних тижнів: І тиж. – Тиждень милосердя і турботи. ІІ тиж. – Всеукраїнський тиждень правових знань. ІІІ тиж.- Тиждень доброчесності. ІV тиж. – Тиждень знань безпеки життєдіяльності. |
Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Шкільний парламент |
СІЧЕНЬ
МІСЯЧНИК ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави. Ціннісне ставлення особистості до себе.
Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Уміння вчитися впродовж життя.
Тема: «Будьмо гідними називати себе українцями».
Мета: вироблення в учнів високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигу в ім'я процвітання держави та до її захисту; забезпечення розуміння ними загальнолюдської і народної моралі щодо оточуючого природного та соціального середовища; виховання в школярів патріотизму, колективізму, свідомої дисципліни та організованості; забезпечення усвідомлення ними громадянського обов'язку.
Завдання:
- Формувати національну свідомість.
- Виховувати повагу до історії, культури, звичаїв і традицій нашого народу.
- Усвідомлення себе як частини великого народу.
- Почуття відповідальності за націю, державу, її культурне і природне надбання.
№ |
Дата |
Зміст виховної діяльності |
Ключові компетентності |
Змістові лінії |
Відповідальний |
|
13.01 |
Всесвітній день «Дякую». Відео подяки ЗСУ від учнівського активу «Сказати "Дякую" зовсім нескладно». |
Соціальна та громадянська компетентність. Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Міністерство інформації і зв’язку |
|
13.01 |
Заняття «На варті свого здоров’я». |
Екологічна грамотність та здорове життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство охорони здоров’я і спорту |
|
16.01 |
Фотовиставка «Вертаємо своє» до Дня пам’яті кіборгів. |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство національних справ |
|
13.01-22.01 |
Рейди-перевірки по ремонту шкільного обладнання, книг, підручників. |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство освіти і науки |
|
13.01-17.01 |
Екологічний проект «Зелений пакет для дітей» - сортування макулатури, батарейок та кришечок. |
Екологічна грамотність та зорове життя |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Міністерство праці і екології |
|
20.01 |
Челендж «Я знаю українські прислів’я! А ти?» у рамках тижня українознавства. |
Спілкування державною мовою |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство освіти і науки |
|
20.01-22.01 |
Майстер клас з плетіння браслетів. |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство праці і екології |
|
24.01 |
Інтернет-форум «Мистецтво, що звертається до серця». |
Обізнаність та самовираження у сфері культури. Інформаційно-цифрова компетентність |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Міністерство інформації і зв’язку |
|
27.01-31.01 |
Загальношкільна акція годівничка «Допоможемо пташкам прожити, щоб зимою не тужити». |
Екологічна грамотність та зорове життя |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Міністерство праці і екології |
|
29.01 |
Виставка інфографіки «Крути-бій за майбутнє». |
Соціальна та громадянська компетентності. Спілкування державною мовою |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство національних справ |
|
У кінці місяця |
Інтерактивна панорама (Facebook) «Діти – лідери завтрашнього дня» (звіт за місяць про участь у конкурсах, засіданнях, клубах, змаганнях, олімпіадах та інше.) |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
ЗДВР, педагог-організатор, УС |
|
Протягом місяця |
Створення і публікація дописів на Facebook сторінці закладу. |
Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство інформації і зв’язку |
|
Двічі на місяць |
Засідання учнівського самоврядування «Шкільний парламент». Планування роботи на ІІ семестр 2024/2025 н. р. |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Шкільний парламент |
|
Січень |
Організація та участь у проведенні виховних тижнів: І тиж. – Тиждень здоров’я, безпеки та добробуту. ІІ тиж. – Тиждень українознавства. ІІІ тиж.- Тиждень національної пам’яті. |
Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Шкільний парламент |
МІСЯЧНИК НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави.
Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Інформаційно-цифрова компетентність. Спілкування іноземними мовами.
Тема: «Патріотизм — це не любов до ідеї, а любов до Батьківщини»
Мета: виховання в учнів громадянської відповідальності за рідну землю, природні багатства країни; забезпечення розуміння ними загальнолюдської і народної моралі щодо оточуючого природного та соціального середовища; виховання в школярів патріотизму, колективізму, свідомої дисципліни та організованості; вироблення в учнів високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигу в ім'я процвітання держави та до її захисту; забезпечення усвідомлення ними громадянського обов'язку.
Завдання періоду:
- Допомагати учням усвідомити себе як частину нації;
- Спонукати до самовдосконалення громадянина – патріота, вироблення громадянського обов’язку, готовності стати на захист Батьківщини,
- Виховувати почуття господаря держави;
- Вивчати минуле народу, берегти свій дім, батьків, рід, народ, батьківщина.
№ |
Дата |
Зміст виховної діяльності |
Ключові компетентності |
Змістові лінії |
Відповідальний |
|
03.02 |
Онлайн-пам’ятка «Ми – за безпечний Інтернет». |
Інформаційно-цифрова компетентність |
Ціннісне ставлення до себе |
Міністерство інформації і зв’язку |
|
12.02 |
Акція «Погодуй пташку взимку – вона тобі віддячить влітку». |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Ціннісне ставлення до природи |
Міністерство праці та екології |
|
14.02 |
Святковий захід «Серце до серця».
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Міністерство культури |
|
14.02 |
«Пошта кохання» (сервіс обміну валентинками) до Дня Святого Валентина. |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Міністерство інформації і зв’язку |
|
16.02 |
Інтерактивна вікторина «Україна! Країна любові та єднання». |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство освіти і науки |
|
18.02-20.02 |
Тиха акція на згадку про загиблих під час Революції Гідності «Ангели пам’яті». |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство національних справ |
|
21.02 |
Веб-квест «Що я знаю про українську мову?» (на платформі Genially) |
Спілкування державною мовою |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство освіти і науки |
|
24.02 |
Інформаційний дайджест «Сонце правди» (до річниці повномасштабного вторгнення росії в Україну. |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство національних справ |
|
Лютий |
Акція «Ні забрудненню!» зі збору макулатури. |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Міністерство праці та екології |
|
У кінці місяця |
Інтерактивна панорама (Facebook) «Діти – лідери завтрашнього дня» (звіт за місяць про участь у конкурсах, засіданнях, клубах, змаганнях, олімпіадах та інше.) |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
ЗДВР, педагог-організатор, УС |
|
Протягом місяця |
Створення і публікація дописів на Facebook сторінці закладу. |
Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство інформації і зв’язку |
|
Двічі на місяць |
Засідання учнівського самоврядування «Шкільний парламент». |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Шкільний парламент |
|
Лютий |
Організація та участь у проведенні виховних тижнів: І тиж. – Тиждень ІТ (інформатики). ІІ тиж. – Тиждень іноземної мови та зарубіжної літератури. ІІІ тиж.- Тиждень пам’яті Героїв України. ІV тиж. – Тиждень початкових класів. |
Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Шкільний парламент |
МІСЯЧНИК ПРЕВЕНТИВНОГО ВИХОВАННЯ
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.
Компетентнісний потенціал виховання: Спілкування державною мовою. Уміння вчитися впродовж життя.
Тема:«Не намагайся бути ідеальним. Просто спробуй бути кращим, ніж ти був учора».
Мета:створення належних педагогічних передумов для розкриття індивідуальних особливостей кожного учня; виявлення та сприяння розвитку інтелектуально обдарованих школярів; сприяння самовираженню учнів у різних видах діяльності, задоволенню їх потреб, інтересів та стимулювання творчого самовдосконалення; підвищення інтересу до поглибленого вивчення базових дисциплін, виявлення рівня сформованості вмінь дослідницької роботи через гуртки, факультативи, олімпіади тощо; виховання компетентної особистості здатної здійснювати самостійний вибір та приймати відповідальні рішення.
Завдання:
- забезпечити теоретичну та практичну реалізацію заходів превентивного характеру, спрямованих на попередження подолання відхилень у поведінці школярів;
- Запобігати розвитку різних форм учнівської асоціативної поведінки;
- Прищеплювати моральні почуття, переконання і потреби поведінки згідно з моральними нормами.
№ |
Дата |
Зміст виховної діяльності |
Ключові компетентності |
Змістові лінії |
Відповідальний |
|
04.03 |
Гра «Факти чи фейки про Кобзаря» до Шевченківських днів. |
Спілкування державною мовою. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство освіти і науки |
|
14.03 |
Захід-слайд історичних фактів «Добровольчі батальйони в історії України». |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство національних справ |
|
20.03 |
Гра «Так чи ні?» з Lego: «Що робить людину щасливою?» до Міжнародного дня щастя. |
Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Міністерство культури |
|
Березень |
День зустрічі птахів. Операція «Дахи для птахів». |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Міністерство праці та екології |
|
Березень |
Слайд-плакат «Безпечний Інтернет. Які матеріали можуть допомогти навчити дітей правил кібербезпеки». |
Інформаційно-цифрова компетентність |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство інформації та зв’язку |
|
17.03-21.03 |
Організація і проведення тижня цивільного захисту. |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство охорони здоров’я і спорту |
|
31.03-04.04 |
Організація і приведення тижня здорового способу життя. |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство охорони здоров’я і спорту |
|
У кінці місяця |
Інтерактивна панорама (Facebook) «Діти – лідери завтрашнього дня» (звіт за місяць про участь у конкурсах, засіданнях, клубах, змаганнях,олімпіадах) |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
ЗДВР, педагог-організатор, УС |
|
Протягом місяця |
Створення і публікація дописів на Facebook сторінці закладу. |
Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство інформації і зв’язку |
|
Березень |
Засідання учнівського самоврядування «Шкільний парламент». |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Шкільний парламент |
|
Березень |
Організація та участь у проведенні виховних тижнів: І тиж. – Шевченківський тиждень. ІІ тиж. – Тиждень мистецтва. ІІІ тиж.- Тиждень цивільного захисту. IV тиж. – Тиждень здорового способу життя. |
Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Шкільний парламент |
|
Березень |
Організація і проведення заходів на весняних канікулах. |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Шкільний парламент, педагог-організатор, ЗДВР |
МІСЯЧНИК ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА БЛАГОУСТРОЮ
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до природи. Ціннісне ставлення особистості до праці.
Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність та здорове життя. Компетентності в природничих науках і технологіях. Математична компетентність.
Тема: «У природи чисте серце».
Мета: формування в учнів екологічної культури, усвідомлення себе частиною природи; виховання почуття відповідальності за природу як національне багатство, як основу життя на Землі; залучення вихованців до активної екологічної діяльності; виховання в учнів нетерпимого ставлення до тих, хто завдає шкоди природі.
Завдання:
- Формувати пізнавальний інтерес до природи, почуття особистої причетності до збереження природних багатств.
- Активну життєву позицію щодо оздоровлення довкілля, екологічну культуру особистості.
- Виховувати в учнів відповідальне і творче ставлення до праці як можливості виявити свої потенційні здібності.
- Формувати почуття господаря й господарської відповідальності, підприємливість, професійне самовизначення.
№ |
Дата |
Зміст виховної діяльності |
Ключові компетентності |
Змістові лінії |
Відповідальний |
|
01.04 |
Фото вернісаж «Про шкільне життя з гумором» до Дня сміху. |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Міністерство культури |
|
Квітень |
Благодійні акції «Відкрий серце – подаруй любов» (допомога літнім людям та сім’ям ВПО), «Від маленького серця для великого миру» (на підтримку ЗСУ), «Подарунки діточкам» (виготовлення сувенірів для вихованців реабілітаційного центру). |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Міністерство праці та екології |
|
07.04 |
Гра-мандрівка «До країни Здоров’я» до Всесвітнього дня здоров’я. |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство охорони здоров’я і спорту |
|
10.04 |
Фото-флешмоб «Найрідніші» до Міжнародного дня братів і сестер. |
Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Міністерство інформації і зв’язку |
|
До 20.04 |
Челеджфотолистів «Смачної паски». |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Міністерство культури |
|
21.04 |
Квест «Народжені вільними» до Дня лідерства.
|
Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Педагог-організатор, Шкільний парламент |
|
28.04 |
Майстер-клас з виготовлення книжкових закладок «У книжковім дивосвіті виростають творчі діти». |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Міністерство праці та екології |
|
Протягом місяця |
Створення і публікація дописів на Facebook сторінці закладу. |
Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство інформації і зв’язку |
|
У кінці місяця |
Інтерактивна панорама (Facebook) «Діти – лідери завтрашнього дня» (звіт за місяць про участь у конкурсах, засіданнях, клубах, змаганнях, олімпіадах та інше.) |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
ЗДВР, педагог-організатор, УС |
|
Квітень |
Фотовиставка «Школа пишається вами» |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до себе. Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство освіти і науки |
|
Два рази на місяць |
Засідання учнівського самоврядування «Шкільний парламент». |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Шкільний парламент |
|
Квітень |
Організація та участь у проведенні виховних тижнів: І тиж. – Тиждень трудового навчання і технологій. ІІ тиж. – Тиждень математики. ІІІ тиж.- Тиждень природничих наук. IV тиж. – Тиждень дитячого читання «Читацька родина єднається заради України». |
Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Шкільний парламент |
МІСЯЧНИК РОДИННО-ПОБУТОВОЇ КУЛЬТУРИ
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей.
Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність та підприємливість.
Тема: «Без сім’ї і свого роду – немає нації, народу».
Мета: залучити батьків, усіх дорослих членів родини у виховний процес як рівноправних учасників; формування педагогічної культури сучасної сім’ї та допомога батькам у їхній психолого–педагогічній самостійності; розвиток інтересів до традицій свого народу, своєї родини.
Завдання:
- формування педагогічної культури сучасної сім’ї, моральних цінностей з позиції добра, справедливості, правди, людяності;
- виховання гуманних взаємин між членами кожної родини, важливості ролі сім’ї у житті суспільства;
- виховання національної свідомості та самосвідомості, культури поведінки в сім’ї;
- залучення до традицій родинно-побутової культури українців, активної участі у всенародних і сімейних святах;
- розвиток інтересів до традицій свого народу, своєї родини; наслідування кращих моральних «зразків».
№ |
Дата |
Зміст виховної діяльності |
Ключові компетентності |
Змістові лінії |
Відповідальний |
|
08.05 |
Акція «Маки пам’яті». |
Соціальна і громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до держави і суспільства |
Міністерство національних справ |
|
До 11.05 |
Сімейний челендж «Кожна родина – частинка України» (створення фотоколажу/відео зі своїми родинами, написання есе про сімейні традиції). |
Соціальна і громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Міністерство культури |
|
12.05.- 16.05 |
Інфодайжест «Обійми свою родину» поради розроблені за рекомендаціями МОН та ЮНІСЕФ
|
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Міністерство інформації і зв’язку |
|
15.05 |
Флешмоб «З Україною в серці вишиванку ношу» (до Дня вишиванки). |
Соціальна і громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до держави і суспільства |
Міністерство культури |
|
19.05-30.05 |
Провести заключну перевірку стану підручників і підбити підсумки конкурсу «Живи, книго!" |
Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство праці та екології |
|
19.05-24.05 |
Благодійна акція «Монетки дітям» для дітей з реабілітаційного центру і ВПО.
|
Соціальна і громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Міністерство національних справ |
|
19.05-24.05 |
Проєкт «Креативні перерви». |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Міністерство культури |
|
21.05 |
Зйомки відеоролика «Моя школа найкраща». |
Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство освіти і науки |
|
23.05 |
Відеопрезентація «Українці– нація ГЕРОЇВ» |
Соціальна і громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до держави і суспільства |
Міністерство національних справ |
|
28.05 |
Інформаційний калейдоскоп на тему: «Пожежна безпека. Причини виникнення пожеж». Перегляд тематичного відео. |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство охорони здоров’я і спорту |
|
У кінці місяця |
Інтерактивна панорама (Facebook) «Діти – лідери завтрашнього дня» (звіт за місяць про участь у конкурсах, засіданнях, клубах, змаганнях, олімпіадах та інше.) |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
ЗДВР, педагог-організатор, УС |
|
Протягом місяця |
Створення і публікація дописів на Facebook сторінці закладу. |
Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство інформації і зв’язку |
|
30.05 |
Фестиваль «Школа пишається вами» нагородження найактивніших учасників шкільного життя. |
Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство освіти та науки |
|
Травень |
Організація та участь у проведенні виховних тижнів: І тиж. – Тиждень пам’яті та примирення. ІІ тиж. – Всеукраїнський тиждень безпеки дорожнього руху. ІІІ тиж.- Тиждень учнівського самоврядування. IV тиж. – Тиждень БЖД. |
Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Шкільний парламент |
|
Травень |
Звіт членів учнівського самоврядування про підсумки роботи за 2024/2025 навчальний рік |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Шкільний парламент |
|
Травень-червень |
Операція «Канікули». Засідання учнівського самоврядування |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Шкільний парламент |